לא על הסלט לבדו: איך לאכול נכון?

מרגישים שאתם נראים כמו קניידלעך או קבב? החגים שעברו עלינו לטובה בשילוב עם הסגרים מעוררי הרעב גרמו לרובינו לצבור כמה קילוגרמים מיותרים. אולם העלייה במשקל לא פוגעת בתאוות האכילה. עלי החסה שקניתם כבר קמלים במקרר ואתם מתים למשהו טעים? אוכלים נכון ולא מוותרים על אף טעם

הסלט המשקר

כמובן שתוכלו להזמין לכם סלט. אך הירקות התמימים יכולים להטעות והמחוג במשקל הביתי שלכם ימשיך לזוז ימינה. נכון, הבסיס לסלט ירקות המכיל ירקות ירוקים ועגבנייה יסתכם בכ – 150 קלוריות, אבל אם תתחילו להוסיף עליו תפוחי אדמה במיונז, פסטה, גבינה צהובה, קרוטונים ורטבים עתירי קלוריות, תגיעו ליותר קלוריות מאשר בשני משולשי פיצה.

אם כבר סלט, שיהיה בריא. צילום: שאטרסטוק

רק שתבינו – ברבע כוס גבינה צהובה יש 120 קלוריות, על חצי כוס קרוטונים תשלמו במזומן 95 קלוריות ושתי כפות של רוטב אלף האיים תתרום לקפלי המותניים שלכם יותר מ – 100 קלוריות. אל ייאוש. עדיין תוכלו להרכיב סלט טעים מחסה, פלפלים, לבבות דקל, ירוקים למיניהם, ארטישוק ועוד. הוסיפו המון לימון ותבלינים, הם מעשירים את הטעם ובקשו את הרוטב בצד. כף טחינה או שמן זית יעשו את העבודה. ואם קשה לכם לוותר על טעם הגבינה, הוסיפו גבינה עם טעם דומיננטי ובקשו אותה מגוררת. כך היא תתפזר טוב יותר.

חייבים פריכות בסלט שלכם? הוסיפו כף של גרעיני חמנייה במקום הקרוטונים. ואם אתם רוצים להפוך את הסלט לארוחה שלמה, הוסיפו חזה עוף, טונה או ביצה. טעים ודיאטטי. אם אתם מאלה שמזמינים סלט לעבודה, קחו בחשבון את "טרי בריא" בהרצליה פיתוח שירכיבו לכם סלט טרי מכל מה שתוכלו להעלות על דעתכם.

טרי בריא הרצליה פיתוח – משלוחים. כשר. 0538093421

מגוון ארוחות ללא גלוטן במשלוח

4 שקשוקות מומלצות לבראנץ'

בשר נקי של 206 בשרים. צילום: באדיבות המקום

שיפודים ושווארמה

כמו בסלט, המשקל המתווסף לא מצוי בבשר עצמו אלא בתוספות – בסלטים, בפיתות ובצ'יפס שאתם חייבים ליד. כמה כפות של כרוב במיונז וחציל מטוגן יכולים להגיע לכדי 300 קלוריות. פיתה אחת, מחירה – 350 קלוריות וצ'יפס – הוא כבר יגבה מכם 170 קלוריות ל – 15 יחידות. אתם לא טועים, מנות הפתיחה והתוספות יוסיפו כמעט אלף קלוריות לשיפוד הפרגית התמים אותו שלשמו התכנסנו. שני שיפודי פרגית או כבד מסתכמים ב 550 קלוריות בלבד, 2 שיפודי קבב הם בסך הכל 650 קלוריות וסטייק השוקל 250 גר' יוסיף לכם כ 450 קלוריות. ומה עם השווארמה אתם שואלים? נכון. בחמגשית. בסה"כ 400 קלוריות ל – 200 גרם.

מה עושים? בוחרים מסעדה שהבשר בה איכותי ומתענגים עליו – נטורל. מקסימום עם סלט ירקות חתוך דק לידו וקצת שעועית ירוקה או כרובית אפויה. אם אתם צפוניים, שווארמה שווה במיוחד תוכלו למצוא ב"שווארמה צ'ק פוסט חאזן" המעולה בצומת קריית אתא. תל אביבים? אתם חייבים לעצמכם את 206 הוותיקה והמעולה בצומת הפיל. שם תמצאו בשרים על האש ברמה הכי גבוהה שיש. לא צריך כלום ליד. באחריות.

שווארמה צ'ק פוסט חאזן צומת קריית אתא. 0539370476

206 בשרים. צומת הפיל תל אביב. 0538092814

לא לפספס את הטעם והבריאות. צילום: שאטרסטוק

עוף בגריל

העוף מלא העסיס, שהושחם היטב על השיפוד המסתובב. לגמרי מותר, אפשרי ומשביע. עדיף כמובן לאכול אותו ללא העור, אבל אם אתם לא מסוגלים להתאפק – לא נורא. בסה"כ 200 קלוריות לרבע עוף. תסכימו איתנו שמשתלם לכם. עוף טרי ובריא תמצאו אצל איציק בתל אביב למשל. ההנאה מובטחת.

איציק עוף בגריל, ת"א. כשר. 0539368282

אז אל ייאוש. קצת ויתורים ופיצוי משמח בחומרי גלם טריים ואיכותיים וגם אתם תוכלו לפגוש את הקיץ חטובים ומרוצים.

כל המשלוחים מכל המסעדות