הבראנץ' האולטימטיבי: 4 שקשוקות מומלצות

פספסתם את ארוחת הבוקר ומוקדם מדי לצהריים? הנה הפתרון המושלם! מחבת לוהטת עם תבשיל עגבניות ופלפלים, 2 ביצי עין, לחם בצד וטחינה כמובן. בקיצור: מנת שקשוקה. יש יותר מתאימה ממנה לארוחת הבראנץ' שלכם?

זה לא תבשיל וזו לא סתם ביצת עין, זו ארוחה של ממש במחבת אחת לוהטת עם כל מה שטוב בפנים. מה שהופך את השקשוקה לבראנץ' המושלם זו העובדה שהיא חמה כמו תבשיל, עמדה זמן מכובד על הגז, אבל קלילה מאוד והכי חשוב, היא כוללת ביצים, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים בארוחה שפותחת לנו את היום.

מה זוללים הבוקר לבראנץ'? איזו שקשוקה שבא לכם: רגילה, או עם תוספות מעניינות, עם תפוחי אדמה וטחינה בצד או ממש בתוך לחם הבית.

גם בריאות: סלטים מומלצים במשלוח

ארוחות בוקר במשלוח כל היום

בוקר מפנק גם בצהריים. צילום: שאטרסטוק

שקשוקה כמעט קלאסית: שליס קפה
בשליס קפה תוכלו להזמין שקשוקה קלאסית, משביעה, עם תוספת חמה בול כמו שבא לנו לצהריים, אבל מבלי לוותר על הביצים שעדיין לא אכלנו הבוקר. אמרנו כבר הבראנץ' המושלם?
השקשוקה של שליס מגיעה עם תפוחי אדמה בפנים, כוללת 2 ביצים ובצד לחם הבית שיהיה לכם מה לטבול ברוטב כמובן!
רעבים לשקשוקה? שליס קפה, נתיבות

ארוחות שקשוקה מיוחדות גם לטבעוניים: קפה קפה
בקפה קפה חיפה תוכלו להזמין משלוח שקשוקה ולקבל אותו עם סלט קטן, זיתים, חלת הבית או לחם דגנים וטחינה.
בין השקשוקות של קפה קפה יש גם מענה לטבעוניים עם שקשוקת פטריות, פסטו, עגבניות ופלפלים. ומי שלא טבעוני יוכל לבחור מבין 3 סוגי שקשוקות: כפרית עם פלפלים קלויים, גבינות ופסטו, ים תיכונית עם חציל, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית, או שקשוקת הבית הקלאסית והטובה.
רעבים לשקשוקה? קפה קפה, חיפה

צבעוני, פורח ומזין. צילום: שאטרסטוק

שקשוקה פלאפל: קפה גרג
בין ארוחות הבוקר של קפה גרג ראש פינה, יש מבחר שקשוקות נהדר שעושה חשק לטעום מכולן. השקשוקה הקלאסית מגיעה עם סלט אישי ולחם ויש גם שקשוקה בלקנית עם בולגרית פסטו וחציל, או שקשוקה כדורי פלאפל עם טחינה גולמית ופטרוזיליה. נשמע מיוחד, לא?
רעבים לשקשוקה? קפה גרג, ראש פינה

אין שקשוקה שאין כאן! קפה בגינס
קפה בגינס לקחו את עניין השקשוקה צעד אחד קדימה ובנו קטגורייה שלמה ומושלמת בתפריט האוכל שלהם שכוללת 7 סוגי מנות שקשוקה! וכל אחת יותר מוצלחת מהשניה.
תוכלו לבחור שקשוקה בלחם: קלאסית משודגרת עם זיתים פטה וחציל, חריפה אש עם אקסטרה חלפיניו, או עם צהובה ופסטו. ותוכלו לבחור שקשוקה במחבת לצד טחינה מתובלת וזיתים: שקשוקה בגינס עם חציל ופטה, שקשוקה מוצרלה פסטו, שקשוקה חריפה אש עם חלפיניו, או שקשוקה טבעונית עם אנטיפסטי עשיר בכל טוב!
רעבים לשקשוקה? קפה בגינס, תל אביב

כל המשלוחים מכל המסעדות