לא רק בבוקר: ארוחות בוקר במשלוח כל היום

יש ארוחות שטעימות בכל שעה, אז מה אם הן תחת השם "ארוחת בוקר"? מתי אפשר להגיד לא למאפה תרד עם שפע מטבלים וגבינות, שקשוקה לוהטת עם שתייה ולחמים, לחם שום בליווי סלטים, או קציצות עג'ה עם זיתים ומיץ סחוט טבעי?

כולם אוהבים ארוחות בוקר, כי הן תמיד קלילות אבל משביעות, תמיד צובעות את השולחן בשפע סלטים ומטבלים, הן תמיד בנויות מכל אבות המזון עם ביצים, תוספות, לחמים וירקות והן תמיד משאירות טעם לעוד.

תגדירו בוקר.. צילום: שאטרסטוק

אז למה שארוחות הבוקר יישארו בגדר הבוקר בלבד? בואו נהנה מהן כל היום. הנה כמה מקומות שמסכימים איתנו ומגישים ארוחות בוקר מהבוקר ועד אחרון המזמינים, גם במשלוחים.

סנדוויץ' או טוסט? כל המשלוחים כאן

נשנוש מול הזום: ארוחות ליום עבודה

שליס קפה
כאן עושים את המנות באהבה עם תפריט אחיד לאורך כל שעות היום. אם אתם בעניין של ארוחת בוקר, אין צורך לבדוק מה השעה, כי הם כנראה עדיין מגישים אותה. 
בתפריט ארוחת הבוקר:
2 ביצים לבחירה, 4 מטבלים: פסטו, זיתים, שמנת, עגבניות מיובשות, סלט ירקות, לחם שום מטריף, מיץ תפזים ושתייה חמה.
מלבד ארוחת בוקר תוכלו להזמין מהתפריט של שליס אומלטים, טוסטים, פיצות, פסטות, סלטים, דגים, מאפים ובלינצ'ס מלוח מפנק וטעים עם פטריות, הקרמה מעל ורוטב שמנת.
שליס קפה, נתיבות 0539385433

פותחים את היום בכל שעה ביממה. צילום: שאטרסטוק

קפה בגינס
לא משנה מה השעה אצלכם, כנראה שתוכלו להזמין כאן ארוחת בוקר לבחירה: יש ארוחת בוקר קלאסית, ארוחת בוקר טבעונית וארוחות נוספות מיוחדות ששוות טעימה.
בתפריט ארוחת הבוקר: כל ארוחת בוקר מגיעה עם המטבלים והסלטים שלה: חצילים, אנטיפסטי, אבוקדו ועוד. תוכלו לבחור בגרסה הטבעונית עם חביתה מקמח עדשים, בגרסה הקלאסית עם ביצים וסלט, או בגרסה של בגינס עם קציצות עג'ה מתפוחי אדמה בליווי זיתים וחריף. לא משנה באיזו ארוחה תבחרו, תקבלו אותה עם לחמים ומיץ סחוט.
קפה בגינס, תל אביב 0537105914

שואו קפה
תפריט ארוחות הבוקר של שואו ארוך ומפנק, כולל מנות מתוקות, מנות רגילות וארוחות ליחיד או לזוג. מלבד תפריט בוקר מגוון יש גם מבחר סוגי שקשוקות ומנות עיקריות מעולות.
בתפריט ארוחת הבוקר: כבר אמרנו מגוון? נתחיל מהקל אל הכבד, ממנת הצנימים עם החמאה והריבה, דרך ארוחת בוקר תימנית, קוקו בקן עם כל טוב בלחמניות פרנה וגבינת עזים וקשקבל, מנת בנדיקט עם שתיה לבחירתכם וארוחת בוקר יחיד או זוגית עם ערימות של מטבלים, ביצים לכל סועד ומשקאות לבחירתכם. ובמתוקים? פרנץ' טוסט ומוזלי.
שואו קפה, חדרה 0536216324

קונספט של בוקר בכל שעה. צילום: שאטרסטוק

קפה אחוזה בונז'ור
כאן כל ארוחת בוקר בקונספט מיוחד, עם שם מעניין ומאפה מיוחד או מנה על בסיס ביצים שעושים חשק להזמין את כל התפריט. וכן, יש גם שקשוקה אם בא לכם להתפנק.
בתפריט ארוחת הבוקר: בוקר פופאי עם מאפה תרד וגבינות בתוספת ביצת עין, בוקר איטלקי עם ביצים וגבינת מוצרלה, בוקר קלאסי עם חביתה ומבחר סוגי גבינות, בוקר צרפתי בתוך קרואסון עם סלמון ושמנת, בוקר עם בורקס גדול וביצה קשה או שקשוקה לוהטת עם מוצרלה. כל אחת מארוחות הבוקר מגיעה עם סלט אישי, מטבלים שונים, שתייה לבחירתכם ולחם.
קפה אחוזה בונז'ור, רעננה 0539415463

כל המשלוחים מכל המסעדות