פורים 2021 למבוגרים: בירות, יין וקוקטיילים במשלוח

תוסיפו אלכוהול לחג שלכם! בשביל המצווה וגם בשביל העניין: בירות מיוחדות, יינות משובחים מכל העולם, אלכוהול מסוגים שונים, או קוקטיילים מסקרנים בטעמים מיוחדים. ובקיצור, חגיגה אחת צבעונית ושמחה. פורים שמח

פורים 2021, עם סגר לילי -  האירועים ההמוניים והתהלוכות המיוחדות יחכו לשנה הבאה, קריאת המגילה תהיה ככל הנראה בקפסולות ונאלץ לוותר גם על המסיבות והחגיגות בפאבים וברחובות, אבל דבר אחד נקיים בטוח והוא מצוות העד לא ידע שכוללת אלכוהול משובח, חברים או משפחה ואווירה צבעונית ושמחה.

הכניסו את מצוות המשתה אליכם הביתה עם משלוח של קוקטיילים מיוחדים, בירות ביתיות ומשובחות, יין שמשמח לבב כל אנוש ואלכוהול מסוגים שונים.

משלוחי מנות מדליקים ומשביעים

אוזני המן במשלוח לכבוד פורים

המשלוח הכי מרים! צילום: שאטרסטוק

תרימו לחיים עם הקוקטייל המנצח
בואו נודה באמת, אין אחד שלא אוהב קוקטיילים, לא משנה אם אתם טיפוסים של מיקס פירותי ומתוק, או מעושן ועמוק, תמיד תמצאו קוקטייל אחד מוצלח מתוך תפריטי הקוקטיילים השונים.

אז אם כבר מצוות עד לא ידע ואם כבר שותים, משתכרים וחוגגים, אז רק עם מארז קוקטיילים שיוסיף למאורע, יתרום וירים!

אל טרס מציעים במשלוחים קוקטיילים בטעמים שונים, מיוחדים ומסקרנים במיוחד: רום עם סירופ מקדמיה וקשיו, קוקטייל בטעמי טימין מעושן עם מנגו, צ'ילי והיביסקוס, ג'ין עם ג'ינג'ר וסלק, וודקה בשילוב אוזו עם תות ונענע וטעמים נוספים שגרמו גם לחובבי האלכוהול הארד-קור להתאהב בקוקטיילים מחדש.
אל טרס, הרצליה 0539381722

שישייה ועוד שישייה.. צילום: שאטרסטוק

אנשי הבירות , זה בשבילכם!
היא קרה, היא תוססת, היא לעולם לא נמאסת, היא מרעננת, היא קלילה, היא טעימה בטירוף והיא מגיעה במנעד רחב של אפשרויות וטעמים. אז למה לא להישאר עם הבירה המוכרת והאהובה?

ואם כבר החלטתם ללכת על ערב בירות משכר ומהנה, תוכלו להזמין בירות מיוחדות מהאטצ'. הבירות מגיעות בבודדות או בשישיות בעלות של 80 שקלים למארז. אז אתם טיפוס של האמבר, אי פי איי, לאגר, בירת חיטה בלגית או בירה חמצמצה?
האטצ', ירושלים 0532432481

תבחרו את המשקה שלכם לפורים. צילום: שאטרסטוק

מי משמח לבב אנוש?
אומרים שיין משמח לבב אנוש, ואנחנו יכולים לאשר את זה. אין כמו יין טוב לאירוע מנצח ומשמח.
אז לא משנה אם אתם אנשים של יין אדום, לבן או רוזה, מבעבע, מתקתק או יבש – הנה מקום שתוכלו להזמין ממנו בקבוק שיקלע בול לטעמכם.

ממזג הוא בר אלכוהול שעושה משלוחים של הכל מהכל: יינות, קוקטיילים, בקבוקי אלכוהול שונים ומארזים. בין היינות שלהם תוכלו לבחור יין רוזה מבעבע מפורטוגל, יין אדום משובח מאיטליה, יין לבן יבש מצרפת ובקבוקים שונים הנעים בין 35 שקלים לבין 119 שקלים לבקבוק.
ממזג, הוד השרון 0539349538

כל המשלוחים מכל המסעדות