כל הטעמים בביס אחד: משלוחים של מנות מגולגלות

לאפה או טורטייה? העיקר שכל התוספות והטעמים נכנסים לנו לתוך הביס. מנות מגולגלות אפשר למצוא ממטבחים שונים בטעמים מגוונים: טורטיות, לאפות ואפילו סושי. אז מה המגולגלת האהובה עליכם?

סקלת המנות המגולגלות רחבה ויכולה לקלוע לטעמים של כולם, החל מסושי ועד לאפה עם שווארמה או שיפודים. ניתן למצוא את המנות המגולגלות במטבח המקסיקני, בשיפודיות עם טעמים ים תיכוניים ואפילו בסושיות.

סוד הקסם שבמנה מגולגלת - כל התכולה של המנה נכנסת לביס אחד: הרטבים, הסלטים, הירקות הקראנצ'יים והעסיסיים ביחד עם התוספות הרכות, עם הצ'יפס או הפריחולס ועם הדג או הבשר. הנה כמה משלוחים שכיף להתגלגל אליהם:

משלוחי שווארמה בכל הארץ

משלוחי סושי מומלצים עד הבית

טורטייה עוטפת באהבה. צילום: שאטרסטוק

המגולגלת האולטימטיבית: לאפה

המנה המגולגלת האהובה ביותר, בייחוד על חובבי הבשר, היא הלאפה. אבל אחת טובה, משביעה ועבה ממולאת בכל טוב: טחינה, עמבה, חומוס, חצילים,, צ'יפס, סלטים, רטבים ובשרים.

הלאפה של סבינה ממולאת בכל טוב: שניצל, מעורב, שווארמה, פרגיות קבב ועוד מגוון של אפשרויות ובשרים. אז אם בא לכם לאפה בטעמים של בית עם כל מה שאוהבים, סבינה תשלח את המנה עד אליכם לסלון בבאר שבע. רעבים?
הפלאפל והשווארמה של סבינה, באר שבע 0536236389

גם שווארמה מפגש החברים ידאגו לכם למנה בשרית מגולגלת ולביס טעים ומפנק. מכאן לא תצאו רעבים, בייחוד כשיש לכם את האופציה לתוספת אקסטרה בשר בלאפה שלכם ב-15 שקלים.
אז מה תבחרו לשים? מעבר לדברים הרגילים יש גם אנטריקוט ונקניקיות חריפות מעולות.
שווארמה מפגש החברים, אשדוד 0536274785

הרבה יותר מטעם אחד. המקסיקני. צילום: אריאל אגמון

טורטייה מקסיקנית שלא תשאיר אתכם רעבים

איך אתם עם אוכל מקסיקני? אוהבים? הטורטייה המקסיקנית מכילה כל מה שצריך כדי ליהנות מכל ביס ולסיים את הארוחה מפוצצים.

המקסיקני יכינו לכם טורטייה אמיתית כמו במקסיקו עם בשר או עוף ומגוון תוספות לבחירה: גוואקמולי, שעועית שחורה, סלסה מתוקה או חריפה, סלטים מסוגים שונים מירקות טריים או מוקפים, פטריות מטוגנות, תוספות חריפות ומצעד של רטבים לבחירה ביניהם גם טחינה או ממרח שזיפים.
המקסיקני, שדרות 0537106380

רול טורטייה בשרי של מקצוענים

הטורטיות האלו לא ממש מקסיקניות, אבל לגמרי מתאימות לחובבי הבשר. הן כוללות ערימות של ירקות, מגוון של רטבים לבחירה ותוספות בשריות כמעט מכל סוג אפשרי. אמנם הן יותר דקות מהלאפה, מה שמאפשר לטעמים בכל ביס להיות הרבה יותר דומיננטיים, אבל אל דאגה, הן משביעות לא פחות.

רד מיט מומחי הרוליטו, ישלחו עד אליכם את רול הטורטייה המושלם: צמחוני, או בשרי, עם אנטריקוט, פרגיות, טלה, חזה עוף או שניצל. יש להם מגוון עצום של רטבים החל מקארי וגוואקמולי ועד טחינה וצ'יפוטלה. אם בא לכם להתפרע, אל תהססו להוסיף פורטבלו או ביצת עין לחגיגה המגולגלת שלכם.
רד מיט, ראשון לציון 0539383552

תרכיבו את המגולגלים שלכם. sushiXL. צילום: באדיבות המקום

האליטה של הרולים: סושי!

פחות בשר ופחות טחינה אבל לגמרי עונה על ההגדרה של המגולגלים. מה יותר מגולגל ומה יותר מיקס טעמים בביס אחד מאשר סושי? הקראנצ'יות של המלפפון, או של הגזר, עם הטעם של הדג והרכות של הטמגו לגמרי עושים את העבודה.

sushiXL ידאגו לכם למאקי, פטוטמאקי, או כל מה שמגולגל בתוך אצה. יש להם תפריט מומלצים עשיר ברולים ייחודיים מעולים עם תוספות מעניינות כמו פלפל אדום, אושינקו, סלמון מעושן חם או קר, פלפל צהוב או גבינת פילדלפיה ויש את התוספות הרגילות. בנוסף לכל אלו תוכלו להרכיב את הרול שאתם אוהבים.
sushiXL, אשדוד 0539370585

כל המשלוחים מכל המסעדות