משלוחי סושי מומלצים מצפון ועד דרום

מישהו אמר כאן סושי? כי אם כן אנחנו בעניין! סושי זו לגמרי המנה שלנו והמזל, שלא חסרות לנו בארץ סושיות טובות. לא משנה אם אתם יושבים בדירה התל אביבית, או בחצר במושב, העיקר שנפתח לכם החשק לקומבינציית סושי מנצחת. הנה כמה סושיות מעולות בפריסה ארצית

זה לא סוד שהעולם מתחלק לשניים, או שאוהבים סושי או שלא. אנחנו מקווים שאתם בחצי שאוהב. כל-כך אוהב סושי שהוא לא באמת יכול להעביר סגר שלם בלעדיו. ותסלחו לנו שאנחנו מדברים במונחי זמן של סגר, כן?

רולים שמנצחים כל סגר. אונאמי. צילום: באדיבות המקום

אז מה יש בו שהוא כל כך מוצלח הרול אורז הזה? אין לנו מושג, אבל זה עובד. שילוב של מיקס ירקות טריים, עם דג, אצות ורוטב סויה הופך את הביס לכל-כך טעים שזה ממכר. בין אם אתם גרים בצפון, באזור ירושלים, במרכז, או בדרום – הסגר הזה מסמן לכם שהגיע הזמן להזמין סושי!

סושי במשלוחים בכל הארץ

משלוחי סושי מומלצים בתל אביב

המבורגר סושי מפנק של BBS. צילום: באדיבות המקום

צפון

גרים בצפון הארץ ורעבים לסושי? כדאי שתכירו את הסושייה הכי מדליקה שמצאנו באזור שלכם. אנחנו מקווים שאתם מוכנים להכיר קונספט חדש ומדליק.

מסעדת BBS מביאה איתה את הקטע המיוחד שלה – בוריטו, בורגר סושי. מה זה אומר? שהאורז מחליט את הטורטיה, או את הלחמניה וכל חגיגת הדגים והירקות נכנסים בין מחיצות האורז או בתוך הרול.
BBS, חיפה 0539368116

סושי צופן סוד של אונאמי. צילום: באדיבות המקום

מרכז

במרכז הארץ לא קשה למצוא סושיות טובות. יש כאן ריכוז גדול של מסעדות אסייתיות ומסעדות שמגישות תפריט שכולו רק סושי וראשונות. בררנו מתוך רשימה ארוכה את הנבחרות שלנו!

הקומבינציות של אונאמי שוות טעימה. כל אחת מהן מציגה את מיטב הרולים מבין המומלצים שלהם ומיקס נכון ומדויק של טעמים וסוגים. מעבר לקומבינציות, או לסושי בכלל, התפריט מציע מנות אסייתיות מגוונות ומאפשר לפתוח שולחן אסייתי משביע ועשיר.
אונאמי, תל אביב 0538093399

יש גם קוקטיילים! מינה טומיי. צילום: באדיבות המקום

אם גם הילדים בבית מצטרפים לחגיגה, במסעדת מינה טומיי תוכלו לבחור לעצמכם מנות סושי מפנקות והם יוכלו לבחור להם ארוחה מבין מנות הילדים שבתפריט.
אל תשכחו לנסות גם את הקוקטיילים שלהם, שמענו שזה משתלב טוב עם סושי ועם אווירת סגר.
מינה טומיי, תל אביב 0539381977

סושי כשר למהדרין בירושלים של אושי אושי. צילום: באדיבות המקום

ירושלים

מצאנו בבירה סושייה כשרה ומוצלחת, רשת ארצית עם תפריט שכולו סובב סביב סושי על צורותיו השונות, קיימת גם אפשרות נוחה להרכבת רולים עצמית.

מסעדת אושי אושי מגישה סושי ללא התחכמויות, פשוט וקל, תפריט סושי עם שילובים מוצלחים ואהובים. יש להם רולים רגילים, הפוכים או מטוגנים, סנדוויץ' סושי, ניגירי, סשימי ועוד. ואם אתם לא אוכלים לבד, חפשו לכם מיקס מדליק בתפריט הקומבינציות.
אושי אושי, ירושלים 0538093879

דרום

הדרמנו גם לאזור באר שבע והסביבה, במטרה למצוא את הסושי המנצח. בין מבחר סושיות, מצאנו את מסעדת סן שיי המקסימה, שמציעה רולים מוצלחים במחירים הוגנים מאוד.

אחרי שתצליחו להחליט מבין רשימת הרולים המומלצים הארוכה והמגרה שלכם, תעברו לתפריט הקינוחים, יש שם כמה הפתעות פירותיות שכיף לסיים איתן את חגיגת הסושי הזו ביניהן ליצ'י ברוטב מייפל יפני ומנת אננס מקורמל.
סן שיי, באר שבע 0538093181

כל המשלוחים מכל המסעדות