עונת התותים: סגר עם קינוחים מתוקים במשלוח

מסתגרים עם תותים מתוקים ומנחמים - אם יש כיף בחורף, הוא אדום ועסיסי עם עלים ירקרקים. אם גם אתם מחכים כל השנה לתותים ג'וסיים ומתוקים, בואו ליהנות מהם במצעד קינוחי תותים טעימים, במשלוח עד אליכם

היי חורף, היי 2021, והרי החדשות: נכנסים לסגר בתוך הסגר, התחזית צופה שהגשמים מתקרבים והתכנון שלנו לשבוע הקרוב הוא להמתיק את הימים החורפיים בבית עם קינוחים אדומים טעימים על טהרת התותים.

בואו נקנה רק תותים. צילום: שאטרסטוק

התותים באים בטוב כמעט עם כל דבר. עם עוגות גבינה, עם בננות, עם שוקולד, עם קצפות ובתור טעמים של גלידות שונות. אז לא משנה מה השילוב שהכי קרץ לכם ברשימה, אנחנו נמצא לכם את המקום המושלם ממנו תוכלו להזמין את קינוח חלומותיכם.

משלוחי עוגות וקינוחים בכל מקום

סגר שלישי בבית: קינוחים חורפיים במשלוח

פאי תותים של הקונדיטוריה של גל

בקונדיטוריה של גל תוכלו למצוא מבחר עוגות, עוגיות ומצעד עוגות פאי משגעות! ואת כל הטוב המתוק הזה תוכלו גם להזמין עד הבית במשלוח. כמובן שהכוכב של החורף הוא פאי התותים האדמדם והטעים שלהם. כן, הפרי הקטן והשובב הזה הולך טוב גם עם בצק פריך.
הקונדיטוריה של גל, חיפה. 0539348167

מצעד התותים של הקונדיטוריה של גל. צילום: גלעד הר שלג

גלידות ויוגורט ברוטב תותים של דלי קרים

בגלידריית דלי קרים שולחים עד הבית גם יוגורט ופרוזן יוגורט, ואם תרצו לעשות כבוד לפרי האדום, תוכלו לבחור אותו גם כתוספת בתוך המנה וגם כרוטב, או טופינגס מעל. יאללה, תרכיבו לכם איזה גביע אדום קריר ומרענן!
דלי קרים, קרית עקרון. 0534263043

תותים בקצפת של בלו יוגורט

פשוט ככה, תותים בקצפת, בצורה הכי טהורה וטעימה שלהם, בשילוב המנצח והמושלם.
גביע תותים עסיסיים, טעימים, אדמדמים ועם קצפת. יש יותר יאמי מזה?
בלו יוגורט, טבריה 0534260539

וופל, קצפת, תותים. וופל בר, ירושלים. צילום.: באדיבות המקום

קרפ עם תותים וקצפת של וופל בר

היה לנו בצק עם תותים והיה לנו קצפת ותותים, אבל איך נשמע לכם בצק של וופל בלגי, עם קצפת, גלידה, ערימת תותים טריים וסירופ שוקולד בלגי חם מעל? לנו זה נשמע כמו שחיתות לגיטימית!
וופל בר, ירושלים 0539366578

כל המשלוחים מכל המסעדות