10 משלוחי מרק לוהטים ומזינים לחורף

טיפות הגשם המתדפקות על החלון עושות לנו חשק לקערת מרק חמה שתשב בפתח הדלת. מזל שיש משלוחי מרקים מכל הסוגים – החל ממרק עוף ועד מרק טום יאם תאילנדי

 

 

 

מרק הוא המנה המושלמת: נוזלים, ירוקים, בשריים, כל אלו מתערבבים והופכים לציר עשיר שמזין את הגוף והנשמה. בין אם אתם מעדיפים מרק צח או מרק שהוא תבשיל, מצאנו לכם מרק במשלוחים בתל אביב, משלוחי מרק בחיפה ומרקים ביתיים שאפשר להזמין עד הבית ברחבי ירושלים. 

מרק חם בחורף. צילום: שאטרסטוק

 

משלוח מרק בתל אביב

 

מרק ראמן של טורי

המרק האסיאתי שהישראלים עוד לא למדו לאהוב מספיק הוא מרק הראמן. המרק היפני הוא מרק אטריות עשיר המבוסס על ציר עוף בגרסתו הכשרה, ובגרסה המקורית על ציר בשר לבן שמן ומשביע. היפנים נוהגים לאכול ראמן בצהריים או בערב, בברי הראמן הייחודיים של טוקיו בהם בירה וראמן הם ברירת המחדל. מרק הראמן קלאסיק של טורי מגיע עם נתחי פרגי צלויים על הגריל, ביצה רכה, אטריות ראמן, פטריות שיטאקי, באקצ׳וי, מיסו וירקות (64 ש״ח), מומלץ להזמין כשאתם מחפשים תחליף למרק העוף של סבתא שיגלה לכם עולמות. 

טורי TORii, אופנהיימר 13, תל אביב. 053-9387329

 

מרק בורשט של דדה

דדה הגבעתיימית מביאה לפרבר התל אביבי את מיטב המטבח הגיאורגי (גרוזיני), דדה היא האמא בגרוזינית וזו לגמרי מסעדה משפחתית המגישה מנות קלאסיות שכל אמא גיאורגית מכינה, כולל את מרק הבורשט, מרק מסורתי מסלק אדום, ירקות ובשר עגל (35 ש״ח). אם כבר מרק בשרי אז שיכיל את שילוב הטעמים העשיר של בקר וסלק. 

דדה, כצנלסון 113, 053-9431348

 

מרק בורשט. צילום: שאטרסטוק

 

 

משלוח מרק בחיפה

 

מרק טום יאם - משלוחים של יאן יאן

יאן יאן החיפאית היא מסעדה סינית מצוינת שהוקמה ב-1984, אמנם העניין יש מעורר חשד שזו שייכת לז׳אנר המסעדות הסיניות של שנות השמונים בישראל, אך יאן יאן קיימת עד היום והיא מגישה אוכל סיני אותנטי איכותי וטעים. מומלץ להזמין משלל המרקים של המסעדה, החל ממרק חמוץ חריף נהדר (18 ש״ח), ועד מרק הטום יאם המנצח בנוסח תאילנדי עם נתחי עוף, חלב קוקוס, עגבניות, נבטים, פטריות ועשבי תיבול (25 ש״ח). 

יאן יאן, דרך יפו 26, חיפה. 053-8092880

 

מרק תאילנדי. צילום: שאטרסטוק

 

מרק קובה סלק של לואיזה

מה יותר טוב ממרק קובה חמים ומנחם ביום גשום וקריר? אם אתם גרים בהררים של חיפה והסביבה, מומלץ להזמין מלואיזה, בית אוכל בבישול ביתי, עם תפריט בשרים עשיר המכיל גם שלל תבשילים ומנות דגים, את מנת הבית – קובה במרק סלק עשיר. לטבעונים יש אופציה לקובה טבעוני במילוי פטריות ועדשים שחורות, לקרניבורים כמובן את האופציה הקלאסית של מילוי בשר בקר (56 ש״ח).

לואיזה, שדרות הנשיא טרומן 119, חיפה.  053-6272467

 

 

משלוח מרק בירושלים 

 

מרקים של מאמא אצל יפהל׳ה

אם כבר משלוח מרק בירושלים אז אצל יפהל׳ה בירושלים, שם מגישים את כל התבשילים והמרקים מבית אמא וסבתא המרוקניות, הכל מצלי בקר, גולאש ומפרום ועד מרק קובה אדום, חמוסטה ושעועית. קשה לבחור בין מבחר המרקים המנחם שיש ליפה׳לה, ההמלצה שלנו היא להזמין את כולם בצירוף תוספת אורז לבן ולהפוך את כל העניין לארוחה. 

יפהל׳ה, מעשה חושב 6, ירושלים. 053-7104938

 

מרק שעועית. צילום: שאטרסטוק 

 

מרק בצל מהמטבח של טלי 

מרק בצל הוא מרק קרמלי מענג בטעם של ביסטרו פריזאי שלא כל כך רואים בנוף הישראלי. מזל שיש את טלי שמבשלת מירושלים ושולחת את מטעמיה לכל הארץ. אוכל ביתי, טעים ומזין הכולל מגוון רחב של מנות עיקריות, החל ממאפים, בשרים מכל הסוגים, פסטות, דגים ושלל תוספות. בגזרת המרקים, חוץ ממרק בצל מדהים יש גם מרק תירס ומרק כתום חורפי במיוחד (40 ש״ח ל-1/2 ליטר). 

המטבח של טלי, גדעון, ירושלים. 053-6562160

 

מרק משלוחים של ג'אפן ג'אפן

גם בירושלים יש את היפנית התורנית שמספקת את מיטב המטבח, כולל מבחר סושי מרשים ומשמח. בגזרת המרקים ג׳אפן מציעה כמו מרק ראמן עם שלל תוספות ייחודיות כמו נענע, כוסברה, נבטים וכרוב לבן, וכן מרק טום ים מציר דגים עם פילה דג לבן. ההמלצה שלנו היא מרק חמוץ חריף שיפתח לכם את הסינוסים, המבוסס על ציר בקר עשיר, בתוספת נתחי בקר ואטריות אורז רחבות (49 ש״ח).

ג'אפן ג'אפן, ההגנה 21, ירושלים. 053-9431278