בוחרים אמריקה: DELIVERY עד הבית

הבחירות לנשיאות ארצות הברית חזק בכותרות וה-3 לנובמבר כבר כאן. אז ברוח הבחירות, רחוק מהקלפי אבל קרוב לקיבה, גם אנחנו בחרנו... באוכל של אמריקה. המבורגר או עוף מטוגן? הנה כמה רעיונות למשלוחים מושחתים של הדוד סם עד הבית

באמריקה, הקמפיינים בשיאם, הרגע המכריע מתקרב בענק וכל העולם מתעדכן באדיקות במתרחש לקראת תוצאות הבחירות. כאן בישראל, אנחנו כבר בחרנו – באוכל האמריקאי. למה דווקא הוא? כי הוא מושחת, הוא תמיד בא עם ערימות של תוספות מטוגנות, קורנישון בצד ומשקה קר תוסס ליד. הוא משמין בהכרח, הוא פשוט טעים שבא ללקק את האצבעות והכי חשוב הוא מוכן מהר, בדיוק כמו שאנחנו הישראלים אוהבים. כאן ועכשיו.

מבחינתנו אמריקה ניצחה. המבורגר של קינג ג'ורג'. צילום: באדיבות המקום

אם מרוב תוספות כבר לא רואים את ההמבורגר, אם אין דרך לאכול את המנה חוץ מאשר עם הידיים ואם רוב הארוחה עברה טיגון עמוק – סימן שהזמנתם אותה ממטבח אמריקאי אמיתי. אז אם כבר אמריקה בישראל, שיהיה עד הבית. אתם לא צריכים להכין כלום. בלי מזלג, בלי סכין ובלי צלחת, משלוחים של אוכל מפוצץ וכבד במובן הטוב. לאנשים מורעבים בלבד:

אמריקה בסלון: משלוחים מומלצים
המבורגרים מומלצים בתל אביב
מתוק עד הבית: משלוחי גלידה

 לחמנייה שמקבלת הכול. צ'אביז. צילום: באדיבות המקום

אמריקאי קלאסי – בורגר מפוצץ!

המאכל הקלאסי, האהוב והמוכר שתפס בארץ חזק וכנראה שאין עיר בה לא נוכל למצוא אותו זה המבורגר. בשנים האחרונות הטרנד המושחת תפס תאוצה ובכל המבורגריה (גם הכשרות מביניהן) נוכל למצוא ערימות של תוספות מפתיעות, משוגעות, חריפות, ומוסיפות המון עניין. 

מה דעתכם על המבורגר בקר איכותי מ 100% בשר בקר? וכמו שהבטחנו עם מלא תוספות!

אנחנו עם אמריקה בכל מצב. צ'אביז. צילום: באדיבות המקום

צ'אביז מציעים בשר איכותי בלחמנייה נוטפת רטבים מיוחדים: מיונז כמהין וקטשופ כמהין, סרירצ'ה לחריפות ואיך לא? יש גם מייפל.

מה בוחרים? המבורגר SIN CITY כי אין יותר מושחת ואמריקאי מבורגר עם כבד אווז, ריבת בצל, מיונז כמהין, חסה, עגבניה ומלפפון חמוץ.

צ'אביז, שד' עובד בן עמי 10, נתניה 0537104762 

EATBAR מציעים ארוחה אמריקאית שלמה, שכוללת המבורגר עם קורנישון בצד, טופינג של בייקון אווז, ריבת עגבניות ולקינוח פאי פקאנים. רק אל תשכחו להזמין גם בירה בבקבוק.

מה בוחרים?  המיוחד 220! בורגר 100 אחוז בשר בקר, עם איולי נענע, ריבת שרי, בייקון טלה ועלי בייבי.

EATBAR, משה דיין 2, ראש העין 0539431024

   הכנפיים של קינג ג'ורג'. צילום: באדיבות המסעדה    

באמריקה אוכלים עם הידיים ועם מלא רטבים בצד – דלי של קריספי צ'יקן, או כנפיים? 

אחד הדברים שמאפיינים את הסועד הישראלי הוא הרצון לכאן ועכשיו, אז למה לא פאסט-פוד בעצם?הנה דוגמה למאכל שמוכן בצ'יק, משביע בטירוף ואפשר לאכול אותו מכל מקום בכל מצב!

לא משנה אם זה עוף, נאגטס, דג, או כנפיים העיקר שזה עבר קמח, ביצה, שמן עמוק ומוגש עם צ'יפס בצד.

קינג ג'ורג' ירושלים מציעים אוכל אמריקאי אמיתי גם לאוכלי הכשרות. בתפריט תוכלו למצוא משלוחי כנפיים או פיש אנד צ'יפס וגם המבורגר. שאר הסניפים שאינם כשרים מוסיפים לחגיגה גם צ'יזבורגר מטורף עם טבעות בצל מעל.

מה בוחרים? אחרי תחרות קשה עם כנפיים בצ'ילי מתוק, בחרנו בפיש&צ'יפס, כי זה פשוט שילוב מנצח. 

קינג ג'ורג' - כל הסניפים פיש אנד צ'יפס. קינג ג'ורג' ירושלים. צילום: באדיבות המקום

אמריקן ברוסטר צ'יקן מכניסים למשלוח את אמריקה הקלאסית: ארוחות על טהרת העוף המטוגן, עם צ'יפס, פוטטוס או טבעות בצל וקולה כמובן.

מה בוחרים? מהתפריט חגיגות! כאן יש חגיגת צ'יקן, כנפיים ונאגטס בציפוי פריך, בהזמנה לפי יחידות.

אמריקן בורסטר צ'יקן, א סולטאני 34, כפר קאסם 0539368348

כריך מושחת של רשת רובן. צילום: באדיבות המקום

שחיתות אמיתית: מיקס בין קינוח למנה עיקרית

שחיתות, קווים לדמותה: רטבים נוזלים, כאלו שבדמיון שלנו יכלו להתאים רק לפנקייק, שילוב של בשר ובצקים ואלמנטים של קינוחים. כי כשאומרים לנו מנה אמריקאית מושחתת, אנחנו לא באמת יודעים למה לצפות, אבל מה שבטוח זה יגיע בשילוב מוזר, מסקרן ומוצלח. 

גם במסעדת רובן ההמבורגרים מככבים ואיתם התוספות המטורפות של הבייקון אסאדו והאווז המוקפץ. אבל לא הם אלו שזיכו את מסעדת רובן בתואר "האמריקאית המושחתת" אלא הפרימיום בורגרים, כריך הקומות העצום ומנת כבד האווז עם כמהין ברוטב לוטוס!

מה בוחרים? כבד אווז עם רוטב לוטוס זה מסקרן, אבל מנת ה  Empire state זה כבר טירוף: כריך בן 2 קומות, בראשונה קורנבורגר ובשניה NY RUBEN DELI עם חסה, בצל, כרוב כבוש איולי כמהין ומיונז.

רובן - כל הסניפים

כל המשלוחים מכל המסעדות