המגש בדרך: פיצה פצץ במשלוחים

יורדים על מגש בלי נקיפות מצפון – איך שומרים על פיצה במשלוח ומה הכי מומלץ להזמין בצד? הכירו את רשת "פיצה פצץ" עם עשרות סניפים ברחבי הארץ, משולשים מנחמים ולוהטים ודילים שווים במשלוחים

החודשים האחרונים (שלא לומר השנה האחרונה) הצליחו להמחיש לנו בצורה הטובה ביותר ש"אין כמו בבית" (לפעמים זה יותר כמו "אין ברירה אלא להיות בבית" אבל אל תהיו קטנוניים). התובנה הזאת גרמה לנו להשקיע בארבעת הקירות שלנו בצורה מאסיבית: התחלנו לגדל עציצים, ספרים ופאזלים הפכו להיות חלק מהנוף הקבוע יחד עם הנטפליקס ורובינו, גם הפכנו את המטבח לכזה שלא היה מבייש את הסט של משחקי השף.

אחרי החגים ועם השבוע שבו נכנס שעון החורף לתוקפו, מחשיך מוקדם ועוד רגע כבר מריחים את הגשם והרוחות, אין כמו לקחת ערב חופשי מהמטבח ולקיים ארוחה משפחתית "אולדסקול". ומה יותר אולדסקול מפיצה? לא ברור, באמת. מדובר במאכל האולטימטיבי למשלוח. כשחם, כשקר, שכעייפים, כשחוגגים, ובעצם בכל מצב.

מכורים למגש? פיצות במשלוחים בכל הארץ
פיצה לארוחת צהריים: כל הטיפים לארוחה מזינה
פיצה פצץ – כל הסניפים

פיצה פצץ הבצק של פיצה פצץ, אשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי

מגש מנצח הכול

פיצה היא כנראה מאכל הדגל של שירות המשלוחים בארץ, ובוודאי גם במקומות אחרים בעולם כמו למשל ארצות הברית כבר שנים. היא עוברת משלוח בצורה נפלאה ומחממת את הבטן ואת הנפש לא משנה איפה אוכלים אותה, ואם להיות כנים, אולי אפילו יותר כשאוכלים אותה על הספה בבית. היא מתאימה וטעימה בכל גיל, בכל מצב רוח ובכל מצב צבירה. הכירו את רשת "פיצה פצץ" שקיימת כבר מעל ל-3 עשורים ודואגת לעשות לכם נעים עד הבית.

איך זה התחיל?

זאב שוורצברד היה מהנדס אלקטרוניקה בכלל, כשהגיע לעזור לחבר שהיה צריך תגבורת בפיצרייה. הפיצה, איך לא, שבתה אותו ויחד עם החבר הוא החליט לפתוח את הסניף הראשון של "פיצה פצץ" ברעננה. לאחר תקופה קצרה עזב השותף לקריית שמונה והשותף בנוכחי, איציק סוויד נכנס לתמונה. מהר מאוד כל הנוגעים בדבר ראו שכי טוב, ולאט לאט החלו לפתוח סניפים נוספים. כיום, הרשת מונה מעל ל-30 סניפים ברחבי הארץ וכאמור, מתנהלת כבר מעל ל-30 שנה.

 לא רק פיצה. פיצה פצץ, אשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי

"בהתחלה ייצרנו את הבצק לבד, בעצמנו" מספר זאב. "אחר כך התחלנו למכור אותה לסניפים האחרים ובסופו של דבר כשגדלה העבודה הבנו שאנחנו צריכים גיבוי. כיום, יצור הבצק מתבצע במפעלים של גדרון ומועבר לסניפים שלנו. הגבינות שלנו איכותיות ומיוצרות במיוחד על ידי "תנובה" ו"מחלבות גד". אנחנו משתדלים להיות איכותיים בכל מה שקשור לאיכות המוצר ולא מתפשרים בנושא הזה". כיאה לזה, רשת פיצה פצץ זכתה בשנה שעברה במקום הראשון במבחן הטעם ואיכות המוצר בהשוואה שנעשה בתוכנית "עושות חשבון" בערוץ 10 והיא לא קופאת על השמרים, תרתי משמע, מהבחינה הזאת עד היום.

30 שנה. 30 סניפים

בימים כתיקונם, זאב מסתובב בעולם, טועם פיצות על בסיס קבוע ויודע להכריז בפה מלא "הפיצה שלנו לא נופלת מפיצות מובילות אחרות ברחבי העולם. ובמשלוחים אולי אפילו יותר, מהסיבה הפשוטה שפיצה שנאפית בתנור אבן קשה מאוד למכור במשלוחים מכיוון שלרוב, היא דקה מאוד ולא מצליחה לסחוב את הרוטב, הגבינות והתוספות שעליה לאורך זמן. במשלוחים חשוב להבין שכן עובר זמן מינימלי מהרגע שהפיצה מוכנה ועד שהיא נאכלת ולכן, עיבינו במעט את הבצק שלנו, בשביל לוודא שהוא מחזיק את כל הדברים הנפלאים שאנחנו שמים על הפיצות שלנו".

תשומת לב מלאה לבצק. פיצה פצץ, אשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי

כאמור, הרשת מונה 30 סניפים כאשר כל פיצרייה היא יחידה בפני עצמה. כלומר, כל סניף מחויב להשתמש בחומרי הגלם של הרשת וזוהי בקרת האיכות של המותג, אך המחירים והמבצעים נקבעים באופן אינדיבידואלי. וכך, סניף אשדוד למשל, שכרגע סגור לישיבה של לקוחות ופועל רק על משלוחים, מבטיח שכל פיצה מקבלת את מלוא תשומת הלב, ומגיעה אקסטרה חמה ויותר מזה, באקסטרה מהירות לבית הלקוח. הסניף מציע לצד הפיצה גם מאפים שווים כמו מלוואח, זיווה, לחמי שום למיניהם, סמבוסק ואפילו פסטות, סלטים וקינוחים. יאמי. 

שווה להזמין? אכן כן

בסניף רעננה השקיעו במבצעי משלוחים מיוחדים במיוחד בשבילכם: אם תקנו מגש אחד, תקבלו את השני ב50% הנחה, ואם תקנו מגש אחד ותוסיפו 13 שקלים תוכלו לקבל 2 תוספות מלאות ולבחור בקבוק שתייה של ליטר וחצי או בלחם שום. 

גם סניף חדרה מבטיח משלוח מהיר וחמים במיוחד, ומשקיע בכל משלוח כאילו אתם יושבים בסניף. בימים כאלה שבהם הצוות לא יכול להראות את פני הסועדים, הם מקפידים אקסטרה על משלוח שיגיע מושלם, על תקן "הדבר הטוב הבא", עד שיוכלו לראות אתכם שוב.

פיצה פצץ, כ"ט בנובמבר 10, חדרה. 0539431086

ארוחת ערב משפחתית
אז היום, כשסוף סוף אפשר לאכול ארוחת ערב ביחד עם סבא וסבתא, חברים ומשפחה, אין כמו פיצה חמה ומנחמת, כזו שמשמחת ומקרבת לבבות, ובינינו? זה בעצם הכי חשוב. בתיאבון 

כל המשלוחים מכל המסעדות