חוגגים על בטוח בבית: מגשי מסיבות של סושי במשלוח

מארחים חברים או חוגגים יום הולדת משפחתית בבית? צובעים את המסיבה עם מגשי סושי מגוונים בטעמים שמתאימים לכולם ורולים צבעוניים שיעשירו את הבילוי המשותף בלי להכביד על אף אחד

המצב העולמי לא משהו. התחושה הכללית במדינה בכלל ואצל כל אחד ואחת מאיתנו בפרט מלווה בחששות ואי ידיעה שהפכה להיות חלק קבוע בחיינו לאחרונה. אבל עדיין חשוב ואפילו רצוי לקיים מפגשים וחגיגות בהתאם למגבלות - כמו שאומרים " fake it until you make it".

נאו סושי ברמגשי מסיבה שתמיד באים בטוב. סושי של נאו סושי בר. צילום: עידן הר שלג 

הימים הם ימי קורונה וכולנו עם שאלות כמו ״מה נסגר עם הסיפור הזה ומתי יהיה לזה סוף?״. בתוך כל הערבולים הרגשיים והטעונים, הפגנות, מחאות וזעקות אנחנו חייבים לדאוג לעצמנו גם לבילויים ולפאן. אחרת נשתגע. איך עושים את זה?

חוגגים בכל מצב: בבית עם סושי

בין כל ההגבלות הלא ברורות שמשתנות בערך כל חמש דקות ואיומים על סגירת מסעדות וצמצום משמעותי בחיי הלילה, יש לנו עוד דרכים לחגוג ביחד או לפחות להתנחם עם קבוצה מצומצמת של עד עשרה אנשים או קצת יותר.

לכל משלוחי הסושי בכל הארץ

סושי ספיישל: שילובים מנצחים של סושי במשלוחים 

אחד הדברים החשובים שאפשר ללמוד מהקורונה בהיבט החברתי הוא שבשביל בילוי מושלם עם חברים אנחנו לא חייבים לסגור מקום במסעדה או לצאת למסיבה. אנחנו פשוט יכולים להזמין את החברים והמשפחה אלינו הביתה. 

נאוהמגש מוכן, יאלה מסיבה. מגש סושי של נאו סושי בר. צילום: באדיבות המקום

רק לא להפריע לשכנים

יש משהו מרענן לארגן מסיבת בית. אפילו סוג של התרגשות וחגיגיות שונה מזו של מפגשים בחוץ. מפגש אינטימי שמאפשר לדבר בחופשיות ולהתפרע עם חברים בסלון מבלי לחשוב פעמיים ומבלי שתהיה מוזיקה חזקה שתקשה עלינו לפתח שיחה.

אפשר באמת להקשיב, אפשר באמת לרקוד פתאום ואז לשבת, לאכול ואולי לראות משהו מצחיק. אפשר לעשות מה שמתחשק. בהחלט חופש, למרות שכביכול סגרו אותנו בבית. תחושת השחרור קיימת לנו בלב והיא בטח בשליטתנו. לא משנה מה ינחיתו עלינו. 

אז איך מרימים ואיך גורמים לכולם לרצות לבוא אליכם שוב למסיבה הבאה? כדי ליצור את המפגש המושלם אתם צריכים לדאוג לוויב טוב שכולל שלושה דברים חשובים: מוסיקה, שתיה והכי משמעותי - אוכל. אוכל קליל וזורם שיהיה נשנוש אבל לא ברמת החטיפים. אוכל מספק, מעניין ולא מורכב אבל יותר מפיתה עם חומוס.  רמז – סושי.

אומה זכרון יעקב: משלוחי סושי בקורונה

רוצים לחגוג עם פיצה? כל המשלוחים

ככה תעשו את זה נכון, משמח ובסטייל

סושי תמיד משמח, מנחם ויעיף לכם את המפגש לשמיים. אחת הגדולות של סושי – הוא מתאים לכל אירוע בין אם מדובר במפגש בסוף שבוע עם חברים, חגיגות יום הולדת או בילוי משפחתי. סושי תמיד יבוא בטוב ובקלאס. מגשי מסיבות צבעוניים שישתלבו תמיד בכיף ויתאימו למגוון הטועמים בחדר. מה תזמינו?

קיוטורולים מגוונים של קיוטו, הרצליה. צילום: באדיבות המקום

מגשי סושי בדרך אליכם

מסעדת קיוטו בהרצליה מציעה לצמחוניים מגש מסיבות היסטרי של מאקי סושי צמחוני עם אופציה ל-60 יחידות ו -100 יחידות (557 שקלים, 324 שקלים).

קיוטו, אריה שנקר 7, הרצליה. 0538092669

חוגגים בהרצליה? משלוחי סושי באזור הרצליה

אם אתם רוצים לשלב בין אורחים צמחוניים לכאלה שגם אוהבים דגים - מסעדת רחביה בירושלים מזמינה אתכם רק לבחור את המגש המדויק בשביל כל החוגגים עם תפריט מגוון בגדלים שונים ושילובים של רולים עם דגים נאים ורולים צמחוניים למהדרין. מומלץלהזמין לפחות 3 שעות מראש.

סושי רחביה, עמק רפאים 48, ירושלים. 0538093260

נאו גם צמחוני וגם דגים. מגש מסיבות של נאו סושי בר. צילום: באדיבות המקום

במסעדת קאן קאי המדליקה בראש העין תמצאו הצעות רבות ומפתות למסיבות כמו מגש דגים של 80 יחידות (259 שקלים), מגש צמחוני 80 יחידות (220 שקלים) ומגש מעורב 120 יחידות (299 שקלים). יש להזמין יום מראש. מסעדת NEO SUSHI BAR בגבעתיים מציעה מגשי אירוח מפתיעים שכוללים 120 יח׳ של סושי המחולקים במגש לחצי צמחוני וחצי דגים ( הכוללים סלמון, טונה ודניס ), הרולים הם Specials i/o יח׳ 3 + ניגירי לבחירה. ניתן להתאים את המגש בשבילכם עם שינויים ברולים, תוספות וגדלים (120 יח׳ גדול 410 שקלים, 70 יח׳ קטן 310 שקלים).

קאן קאי, משה דיין 2, ראש העין. 0538092949

נאו סושי בר, כצנלסון 55, גבעתיים. 0538093224

נגיסהארוחה כיד המלך של נגיסה סושי בר. צילום: באדיבות המקום

רשתות ברחבי הארץ עם מגשי מסיבות

רשת צ'וקה מביאה לכם אותה עם מגשים מהפנטים של 52 יחידות לקטנים או גדולים עם 88 יחידות–צמחוני( 210 / 300 שקלים), סושי דג/צמחוני( 230 / 320 שקלים), סושי דג( 250 / 340 שקלים). יש גם מגש מסיבה VIP עם 92 יחידות.

רשת נגיסה סושי בר מציעה מגשים מטריפים כמו מגש צמחוני קטן מעורב עם 80 יחידות (289 שקלים) ומגש מעורב גדול 120 יחידות (389 שקלים),

צ'וקה – ברחבי הארץ

נגיסה סושי – ברחבי הארץ

 

כל המשלוחים מכל המסעדות