מסעדת יומה בנימינה: מה מזמינים במשלוח?

מתי נטוס למזרח הרחוק? עד שזה יקרה, בחרנו להתנחם עם מנות אסיאתיות אותנטיות בצפון שלנו. מסעדת יומה בבנימינה משתפת בהיערכות למצב החירום עם תגבור המשלוחים ותפריטים שמתחדשים גם עכשיו

ענף בסכנה - בין אם מדובר במסעדות הכשרות של השף המהולל מאיר אדוני, ברשת "קפה נמרוד" או במסעדת האנוי המיתולוגית, כמעט מדי יום בחודשים האחרונים אנחנו נחשפים לעוד מוסד קולינרי אהוב שסגר את הדלת בפעם האחרונה. בדיוק כמו המטאוריט שהוביל להכחדת הדינוזאורים, כך גם משבר הקורונה זורע הרס בענף המסעדנות ומה שהיה נכון לפני 66 מיליון שנה, נכון גם בימינו אנו: "המותאם ישרוד" (Survival of the fittest").

יומההקורונה עוד כאן. גם המשלוחים. מסעדת יומה, בנימינה צילום: באדיבות המקום

כולם מנסים להתאים את עצמם למצב הכמעט בלתי אפשרי. יותר ויותר מקומות חנכו שטחי הסעדה חיצוניים, כדי לעמוד בהנחיות החדשות (20 בפנים 30 בחוץ). כך לדוגמה, החצר של מסעדת רוטנברג בגשר הפכה מגינת הקפה והסיגריה של אחרי הארוחה, לאזור הסעדה פסטורלי ואפילו החניון של הוטל מונטיפיורי הפך לאחרונה למרפסת אלגנטית מרובדת שטיחים.

כל משלוחי הסושי במקום אחד

סושי ספיישל: השילובים הכי מנצחים של הסושי

מעבר לזה, נראה כי המותאם ביותר לתקופה הנוכחית, הוא מקום שמפעיל שירות משלוחים איכותי ומתוקתק ומציע מנות קלילות ומתומחרות בהגינות. בחרנו להצפין לבנימינה למסעדה האסיאתית, יומה עם תפריט משלוחים מגוון ונרחב שגם בשיאו של הגל השני מצליחה לשגשג ולנחם את הלקוחות שלהן עם רולים מושקעים ומנות אסייאתיות מוקפדות.

מתגברים את מערך המשלוחים

את מסעדת יומה הקימו האחים גיל ורועי ברדה לפני כארבע שנים וגם כיום תוכלו לפגוש אותם במקום ולצפות בהם מכינים את האוכל המשובח של יומה. גיל אגב, עבד כתף אל כתף עם כוהנת הסושי הגדולה איה אימטני ז"ל, במשך עשר שנים ואף הקים איתה את מסעדת יאמטויה בהוד השרון. גם רועי הגיע ליומה עם קילומטראז' מכובד בענף המסעדות, כשבין השאר סייע בהקמה של רשת מסעדות סושי בלונדון, הקים את ברדה סושי בר בעתלית והקים וניהל את נטו סושי בקניון חיפה.

יומהתפריט ערב ועסקיות מתחדש. מסעדת יומה, בנימינה. צילום: באדיבות המקום

בתחילת הדרך התפריט של יומה היה מצומצם מאוד וכלל בעיקר מנות  סושי ומנות יפניות אפויות ומאודות. במהלך השנים התפריט המקורי הלך והתרחב בהתאם לדרישות ולביקוש ואילו היום המסעדה כבר נחשבת למוסד של ממש.

משבר הקורונה אילץ גם את קברניטי יומה, להתאים את עצמם למציאות החדשה. נופר ברדה, זוגתו של גילי ומנהלת המסעדה, מרחיבה: "לקראת הסגר בגל הראשון של הקורונה, היה לנו ברור שאנחנו חייבים לתגבר את מערך המשלוחים שלנו ולהרחיב את האזורים שאנחנו פועלים בהם. לכן נכון להיום אנחנו עושים משלוחים בין השאר לאלוני יצחק, אביאל, עמיקם, שדות ים, קיסריה, מעגן מיכאל, רגבים, בית חנניה, פרדס חנה, כרכור, זכרון יעקב, אור עקיבא ובנימינה כמובן".

האם המשבר פגע בכם בצורה חמורה?

"לצערי הרב משבר הקורונה לא פסח על אף אחד מאתנו בתחום המסעדנות. אבל ברוך השם, אנחנו עדיין כאן בזכות הלקוחות המדהימים שלנו, שיודעים כמה אנחנו משקיעים ומקפידים והיום אפילו יותר מתמיד. בימים אלה אנחנו אפילו משיקים תפריט ערב חדש ותפריט עסקיות חדש ומשתלם במיוחד וכולכם מוזמנים לטעום ולהבין בעצמכם".

יומהכאן בשביל להישאר ולהתפתח. יומה, בנימינה. צילום: באדיבות המקום

בין המנות המדליקות של יומה מככבות בתפריט המשלוחים מנות כמו צ'יראשי סשימי, קערת אורז מסורתית שכוללת אורז סושי, שיטקה, מלפפון, בצל ירוק, ג'ינג'ר וסשימי לבחירה (68 שקלים), רול ספייסי טונה (טונה אדומה פיקנטית, בצל ירוק, מלפפון, גזר ואבוקדו במעטפת בוטנים, שומשום וטוגרשי – 40 שקלים) וסאקנה אוזורה (טרטר סלמון ודג לבן עם אבוקדו, בצל ירוק ושומשום במרינדת סויה וואסבי וחלמון ביצת שליו – 48 שקלים).

יומה, המייסדים 4, בנימינה. 053-8093163

גרים בחיפה: גם לכם יש משלוח

כל המשלוחים מכל המסעדות