חוזרים לעבוד: משלוחים מומלצים למשרד

אחרי כמה חודשים טובים של חופשה כפויה, מטבח צמוד וספה נוחה, חזרנו לעבודה. יחד עם המשרד והמחשב, שבה לחיינו השאלה הנצחית: "מה נזמין היום לצוהריים"?

קלאטה 15לגוון עם משלוחים מפנקים למשרד. קלאטה 15, הרצליה. צילום: רונן מלחן

לאורך משבר הקורונה, עודפי הזמן הפנוי הובילו רבים מאתנו להתנסות במתכונים שהקפדנו לשמור מהם מרחק הגון במשך רוב החיים. ישנם אף כאלה הפכו לאופים חרוצים או מקפיצי מחבתות מיומנים ומדירות רבות מספור עלו ריחות של מאפים ותבשילים מושקעים. אך לכל דבר טוב יש סוף ושוב מצאנו את עצמנו במשרד. את המטבח המפנק החליף המטבחון ואת הכיריים והתנור, החליפו תפריטי המשלוחים.

שעת הארוחה כבר ממש מעבר לפינה ושוב אתם מתלבטים מאיפה להזמין אוכל? קבלו כמה רעיונות מנצחים...

חדשות הקיץ: מנות מרעננות במשלוח עד הבית

פארק ההייטק בבאר שבע

אין ספק שבאר שבע נהנית בשנים האחרונות מתנופת פיתוח שלא ידעה כמוה מעולם. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בענף ההייטק, שבבירת הנגב מתרכז בעיקר בפארק ההיי טק, גב-ים נגב. נכון להיום הפארק מהווה בית לחברות המעסיקות יותר מ-2,500 עובדים, כשהצפי מדבר על 10,000 עובדים עם השלמתו של הפארק.

אם אתם עובדים בפארק ההיי טק ומתגעגעים לאוכל של בית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם מסעדת אידה הלב הרחב ולתת לתיאבון להתפתח בשקט עד להגעת השליח. כפי שניתן להבין משמה, נדיבות וביתיות הן מה שמתווה את דרכה של המסעדה הצעירה, שפועלת בחלל שבו פעלה לפני כן מסעדת סמי וסוסו המיתולוגית. בין המנות המנצחות בתפריט המשלוחים, נמליץ לכם במיוחד על קוסקוס ומרק ירקות (עם 2 קציצות מחשי מטוגנות/עוף/מפרום ו-3 סוגי סלטי הבית – 40 שקלים), חמגשית עם קציצת מפרום (40 שקלים) וחריימה מדג דניס (עם 2 תוספות לבחירה ו-3 סוגי סלטים – 50 שקלים).

לאלו מכם שמחפשים משהו יותר קליל ופחות מחייב, נמליץ ללכת על הסושי המשובח של מסעדת סן שיי. בתפריט המשלוחים של סן שיי מככבות מנות סושי קלאסיות לצד מנות מיוחדות כמו בורגר סושי (מיני לחמניות אורז מטוגנות במילוי סלמון נא, גבינת שמנת טבעונית, חסה, בצל ירוק, מלפפון ואבוקדו בליווי רוטב ספייס מיונז – 50 שקלים) וסושי קובה (4 כדורי אורז מטוגנים: 2 במילוי חמאת בוטנים ובטטה ו-2 במילוי שמנת ובצל ירוק – 30 שקלים) וכן ישנה אפשרות להזמין מבחר קומבינציות במחירים משתלמים. 

רוסו פומודורוברירת המחדל האידיאלית. פיצה של רוסו פומודורו. צילום: חיים בר

בנוסף תמיד עומדת לכם האפשרות להזמין פשוט פיצה, שלנצח תהיה ברירת המחדל במקרים שבהם לא מצליחים להגיע להחלטה משותפת. אם אכן כך הם פני הדברים, נמליץ לכם להזמין מגש או שניים מהפיצרייה שנחשבת בעיני רבים לטובה ביותר בעיר והכוונה היא לרוסו פומודורו. ההמלצה שלנו: פיצה ריקוטה ספיישל עם גבינת ריקוטה בשוליים וטופינג של גבינת גרנה פדנו, ריקוטה, עגבניות שרי וירק מתובל (63 שקלים).

סן שיי, קק"ל 46, באר שבע. 053-8093181

אידה הלב הרחב, אוהלי קידר 179, באר שבע. 053-9348434

רוסו פומודורו, דרך אליהו נאוי 18, באר שבע. 08-9722221

אזור התעשייה הרצליה

מבירת הנגב נעבור ברשותכם לבירת ההיי טק של ישראל וליתר דיוק לאזור התעשייה של הרצליה (hiPARK). נכון להיום ישנן למעלה מ-1,500 חברות היי טק שפועלות באזור התעשייה הרצליה. המשמעות היא שמדי יום רבבות עובדי היי טק מזמינים לאזור התעשייה מנות כאלו ואחרות ממאות המסעדות שפועלות בסמוך לאזור התעשייה.

קלאטהאוכל איטלקי בסטייל גם במשלוחים. קלאטה 15 הרצליה. צילום: דניאל לילה

אם אתם עובדים באזור התעשייה הרצליה ומרגישים שכבר מיציתם את כל המצאי הקיים, נמליץ לכם לערוך היכרות עם מסעדת קלאטה 15, שנפתחה לפני כחצי שנה בלבד ברחוב מדינת היהודים. הסכנה היחידה היא שאחרי שתטעמו את הפיצות המושלמות, הפסטות המושקעות והראשונות המוקפדות, רוב הסיכויים שכבר לא תוכלו להזמין יותר אוכל איטלקי מאף מסעדה אחרת.

פת קואהעסקיות שוות בהרצליה עד המשרד. פת קואה. צילום: באדיבות המקום

אם אתם מעדיפים להזמין אוכל ממסעדה מוכרת כי מבחינתכם הכי חכם ללכת על בטוח, נמליץ לכם ליצור קשר עם מסעדת פת קואה, שבאה לעולם על ידי לא אחר מישראל אהרוני, אי אז בשנת 1992. בימי שני עד חמישי תוכלו ליהנות בפת קואה מארוחה עסקית בין השעות 17:00-12:00 הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח לבחירה, במחירים הנעים בין 129-79 שקלים בלבד.  

צפוי לכם עוד יום ארוך בעבודה וכל מה שמתחשק לכם זה אוכל ביתי, קליל ומזין? הרשו לנו להמליץ לכם על המנות של השפית איילת לטוביץ בביתא קפה ובעיקר על סלט קינואה פטה (58 שקלים), כריך סרדינים חם (54 שקלים) או פרגית צלויה עם תפו"א פריכים, עגבניות שרי צלויות, פסטו פטרוזיליה וטחינה (72 שקלים).

קלאטה 15, מדינת היהודים 89, הרצליה. 053-4877871

פת-קואה, גלגלי הפלדה 6, הרצליה. 053-9419268

ביתא קפה הרצליה, צמרות 2, הרצליה. 053-9431305

ביתא קפהקליל ומזין לכל שעה ביום. ביתא קפה הרצליה. צילום: שרית גופן)

פארק מתם (חיפה)

פארק מתם (מרכז תעשיות מדע), שממוקם במבואות הדרומיים של חיפה, הוא בית לעשרות חברות היי טק מובילות וביניהן חברות כמו פיליפס, גוגל, אלביט ואינטל. אם גם עבורכם הפארק הוא הבית השני (שלא לומר הראשון) ומתחשק לכם להזמין הפעם משהו שונה, נמליץ לכם לתת הזדמנות לאחד הפרויקטים המדליקים ביותר בעיר. הכוונה היא ל-BEER LINE: המקום היחיד בחיפה שניתן להזמין ממנו משלוחים של בירה מהחבית.

את הבירות עדיף כמובן להזמין באירועים מיוחדים בלבד אך בסתם עוד יום של חול, תוכלו להזמין נקניקיות איכותיות ביותר כמו צ'וריסוס ברזיל (32.9 שקלים) או מינכן גאודה (32.9 שקלים). כמו כן מציעים ב-BEER LINE מגוון רחב של פלטות וארוחות מיוחדות המתאימות עבור 8-2 סועדים.

ביר לייןמגוון ארוחות ופלטות בביר ליין. צילום: באדיבות המקום

אם אתם נמנים על ציבור הטבעונים ונקניקיות פחות מדברות אליכם, עומדת לכם האפשרות להזמין איזה משהו טעים ממסעדת חומוס BAR ובכלל זה חריימה טופו (54 שקלים), קבב השף על מקל קינמון (68 שקלים) או מעורב ירושלמי טבעוני בחמגשית (54 שקלים). מעבר לכל זה מציעים ב-חומוס BAR גם נקניקיות טבעוניות בציפוי פריך (58 שקלים).

חומוס ברמגוון אפשרויות טבעוניות במשלוח. חומוס בר חיפה. צילום: באדיבות המקום

בנוסף נעדכן שבתקופת משבר הקורונה, מסעדת ליבירה החיפאית (שאין סיכוי שאתם לא מכירים) עברה לעבוד במתכונת של משלוחים. למרבה השמחה, המשבר חלף והמסעדה שבה לפעילות במתכונת המוכרת, אך המשלוחים נשארו איתנו וככול הנראה יישארו למשך עוד הרבה מאוד זמן.

BEER LINE, ברקת 15, חיפה. 053-9346145

חומוס BAR, נתנזון 22, חיפה. 053-6112600

ליבירה, הנמל 26, חיפה.  053-9380940 (משלוחים: 053-9370460)

ליבירההנקניקיות של ליבירה, חיפה. צילום: באדיבות המקום

כל המשלוחים - כל המסעדות