טייק אווי מול הגלים: מה אוכלים בדרך לים? חלק ב'

לכבוד חופי הים שנפתחים והטייק אווי שחוזר היום (ראשון, 18.10) - לשבת במסעדות עוד אי אפשר, אז בינתיים קבלו את כל האופציות לשדרוג הבילוי שלכם עם מגוון של טייק אווי שווים ממש ליד הים. והפעם מתל אביב עד אילת

כנאפה על פנקייק, מעורב פירות ים וקוקטיילים מיוחדים בטייק אווי – ממשיכים עם ההצעות הכי מגרות לחוויה קיצית, טעימה וצבעונית מול הגלים. החלק השני עם מסעדות ליד הים מתל אביב ועד אילת

באבא יאגה, תל אביב

התפריט של באבא יאגה משלב בשרים, פירות ים ודגים טריים בהשראת המטבח הספרדי, הצרפתי, הרוסי וכמובן הישראלי. באבא יאגה נמצאת ברחוב הירקון קרוב קרוב אל הטיילת של תל אביב ולאינספור חופים ונקודות עצירה מושלמות מול הים.

כמה קרוב?

שתי דקות הליכה לטיילת של תל אביב, 5 דקות הליכה לחוף אביב

מה אוכלים על הים?

מנת פתיחה - סלט של באבא יאגה מתובל בדרייסינג אגסים ומוגש עם גבינת רוקפור. ממשיכים למנת שרימפס עם רוטב שום ומקנחים עם פאי לימון ברוטב פירות יער.

אם כבר ים, אז עד הסוף ועל הצלחת. למשל, מחבת מולים מבושלים בעשבי תיבול, חמאת שום ויין לבן או מעורב פירות ים שכולל מולים, קלאמרי, שרימפס ברוטב ים תיכוני של ציר ירקות, יין וחמאה. תפריט היינות הלבנים והקאוות של באבא יאגה מוצע ב-50 אחוז הנחה. לא צריך יותר מזה כדי להבין את הרמז, לחלוץ פקק ולעשות לחיים מול השקיעה.

צילום: דרור ורשבסקי

באבא יאגה, הירקון 12, תל אביב. 0537105154

לכל המסעדות בתל אביב

MA, אסיה בר – אשדוד

"מא" הוא מושג שבא מהתרבות היפנית ופירושו – אמנות השקט. זה הזמן לתפוס פינה שקטה על החוף האשדודי, לקחת נשימה ולהתרווח עם רול, מוקפץ או סאקה.

כמה קרוב?

לעבור את הכביש

מה אוכלים על הים?

המסעדה מתמחה בבאנים טריים שמוכנים במקום, למשל מנת ביניים של באן דג עם דג מטוגן, איולי בזיליקום, סלטון ירוקים ושבבי בצל בתיבול תאילנדי או באן בקר עם בשר בקר בבישול ארוך, איולי, חרדל, חסה ומלפפון חמוץ.

באתם לים בהרכב משפחתי? נעבור לקומבינציות של אסיה. מחולקות לצבעים עם האופציה הורודה – רוקו, מאקי וניגירי סלמון, האדומה – גו, מאקי וניגירי טונה ויש גם לבן וזהב עם מגוון שדרוגים. לקינוח תמצאו את הבאן הטרי בגרסה מתוקה של סופגנייה מלאת שוקולד.

להריח את הים. צילום: אייל דיין

מא אסיה בר, מרטין בובר 1, אשדוד. 0539381480

לכל המסעדות באשדוד

קפטן קרפ, אשקלון

קפטן קרפ נמצאת על הנמל של אשקלון, כך שלא תאלצו ללכת אפילו פסיעה כדי למזג את המתוק עם המלוח של הים. המסעדה כשרה ופתוחה בין השעות 10:00 – 23:00.

מה אוכלים על הים?

כאן הכול מאוד ברור – השמש קופחת, הגרון צורב וזה הזמן לעצירה מתוקה מול הגלים. תמצאו בקפטן קרפ מגוון של יוגורטים, מילקשייקים, גלידות, קרפים ופנקייקים. המלצת השף - קפטנאפה שכולל כנאפה מוגש על פנקייק וכדור גלידה בתוספת קצפת בזילוף ורוטב לבחירה עם 2 תוספות.

קפטן קרפ, הנמל 9, אשקלון. 0539431280

לכל המסעדות באשקלון

קפטן בורגר אילת

בקפטן בורגר ליד הקניון תוכלו להטעין את עצמכם בארוחה משובחת עם המבורגר, תוספות וגם מגוון ארוחות ילדים. את כל ההמבורגרים של הקפטן אפשר לשדרג לדאבל 220 גרם או טריפל של 330 גרם. מנות פופולריות – סמוקי עם רוטב קפטן, קורנביף טבעת בצל ורטבים או בורגרקראנצ' עם פטריית פורטובלו פריכה, חסה, עגבניה, בצל וחמוצים.

כמה קרוב?

צמוד לקניון על הים, 5 דקות הליכה מחוף תרשיש

קפטן בורגר, אילת. 0537104812

לכל המסעדות באילת

 כל המשלוחים מכל המסעדות