משלוח לעצלנים: המלצת ארוחה מלאה עד הבית

לכבוד יום העצלנות הבינלאומי שחל ב-10 באוגוסט מידי שנה, קבלו המלצה חרוצה למשלוח אוכל מפנק שכולל את כל הארוחה החל מהסלט ועד הקינוח, כולל מנות ביניים ויין. רק אל תזוזו מהספה

מחפשים תירוץ לא לעשות כלום? יש יום אחד בשנה שבו אתם יכולים להשתרע על הספה או הערסל, להתמתח מצד לצד ולחכות לשום דבר שיקרה. זה הוא יום העצלנים שחל ב-10 באוגוסט ומאפשר לכולנו לעשות את מה שאנחנו באמת רוצים. שזה לא לעשות כלום כמובן.

היום נחים, אולי גם מחר. צילום: שאטרסטוק

זה שאנחנו עצלנים לא אומר שנישאר רעבים. במקום להיכנס למטבח ולהתחיל להשקיע, נזמין משלוח. לא סתם משלוח בשביל לצאת ידי חובה ולהשקיט את הרעב. אם כבר, אז כבר. קבלו את המשלוח שיפנק אתכם עם ארוחה על מלא בלי שאתם תנקפו אצבע. טוב, אצבע כן, אחרי הכול צריך להזמין את המשלוח. אז תזמינו, תתמתחו חזק ושוב תתמתחו והמשלוח אצלכם.

מתגעגעים לבית: משלוחי אוכל ביתי בתל אביב

המלצות שוות למשלוחי אוכל מוכן לכבוד שבת 

ממטבחה של רונית, תל אביב: המטבח הכי גדול בסביבה

המטבח של רונית מציע תפריט כל כך מגוון שגם לחרוצים שבינינו ייקח זמן להבין ולהפנים את האופציות הרבות. אנחנו כאן לעשות לכם סדר. מנות פתיחה – פטריות מוקפצות עם בצל בתוספת לחם הבית או תרד מטוגן בחמאה ושום עם ביצת עין. אחרי שהתמקמנו נלך על העיקריות – גולש על מצע קינואה בורגול עדשים או כדורי בשר בקר על מצע ניוקי רומנו. יש עוד ים אופציות וספיישלים למיטיבי לכת.

ממטבחה של רונית. צילום: באדיבות המקום

עוד מחלקה שכדאי לכם להכיר היא 'רונית כיף בפיתה' עם קציצות, שניצל, כבד עוף ועוד מגוון בשרים פיקנטיים בפיתה כמובן. גם התפריט הטבעוני מכבד את עצמו עם מגוון הצעות כמו פטריות מוקפצות, ירקות אפויים ושלל מרקים לוהטים.

הגענו לקינוח? ובכן, עוגה אישית של שרלוט מוס שוקולד מסקרפונה או אגס מבושל ביין אדום בתיבול וניל. חסרה לכם ארומה משכרת ליום העצל שלכם? מגוון משלוחי יינות כמו שבלי, שרדונה, שאטו ועוד ועוד. כמעט כל התפריט ב-20 אחוז הנחה בהזמנת משלוח. עם כל כך הרבה אופציות תוכלו להמשיך ולרבוץ שעות ארוכות.

ממטבחה של רונית, ויסוצקי 14, תל אביב. 0539431212

כל המשלוחים מכל המסעדות