גלאט בשר: מסעדות בשרים כשרות ומומלצות

השנה אין חו"ל: החופש הגדול כאן וזו ההזדמנות לגלות את הארץ שלנו. מה צריך כדי שהטיול יהיה מושלם עם טעם של עוד? עצירה קולינרית כמובן. כל הפרטים וההמלצות לאוכל בשרי, כשר ומובחר למהדרין בכל הארץ

נתחיל מהשורה התחתונה: לשומרי הכשרות אין שום צורך להתפשר על בשר איכותי ומשובח במסעדות. כבר לא חייבים לקנות בשר טרי בקצבייה עם חותמת ולהכין את הנתחים בבית. קהל שומרי הכשרות וחובבי הבשר גדל מיום ליום ואיתו המסעדות הרבות שמציעות תפריט מגוון של סטייקים איכותיים ומנות יצירתיות בכשרות מהודרת והקפדה על כל פרט ופרט.

לחם בשרלחם בשר, הרצליה. צילום: באדיבות המקום

יצאתם לטיול משפחתי בצפון או יש לכם פגישה עסקית בתל אביב? בכל מקום תוכלו למצוא את הבשר המובחר תחת השגחה מהודרת שלא מורידה מהסטייל ומאפשרת לכולם ליהנות עם מנות גורמה עדכניות ולא מתפשרות במגוון כשרויות החל מ'רבנות' ועד 'מהדרין' ו'גלאט חלק'.

לכל משלוחי האוכל הכשר בכל הארץ
בא לכם המבורגר כשר? כנסו והזמינו

כמובן שלא חייבים להגיע עד המסעדה כדי לרדת על שיפוד טוב. תוכלו להזמין את מיטב התפריטים והנתחים במשלוח עד הבית או הצימר שאתם חופשים בו. יצאנו למסע קצר בכל הארץ כדי לוודא שבכל הזדמנות לא תיתקעו חלילה בלי מנת הבשר הכשרה שתשדרג לכם את היום.

אשכרה גריל בראשכרה גריל בר, אילת. צילום: באדיבות המקום

מטיילים בצפון ועוצרים לעראייס

עברתם דרך מקווה האר"י בצפת הפסטורלית לטבילה קצרה? ממש ליד תוכלו לתת עצירה ולהמשיך את ההתרעננות במסעדת האר"י 8 עם מגוון המבורגרים, סטייקים וכריכים בשריים איכותיים. אם נסעתם לשחות בכנרת מומלץ ביותר לשלב ביקור אצל סבא חביב, מסעדת הבשרים הוותיקה בטבריה עם העראייס המפורסם והקבב העיראקי. אתם גם לא חייבים להתאמץ מידי – תישארו בחוף ותזמינו משלוח. הקבב ימצא אתכם.

האר"י 8, צפת. 0538096296
סבא חביב, ברץ 1, טבריה. 0539429541

משלוחים כשרים של שווארמה

סבא חביבעראייס של סבא חביב, טבריה. צילום: באדיבות המקום

גם במרכז יש בשר כשר

במרכז תל אביב באבן גבירול תוכלו לעצור לארוחה מפנקת במסעדת פם פם שמציעה תפריט שיפודים, מגוון מגשי בשרים ואפילו מרק גולש עם בשר ותפוחי אדמה. אם באתם עם כל המשפחה לטיול בעיר הגדולה תפתחו שולחן עם ארוחה משפחתית שכוללת מגוון בשרים צלויים על גריל פחמים. כל התפריט גם במשלוחים.

פם פםשיפודים של מסעדת פם פם, תל אביב. צילום: באדיבות המקום

הלכתם לסייל באיקאה? תעצרו לעשות חשבון אצל רונן בשרים עם מגוון נתחים ומבצעים שווים. גם במרינה של הרצליה תמצאו מסעדה כשרה, לחם בשר בכשרות הרב מחפוד.

פם פם, אבן גבירול 30, תל אביב. 0537103665
לחם בשר, השונית 2, הרצליה. 0539349040
רונן בשרים, שכטרמן 28, נתניה. 0537103594

משלוחי בשר כשר בכל המסעדות

לחם בשרלחם בשר, הרצליה. צילום: באדיבות המקום

יורדים לאילת עם המבורגר כשר

אין חו"ל השנה. אמרנו את זה? הכי קרוב שתמצאו זו העיר הדרומית האהובה. גם באילת לא מתפשרים על כשרות. אחרי צלילה טובה לכו למסעדת אולה להתפנק עם תפריט ענקי של מנות ראשונות, מנות ילדים ומגוון בשרים. אם אתם מותשים ולא בא לכם לצאת מהמלון – הבשר יגיע אליכם במשלוח טרי. עוד בשר כשר ומובחר תמצאו באשכרה גריל בר שמציעה שווארמות, שיפודים ולא מעט המבורגרים מושחתים.

 אשכרה

אולה, תרשיש 7, אילת. 0538095391
אשכרה גריל בר, אילת. 0539429365

כל המשלוחים מכל המסעדות