קוקטייל אהבה: דייט משכר במשלוח

כוס קוקטייל אדמדמה מרוב אהבה (או מאפרול) עם ניחוחות של רומנטיקה וגיזוז עדין. הקוקטייל האידיאלי שלנו לחג האוהבים הוא הקוקטייל הכי אדום, הכי מתוק והכי מרענן שיש בתפריט בבקשה. ושלכם? הנה כמה קוקטיילים שיתאימו בול לסופ"ש של טו באב

יש לכם כבר תכניות ליום האהבה? לא משנה מה אתם מתכוונים לאכול ואיפה אתם מתכוונים לחגוג, אם גם אתם כמונו, מאלו שנמנעים מיציאה בין ההמון בשביל כוס קוקטייל וביס טעים – הנה הרעיון המושלם עבורכם, הביאו את הפאב אליכם הביתה.

סופ"ש של קוקטיילים, שקיעות והמון אהבה. צילום: שאטרסטוק

כמו בכל תפריט ספיישל לכבוד יום האהבה, גם בתפריט שלנו אפשר למצוא קוקטיילים אדומים, מתקתקים, פירותיים ורומנטיים מאוד. אז בואו ונשתה לחיי האהבה! מה בכוס הקוקטייל שלכם?

לחיי האהבה: משלוחים רומנטיים מומלצים

משלוחי אלכוהול בכל הארץ

קלאסיקה של אהבה: אפרול שפריץ
הצבע האדמדם עם הטאצ' המתוק של האפרול, הטעם החמצמץ של התפוז, הגיזוז העדין של הקאווה ובקיצור, אפרול שפריץ. למה להסתבך עם קוקטיילים מפונפנים אם כל מה שבא לנו זה להרים כוס לחיי הזוגיות, ליהנות מראש טוב של אלכוהול טעים וללגום בכיף ממשקה מרענן?

בממזג תוכלו להזמין סוגים מגוונים של משקאות, ביניהם מארזים להכנת קוקטייל ביתי מגניבים, בקבוקי קוקטייל בטעמים שונים ומארז להכנת האפרול שפריץ. המארז יכלול בקבוק אפרול + יין מבעבע + תפוז ו-2 כוסות. עלות למארז שיספק לכם ערב שיכור בטעם האהוב: 145 שקלים. רוצו להזמין!
ממזג, הוד השרון

קוקטייל צבעוני של בר איטליה. צילום: באדיבות המקום

קוקטייל עם שם סקסי: איטליאן רוז סנגריה
לא רק השם סקסי, גם הצבע והטעם. קוקטייל נשי וממכר, בטעמים מתוקים על בסיס יין בלו נאן פינק. בנוסף ליין הקוקטייל מורכב גם מליקר תפוז דם, סירופ תות, סירופ היביסקוס, עוקצנות עדינה של לימון וליקר אלדרפלאוור. הקוקטייל הזה ישלח אליכם עד פתח הבית ישירות מבר איטליה.

לא רק קוקטייל סנגריה, ברשימת הקוקטיילים בתפריט המשלוחים שלהם גם ליקר חמצמץ בטעמי הדרים עם מנגו פסיפלורה ורזמרין, ליקר בטעמי ליצ'י וטימין ושילובים נוספים מעניינים, מסקרנים ומיוחדים. שווה טעימה, ממכר ומשכר!
בר איטליה, נתניה

אפשר להתחיל לחלום יחד. צילום: שאטרסטוק

בטעם שלכם: בקבוקים עד הבית לקוקטייל המנצח שלכם
לא משנה אם אתם אנשים של קוקטיילים על בסיס וודקה בטעמים, או שאתם מעדיפים קוקטייל קמפרי עם תפוזים וסודה... לא משנה אם אתם אוהבים את הבנאלי והטעים או את המיוחד והמסקרן, העיקר שתוכלי להכין לעצמכם מה שאתם אוהבים.

טובים עם אלכוהול? יודעים מה השילוב המנצח שלכם? בואו לברטרה והזמינו את האלכוהול שעליו יתבסס קוקטייל חלומותיכם לדייט יום האהבה שלכם והרשימו את הדייט שלכם עם קוקטייל מנצח. בברטרה תוכלו להזמין כל סוג אלכוהול שעולה לראשכם: ואן גוך בטעמים, גם בגרסה הכשרה, במגוון עצום של טעמים וסוגים, וויסקי מסוגים שונים, רום, בקרדי, ערק, ג'ין והרשימה עוד ארוכה מאוד.
הכינו את שאר המצרכים, האלכוהול בדרך.
ברטרה, תל אביב

כל המשלוחים מכל המסעדות