הכרעות בעולם הספורט? משלוחים ומבצעים רגע לפני הגמר

כל חובב ספורט יודע כי חודש מאי הוא ה- money time של העונה, אבל האם הוא גם יודע על איזו מנה בדיוק הכי נכון עבורו להוציא את הכסף שלו? בשביל זה אנחנו כאן עם המשלוחים והמבצעים שילוו אתכם עד הגמר המותח של ליגת האלופות

לכל אחד יש את הקבוצה המועדפת עליו ביותר וכאשר נכנסים לישורת האחרונה של העונה, רמת המתח רק עולה אצל כל אוהד וחבריו. אז בין אם אתם בטירוף על סיום העונה של הליגה הספרדית, ליגת העל הישראלית או ליגת האלופות, חשוב שתעודדו את הקבוצה שלכם על בטן מלאה. קבלו את המנות מומלצות שלנו לחודש הכי מותח בשנה הספורטיבית.

ארגנתם את כל החבר'ה, הזמנתם גם שכן נחמד, דאגתם לבירות וחטיפים, אבל מה עם המנה העיקרית?

המבורגרים מומלצים בתל אביב

משלוחי פיצה בכל הארץ

מבצעים מיוחדים לחודש הגמר. פיצה פרגו. צילום: באדיבות המקום

הקולות של פיראוס: פיצה פרגו מציגה פיצת שף משפחתית יוונית

אזור המרכז שופע בפיצריות מכל הסוגים, אך מי מבינכם שאוהב את הפיצה שלו דקה, יכול להיות מאד מרוצה ממבצע החודש של פיצה פרגו שמציגה פיצת שף משפחתית יוונית הכוללת עגבניות שרי, זיתי קלמטה, בולגרית, מוצרלה ושוליים עם זעתר. תוסיפו לכך את העובדה כי הבצק אפוי כמו שצריך, לצד הרוטב שזוכה לכמות נדיבה על הפיצה ותקבלו מנה בדמות הסופר קלאסיקו בין בארסה לריאל.

עדין רעבים? תוכלו להוסיף למנה העיקרית גם פוקצ'ות מגוונות, פסטות, זיוות, סלטים ועוד.

פיצה פרגו – סניפים בפריסה ארצית

זה לא הזמן להתנזר. צילום: שאטרסטוק 

השמן: מנת שווארמה מפציצה שמתאימה לשישה חברים

רוצים לפנק את עצמכם עם בשר איכותי, שאפשר ליהנות מכל ביס במשך תשעים הדקות? קבלו את שווארמת ''השמן'' שמציעה ארוחת לשישה חברים במחיר פיצוץ. מה תקבלו? מיקס שווארמה לבחירתכם (פרגית/ עגל/ כבש), 2 תוספות גדולות, שישה סלטים, רטבים, פיתות, לאפות, חמוצים ושתיה.

יש מצב להארכה במשחק? תהיו רגועים מאחר ותוכלו להזמין גם חומוס טרי וחם, צ'יפס, פלאפל, חציל, אורז ועוד מבחר של שיפודים עם בשרים על האש. אגב, במיוחד לחודש מאי: על כל קניה מעל 200 ₪ תזכו לבקבוק ליטר וחצי במתנה.

השמן – סניפים בפריסה ארצית

מלחמת ראש בראש. הרולים של אושי אושי. צילום: באדיבות המקום

המשחק יסתיים בחגיגה או אכזבה, אבל הספיישל של אושי אושי הוא המנצח

אחד הטרנדים הקולינריים המרכזיים בעשור האחרון הוא הסושי ורוב אוהדיו המכורים יאמרו לכם שהם צריכים את מנת הסושי שלהם לפחות פעם בשבוע, אך מה דעתכם על להעביר את חודש ההכרעות בספורט עם חגיגת סושי פעמיים בשבוע? אותו מאכל יפני המורכב מאורז בחומץ ומשלב בתוכו או מעליו מרכיבים שהופכים אותו למעדן מלכים, מחכה להזמנות שלכם מסושיית ''אושי אושי'' שלכבוד מאי מציגה את קומבינת הספיישל שלה הכוללת פנקירול, רד דרגון, סלמון טמפורה, צונאמי וארבעה סנדוויצ'ים סלמון גריל.

אז בין אם מדובר בנודלס, אגרול, כיסונים וכדומה את מנת הסושי המנצחת תוכלו למצוא באושי אושי שמעניקה גם קימצ'י בהזמנת משלוח של מעל 150 שקלים.

אושי אושי - סניפים בפריסה ארצית

כל המשלוחים מכל המסעדות