מה אוכלים בחצי גמר ליגת האלופות 2021?

מבצעים לכבוד חגיגת הצ'מפיונס ליג, מגשי בורגרים מגניבים לחלוקה, פיצות מדליקות שכיף לחלוק ומנות שבאות בול מול המסך עם בירות ועם כל החבר'ה בשידור חגיגי. אנחנו כבר מוכנים לחצאי הגמר שמתחילים בשלישי הקרוב, ואתם?

זהו, עונת האירועים בפתח! וכשאנחנו מדברים על אירועים אנחנו מתכוונים לאירועי ספורט כמובן. ואין חגיגת ספורט משמחת יותר משלבי הגמר של הצ'מפיונס ליג. אז מי הפייבוריטית שלכם? לא משנה אם אתם ריאל או פ.ס.ז' - אנחנו איתכם. ולגבי האוכל, קבלו את הפייבוריטיות שלנו במצעד לקראת משחקי החצי הגמר.

המשלוח הזה בטוח מנצח. ג'וני קריספי. צילום: באדיבות המקום

חצי הגמר הראשון יוצא לדרך ביום שלישי הקרוב (25.4) - אנחנו לא יודעים איפה אתם מתכננים לראות את המשחק, אבל יש לנו תחושה שגם אצלכם זו תהיה הפקה, כזו שכוללת משהו טעים לנשנש במשך המשחק וחברים טובים לצפות איתם. אז תכינו את הבירות ובואו לבחור מה אוכלים:

7 המבורגרים מומלצים בתל אביב

מצעד הפיצות המוגזמות במשלוחים

אוכל מפוצץ, קינוחים ומבצע חגיגי לחצאי גמר: ג'וני קריספי
באנו לראות משחק, לאכול בשר ולהתפנק על קינוחים. העיקר שיהיה לנו מה ללעוס במשך 90 דקות שלמות, שיהיה לנו טעים בטירוף ושהמחיר יהיה שפוי. אז הנה המקום לזה! ג'וני קריספי מציעים סנדוויצ'ים  בשריים עם סלופי ג'ו, אסאדו, אנטריקוט, טורטיות ואפילו סלטים.
במיוחד לחגיגת האלופות: בהזמנה מעל 100 שקלים בחצי הגמר תיהנו מקינוח חינם: קינוח מנגו, קינוח אוראו או קינוח סניקרס.
ג'וני קריספי, סניפים בפריסה ארצית

מנשנשים מול המסך. רשת המבורגרים. צילום: באדיבות המקום

רעיון סופר מגניב לשידור עם כל החברים – מיני בורגרים
מכירים את מגשי האירוח המפונפנים האלו? אז דמיינו שיש לכם אחד כזה שכולו בורגרים קטנים מבשרים שונים, עם רטבים אחרים ותוספות מיוחדות.
רשת בורגרים מציעה מגשים בגדלים שונים עם מיני המבורגרים – כל אחד 80 גרם מבשר בקר, טלה, מרגז, בורגר גחלים ואפילו יש גרסה טבעונית! תוכלו להוסיף מעל ההמבורגר תוספות מעניינות ולבחור אם ליהנות משלישייה אחת לעצמכם או מגש של 16 יחידות לכולם יחד.
ומה בצד? צ'יפס רגיל, מתובל, צ'יפס בטטה, טבעות בצל ועוד.
בורגרים, סניפים בפריסה ארצית

מאיזה צד להבקיע?? צילום: שאטרסטוק

משחק כדורגל עם החבר'ה זה פיצה! רק תבחרו: כפולה או מגולגלת?
קל לחלוק, מגוון טעמים ותוספות, ביס שכולם אוהבים וריח שאי אפשר להגיד לו לא. מה אתם אומרים על פיצה לחגיגת חצי גמר ליגת האלופות?  בפיצה הלל בירושלים מוכנים למאורע עם וריאציות מדליקות בטירוף לפיצה – פיצה מגולגלת, פיצה כפולה, צ'יזי בייט משגע או פיצה קלאסית בגדלים שונים.
תוכלו להזמין בצד גם כדורי פלאפל, צ'יפס רגיל, ספייסי או בטטה, פסטות, מאפים שונים ועוד! יאללה, תתארגנו על בירות, ובואו לקחת טייק אווי או להזמין משלוח עד אליכם.
פיצה הלל, ירושלים

כל המשלוחים מכל המסעדות