כל משלוח בצבע: איך יודעים שבא אביב?

אביב. העונה הקסומה הזו עם הפריחה, החיפושיות והשמיים המתבהרים. לא חם מדי, כבר לא קר וגם הרעב איפשהו באמצע. הגוף רוצה לנקות מאגרים שהצטברו בתוכו בתקופת הסגר הקרה ולרענן את עצמו לקראת הקיץ המהביל עלינו לטובה. כבר לא בא לנו קדירת בשר מהבילה ומרק עשיר, מצד שני, האבטיחים עוד לא מתוקים מספיק ויוגורט לא משביע. תקופה כזאת של בין לבין. של מעבר. אז מה אוכלים בכל זאת? קל:

ספרינג רול

ארוחה אסייתית היא פתרון מעולה. לא כבד מדי, לא קל מדי. סושי עם דגים טריים, סלטים רעננים ומתקתקים מעט. הבטן לא מתפוצצת וחום הגוף לא עולה. אומרים שמסעדות הסושי נפוצות היום כמו הפלאפליות. כנראה שלא סתם.

הצבעים של אונמי. צילום: באדיבות המקום

מסעדת "אונמי" המצוינת למשל, היא מסעדה יפנית שבה תמצאו מגוון מנות מהמטבח האסייתי. בין השאר- סשימי, ספיישל אינארי, בס ביוזו ועוד. קליל, מרהיב ומשביע. אם אתם קבוצה של חברים תוכלו להתפנק באחד ממגשי המסיבה שבה כל אחד יוכל למצוא את הרולים שהוא אוהב.

אונמי – הארבעה תל אביב. 0538093399

בירושלים, מסעדת סושיודה הנהדרת תספק את רעבונכם עם אדממה, דים סאם, סשימי וסושי.

סושיודה, עץ חיים, ירושלים – כשר 0539370478

מצפון עד דרום: משלוחי סושי מומלצים

טריפל עד הבית: סנדוויצ'ים וכריכים במשלוח

שומרים על גזרה לכבוד הקיץ. דרבי בר, תל אביב. צילום: באדיבות המקום

דגים, רבותיי, דגים

כשהם טריים, אין עליהם. אף פעם לא מכבידים, קלים לעיכול ובריאים. תתפלאו, אבל היום אפילו ארוחת דגים טובה אפשר להזמין עד הבית. "דרבי בר דגים" הוותיקה תשלח לכם עד פתח הדלת פירות ים ודגה עשירה ומשובחת – אפויה, צלויה או מטוגנת – רחמנא ליצלן, המוגשת לצד סלטי הבית הטריים העשויים ביד אומן.

דרבי בר דגים – רמת אביב. 0539347465

כמלוא הפרנה

ברור. סנדוויצ'ים. שתי פרוסות לחם טריות ובתוכן סלט ביצים או טונה. נקניק טוב או גבינה איכותית. קל, משביע, לא יקר וכל כך טעים. בכל הארץ תוכלו למצוא פתרונות יצירתיים בסנדוויץ'. בחיפה "לואיזה", שערוכה לשלוח אליכם גם קציצות ומרקי קובה תמלא לכם פיתה במקושקשת עם סחוג, או תכין לכם סנדוויץ' עם סלט ביצים מופלא ועליו עגבנייה ובצל ירוק. ואם חשקה נפשכם בעוד משהו לנשמה, תוכלו להזמין את עלי הגפן הטריים הממולאים באורז עגול ועשבי תבלין או את הכרובית בטחינה שלהם.

לואיזה – שד' טרומן חיפה. 0536272467

אם אתם מרגישים שלא באתם על סיפוקכם כי אתם חייבים עוד משהו נגיס בסנדוויץ', תוכלו למלא את הכריך שלכם בשניצל, אסאדו או ירקות צלויים. איכשהו, כשזה בין שתי פרוסות, זה מרגיש קליל יותר. "טווינס" בירושלים תגיש לכם כרובית וחציל מטוגנים, שניצל או בשר אסאדו בתוך פרנה ריחנית. אם חשקה נפשכם בחריף – קחו את "המקסיקני". אביב. כבר אמרנו?

טווינס – דוד רמז ירושלים. כשר 0539347576

הגרגרים של חומוס אליהו בכל הארץ. צילום: באדיבות המקום

איך אפשר בלי חומוס

אומרים שחומוס הוא יציקה. אז אומרים. עד שיגיע הקיץ, אנחנו לא מוותרים עליו. יעידו על כך עשרות אלפי סועדים שמנגבים בכל יום. באביב חפשו חומוס אוורירי יותר אותו תוכלו לשלב עם שקשוקה אדמדמה, פטריות או צנוברים. רשת "חומוס אליהו" הפרושה על פני כל הארץ כבר עושה משלוחים ואתם יכולים להתרווח בבית ולזלול את החומוס הטרי והכשר למהדרין עם שלל תוספות או בלעדיהן – מבלי להצטרך לפתוח כפתור במכנסיים.

חומוס אליהו. כל הארץ. כשר למהדרין. 1-700-500-148

נכון, לא המלצנו כאן על סלטים, פשוט כי אנחנו רעבים מדיי. אבל שלל האפשרויות הקלילות העומדות לרשותנו נראות לנו משמחות ביותר. ואם בכל זאת לא מצאתם את מבוקשכם – פיצה הרי מתאימה בכל עונה.

כל המשלוחים מכל המסעדות