התגעגעתם לחמץ? מטוגנים ולוהטים במשלוח

אנחנו אוהבים את האוכל שלנו בציפוי פירורי לחם ומטוגן בשמן עמוק! הצ'יפסר כבר רותח, רק תבחרו מה תרצו שיזרקו לכם פנימה: שניצלונים, פירות ים מטוגנים, סושי בטמפורה או כדורי פירה? המלצות משלוחים בשמן עמוק

פירורי לחם זו המצאה גאונית. גרגירי זהב שהופכים כל חזה עוף פשוט לשניצל ממכר, כל רול סושי לחביב גם על אלו שפחות מתחברים לז'אנר, כל קערת פירה לכדורי זהב מטריפים ועוד מלא סוגים, צורות ומאכלים שונים מצופים, מטוגנים ובעיקר – טעימים לכולם!

שניצלונים מצופים של הסושייה, חיפה. צילום: באדיבות המקום

התגעגעתם למטוגנים מגולגלים בחמץ? הנה כמה משלוחים שיש לנו הרגשה שתשמחו מאוד להזמין. אז צלמו מסך ושמרו, לא רק לאחר החג. מנות שתמיד באות בטוב וזמינות גם במשלוח עד אליכם לפתח הבית:

רעבים לשניצל? כל המשלוחים כאן

משלוחי סושי מומלצים בכל הארץ

תוספת מנצחת: כדורי פירה מטוגנים
מי לא אוהב פירה?  תוספת אהובה וטעימה שהולכת טוב עם כל מנה. בייחוד כשהיא מגיעה בדיוק בגודל הנכון לביס אחד, בצורת כדור לוהט ומצופה בפירורי לחם.

אם תרצו להזמין כדורי פירה, רק תיכנסו לתפריט של check in burgers  כדי לבחור מה המנה העיקרית שתרצו ליד התוספת כדורי פירה שלכם. בתפריט המבורגרים מסוגים שונים עם תוספות מושחתות כמו שאנחנו אוהבים, בוריטו, סנדויצ'ים, סלטים ועוד. את כדורי הפירה שלכם תקבלו עם רוטב ברביקיו בצד, שילוב מעולה!
chek in burgers, חצור הגלילית 0532473924

פותחים שולחן של מטוגנים במינה טומיי. צילום: באדיבות המקום

לא רק לילדים: שניצלונים
כמו שניצל, אבל בביסים קטנים, כי כמה שיותר ציפוי מטוגן יותר טוב. מנת שניצלונים בדרך כלל מככבת בתפריט הילדים, אבל אנחנו לא מתביישים להודות באמת ולהגיד שאנחנו לפעמים מזמינים אותה כמנה נוספת לשולחן של המבוגרים.

במסעדת מינה טומיי תוכלו להזמין לכם, או לילדים, שניצלונים מצופים בפאנקו לצד אורז לבן. ואם זה לא מספיק, תוכלו גם לבחור מתוך מגוון עצום של מנות בטמפורה: רול סושי עטוף בחציל בטמפורה, רולים מטוגנים ומצופים בטמפורה, קריספי שרימפס ועוד.
מינה טומיי, תל אביב 0539381977

סלט פוקי בשרימפס של הסושייה. צילום: באדיבות המקום

מהים לטמפורה: קלמרי, שרימפס וסושי מטוגנים
איך אתם עם שרימפס, קלמרי ורולים חמים? אנחנו בעד! טוב נו זו לא חכמה, כמו שככל הנראה הצלחתם להבין, אנחנו תמיד בעד להוסיף ציפוי פירורי לחם ולהטביע את הכול בשמן עמוק.

בהסושייה בלב המפרץ תוכלו לבחור בין קומבינציה שכולה מטוגנת, לבין רולים עם דג או פירות ים מטוגנים. אם אתם חובבי פירות ים, יש גם סלטי פוקי מעולים עם תוספת שרימפס טמפורה או קלמרי בטמפורה ובטיגון עמוק. ואם תעדיפו ללכת על הסושי החם, הקומבינציה תכלול רולים וסנדויצ'י סושי מטוגנים עם תוספות שוות בפנים.
הסושייה, חיפה 0539346232

המוכר והאהוב: שניצל
המלך של פירורי הלחם והמטוגנים, טעים בצהריים, מתאים בול בארוחת הערב ואפילו זורם לאכול אותו ככה בחלה בבוקר שישי. קבלו אותו, בגרסה משודרגת לחזה עוף: השניצל!

אם עשינו לכם חשק לפיתה או באגט עם שניצל טוב, תוכלו להתפנק על מנה מעולה בדלי בר, שישלחו לכם שניצל בכל טעם שתבחרו: שניצל שום לימון, שניצל קלאסי, שניצל עשבי תיבול או שניצל מקסיקני. רק תבחרו טעם ותחליטו אם אתם בקטע של באגט, פיתה, או ג'בטה. כי אם יש משהו שיותר טוב מחמץ, זה חמץ בתוך חמץ.
דלי בר, רמת גן

כל המשלוחים מכל המסעדות