חמץ עד הבית: איפה משיגים חמץ מיד בצאת החג?

כל מה שחסר לנו בשבוע האחרון - לחמניות, פיתות חמות, לחם שום או לחם זיתים, בייגל טרי, חלה של שבת ועוד מלא סוגים של לחמים, בצקים וחמץ אוורירי וטעים. קבלו את המאפיות שישלחו עד אליכם מלא חמץ, מיד אחרי פסח

מכורים לחמץ? יש לנו קטע, סוג של הרגל, ברגע שיוצא החג אנחנו אוהבים להסתער על פיתות חמות ישר מהמאפייה. אחרי שבוע של מצות ולחמים מקמחים חלופיים, כל מה שבא לנו זה מאפה חמים מקמח לבן, כוסמת או שיפון, העיקר שיהיה אוורירי ורך. ככה, בלי כלום, רק לחם! מי איתנו?

תביאו לנו עוד ועוד מהדבר הזה! צילום: שאטרסטוק

אם גם אתם בקטע של חמץ חמים אורגינל ישירות מהמאפייה, הנה לכם כמה מאפיות שישלחו את החמץ עד אליכם, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית. קבלו את מצעד הלחמים, החלות, הפיתות, הלחמניות ועוד הפתעות טעימות ומלאות פחמימות במשלוחים:

מאפיות ולחמים במשלוחים בכל הארץ
התגעגענו למתוק: עוגות וקינוחים במשלוח

ניחוח הלחם
כבר מהשם יש לנו חשק לכריך ביתי טוב, או לסתם חלה שקורעים אותה עם הידיים ואוכלים. בניחוח הלחם תוכלו להזמין עד אליכם לחמי מחמצת יחידים או זוגיים, לחמניות מכל הסוגים: לחמניות אצבע, לחמניות עגולות, באגטים טריים ועוד, בייגלים ואפילו פיתות חמו מקמח רגיל או קמח כוסמין. אז מה החמץ שאתם מתכוונים לחגוג איתו?
מינימום הזמנה:
60 שקלים.
ניחוח הלחם, פתח תקווה

פת שטינבך
כאן תוכלו להזמין סוגים שונים של כיכרות לחמים מעולים, כוסמין, חלת מחמצת קלועה, לחם מלא על מלא, לחם הודנא שחור לבן ולחמים נוספים. כל הלחמים תוצרת המקום, טריים, חמים וטעימים, תוכלו לבחור בלחמים בריאים מקמחים משובחים, קמח כוסמין, קמח מלא וסוגים נוספים. מחיר הלחמים נע בין 20 ל 26 שקלים ליחידה.
מינימום הזמנה: 36 שקלים.
פת שטינבך, חיפה

חוזרים לנשנש פחמימות בכל הכוח. צילום: שאטרסטוק

מאפיית המשפחה
לא רק מאפייה, גם מסעדה של ממש. כאן תוכלו להזמין כריכים, סלטים, פיצות ומאפים שונים שלשמם התכנסנו כאן. אז בתפריט הלחמים תוכלו ליהנות משלל טעמים: לחם זיתים, לחם אגוזים, לחם שום, בייגל, לחמים בריאים מקמחי כוסמין ומלאים, לחמים קלים לשומרי הדיאטה, פיתות ומאפים מגוונים אחרים. אז מה הטעם שאתם בוחרים?
מינימום הזמנה: 60 שקלים.
מאפיית המשפחה, כפר סבא

פיס אוף קייק
אם כבר חמץ, שיהיה גם מתוקים וקינוחים. מסכימים?
בפיס אוף קייק יש תפריט עצום של קינוחים, מאפים משובחים מלוחים ומתוקים, לחמים מסוגים שונים ומיוחדים. מעבר ללחמי ג'בטה, שיפון, בייגל ולחמים שונים, שי להם גם מקלות לחם אישיים בתוספת גבינה וזיתים, חלות שבת, לחמים כפריים, לחמניות מסוגים וצורות מגוונות ועוד.
ואם אתם גם בקטע של ביס טעים, אל תפספסו את הטוסטים והכריכים המעולים!
מינימום הזמנה: 50 שקלים.
פיס אוף קייק, ראשון לציון

כל המשלוחים מכל המסעדות