מי שטועם מתאהב: אוכל אתיופי במשלוח

האכילה השיתופית, טקס הקפה המסורתי והארוך, הלחם המוכר והארומות הייחודיות של המטבח האתיופי. אם עדיין לא טעמתם ולא חוויתם – הגיע הזמן לנסות ולהתאהב גם. הנה כמה המלצות שוות במשלוח

המטבח האתיופי יושב בול על החך של אוהבי התבשילים והטעמים הביתיים, חובבי ניחוחות התבלין החזקים והעקצוצים של החריף. חלק מהקטע במנות של המטבח האתיופי הוא הביחד, המנות הגדולות המתאימות לחלוקה והאכילה המשותפת בצוותא.

המטבח האתיופי לוקח אותנו למסע קולינרי שכולל תבשילי קטניות משביעים, מנחמים וטעימים, מאפי טף עשירים בערכים נקיים מגלוטן ותערובות תבלינים שמוסיפות את הטאצ' הסופי והדומיננטי לכל מנה.

אז אם עדיין לא יצא לכם לחוות טעמים וארומות מהמטבח האתיופי, הגיע הזמן להתאהב בסגנון קולינרי חדש, הנה כמה מנות אסליות שתוכלו להזמין במשלוח עד הבית.

מתגעגעים? משלוחי אוכל ביתי

צבעוני ומשביע על בטוח. צילום: שאטרסטוק

הלחם המסורתי: אנג'רה
האנג'רה הוא לחם שטוח ודק על בסיס דגני טף. דגני הטף הם נטולי גלוטן ונחשבים לסופר פוד בזכות הערכים התזונתיים המעולים והעשירים שלהם.

תשכחו כל מה שידעתם על לחם, כי האנג'רה הוא לא לחם רגיל. הטעמים של האנג'רה חמצמצים והמרקם ספוגי ומזכיר מעט את הלח'וח.

תבשילים צמחוניים ובשריים על בסיס קטניות
בין מרכיבי הבסיס במרבית התבשילים במטבח האתיופי יככבו קטניות למיניהן: טף (מרכיב הבסיס של האנג'רה), חומוס, עדשים ועוד.

הכירו את התבשילים האותנטיים והמוכרים: דורו וואט על בסיס בצל ועוף, טיבס עם בקר, ירקות ופלפלים, שירו על בסיס חומוס בגרסה הצמחונית, מסיר ואט וקיק ואט על בסיס אפונה ועוד.

במסעדת טעם את-יופיה תוכלו ליהנות מכל התבשילים האהובים שיש למטבח להציע, ממנות בשריות או טבעוניות ללא גלוטן ובמגוון טעמים וסוגים. היכנסו לתפריט ובחרו להזמין מנות אישיות או זוגיות, כשכמעט כולן נותנות הצצה לארוחת ערב אסלית ושיתופית סביב השולחן, עם האנג'רה המוכרת והאהובה ועם מגוון הטעמים והתבשילים שמגישים יחד איתה.
טעם את-יופיה, כרמיאל 0538093739

הסבלנות משתלמת בהחלט. צילום: שאטרסטוק

קפה אתיופי מסורתי
אומרים שאתיופיה היא המולדת שלו, הוא חלק בלתי נפרד מכל ארוחה ויש טקס שלם ומיוחד הסובב סביבו והאמת? שהוא מדליק בטירוף. הכירו את הקפה האתיופי אשר מחייב המון סבלנות ומשאיר טעמים טובים לעוד שלוק אחד קטן.

במסעדת גוג'ו תוכלו לטעום מגוון של מאכלים מסורתיים ואפילו את הקפה המדובר. התפריט של גוג'ו כולל ראשונות, עיקריות בשריות או טבעוניות, מנות ניגובים ומנות אנג'רה וכולן בטעמים אותנטיים וארומות שמאפיינות את המטבח המיוחד הזה. רק אל תשכחו לצרף להזמנה תערובת קפה אתיופי טחון ולהכין אותו על הגז, כמו שצריך עם המון סבלנות ואהבה!
ג'וג'ו GOJO, רחובות 0537106396

כל המשלוחים מכל המסעדות