הקינוח האולטימטיבי: איפה מוצאים פחזניות מושלמות?

עוגת פחזניות ברזילאית, אקלר בטעם נוטלה, פחזניות קלאסיות שמזכירות עננים מתוקים או פחזניות ברבורים חגיגיות ויפות? כל הסוגים, בטעמים מוצלחים! בואו לזלול אתנו את הקינוח הכי שווה במשלוח עד הבית

כולם אוהבים קצפת, זו גם הסיבה שכולם מתים על פחזניות. כי אין כמו ענן בצק אוורירי ורך ממולא בהמון קצפת! על פניו, נדמה שמדובר בקינוח פשוט אך הכנת הפחזניות המושלמות דורשת ידע וטכניקה.

אנחנו בחרנו לוותר על ניסיון האפייה ולדלג ישר לחלק הכיפי, זלילת מגש שלם של פחזניות לא פחות ממעולות. איפה מצאנו מגש כזה? הנה רשימה שתדאג לכם לביס המושלם ותשלח לכם אותו עד לפתח הבית.

מקבלים שבת עם עוגות לקידוש

מגש של שוקולד ופחמימות מפנקות. צילום: שאטרסטוק

פחזניות בצורת ברבור: הקינוחים של נעמה
אצל נעמה תמצאו מבחר עוגות ועוגיות, כאלו שברור ממבט ראשון שהן הוכנו עם המון אהבה למטבח ולמתוקים. בין הקינוחים ברשימה גם עוגיות ללא סוכר, עוגיות טבעוניות ורשימה ארוכה של קינוחים מושחתים וטובים.
הפחזניות של נעמה: בתפריט הפחזניות ישנה בחירה בין פחזניות קלאסיות בעלות של 7 ₪ לפי 100 גרם, או פחזניות ברבור מהממות ומיוחדות בעלות של 10 ₪ ליחידה.
על המשלוחים: דמי משלוח 40 שקלים, מינימום הזמנה 120 שקלים.
נעמה – עוגות ועוגיות, רעננה 0532316494

יש גם אקלרים! קונדיטורית צמרת
מאחורי כל דלפק של קונדיטוריה מוצלחת עומדות פחזניות מוצלחות עוד יותר. כך גם בקונדיטורית צמרת, שמסנוורת את הלקוחות מעוגות צבעוניות, שוקולדיות, קרות ומלאות בקצפת.
הפחזניות של צמרת: בקונדיטורית צמרת תוכלו לעשות מיקס בין פחזניות קלאסיות משובחות לבין אקלרים מוצלחים וטובים. המחיר שלהם הוא 60 שקלים לקילו והטעם? כל ביס הוא חגיגה.
על המשלוחים: דמי משלוח 25 שקלים, מינימום הזמנה 100 שקלים.
קונדיטורית צמרת, רחובות 0538093837

מתוק בחוץ ובפנים. צילום: שאטרסטוק

פחזניות במילויים שונים: פיס אוף קייק
ואוו! רשימת המאפים והקינוחים לא נגמרת כאן. היא כוללת סוגים מגוונים של עוגיות נפלאות ואהובות כמו עוגיית פלורנטין, מעמולים, עוגיות תמרים, עוגיות חמאה ועוד המון סוגים, ממשיך לקינוחים, מאפים ועוגות לחגיגות וכולל גם קינוחים מיוחדים, מוסים, סברינות, פחזניות ואקלרים.
הפחזניות של פיס אוף קייק: כאן תוכלו להזמין מארז פחזניות 320 גרם עם טעמי קרם פטיסייר, קצפת קלאסית או שוקולד, עלות המארז 39.9 שקלים. בנוסף, יש להם גם אקלר וניל, אקלר נוטלה ואקלר שוקולד!
על המשלוחים: דמי משלוח 30 שקלים, מינימום הזמנה 50 שקלים.
פיס אוף קייק, ראשון לציון 0539349532

עוגת פחזניות: בריגדריה
כאן כל קינוח בצבע וכולם מסקרנים במיוחד. התפריט מתחיל מקינוחי בריגדרו בהמון סוגים וטעמים: פיסטוק, שוקולד, קרמל מלוח, קינדר בואנו, תות, חמאת בוטנים ועוד וממשיך לממתקים ברזילאים משוגעים ומשגעים!
הפחזניות של בריגדריה: כאן הפחזניות מגיעות בצורת עוגה מטריפה, העוגה מגיעה ב-2 גדלים: מולטה מדיום בעלות של 180 שקלים, או מולטה לארג' בעלות של 320 שקלים. עוגה ששווה טעימה!
על המשלוחים: דמי משלוח 15 שקלים, מינימום הזמנה 80 שקלים.
בריגדריה, רעננה 0536238579

כל המשלוחים מכל המסעדות