מפרגנים לעסקים הקטנים: משלוחים מדליקים לפורים

מעפולה, דרך תל אביב ועד חיפה: קבלו את כל משלוחי המנות הכי שמחים וצבעוניים שיעשו לכם ולקרובים אליכם טוב ושמח על הלב. הכי אווירת חג פורים ועל הדרך גם תפרגנו לעסקים הקטנים!

אם יש משהו שהשנה האחרונה לימדה אותנו זה פרגון, אהבת חינם ותמיכה באחר, והאמת? שאהבנו את הקונספט ועפנו על הקטע של פרגונים לעסקים קטנים. מצאנו לא מעט עסקים עם הברקות חגיגיות של משלוחים מושקעים כולל הכול - הם הכינו, בישלו ואפו את המיטב, הם מארגנים משלוחים ומארזים מקסימים, יפים וטעימים, וחבל שלא תיהנו מהם גם!

מפרגנים ומשקיעים. צילום: שאטרסטוק

אז ברוח פורים ולכבוד חג משלוחי המנות, הנה המשלוחים שלנו אליכם, מביתם של העסקים הקטנים היישר אל פתח ביתכם. רק תבחרו אם אתם מעדיפים עוגיות, פירות או סושי מתוק ומדליק. פורים שמח

פורים בא עד הבית: קינוחי פרג מדליקים

אין משלוח מנות בלי אוזני המן

פירות ומתוקים Fruta Fiesta
מה במארז? סושי פירות וסושי שוקולד מדליקים, מגשי פירות צבעוניים ורעננים בגדלים שונים, שוקולדים מוכרים ואהובים ואפילו בקבוקי יין משכרים למצות עדלאידע כמובן.
משלוחים: עד 180 דק' במינימום הזמנה של 158 שקלים ודמי משלוח של 25 שקלים
פירות ומתוקים Fruta Fiesta, חיפה 0539373999

משלוח מתוקק של סופט קוקיס. צילום: באדיבות המקום

סופט קוקיס
מה במארז?
עוגיות שוקולדצ'יפס בטעמים שונים ומושחתים במיוחד, מתאימות בו למשלוח מנות מתוק ומשמח! מלבד עוגיות מוכנות בטעמי שוקולד מכל הסוגים, חמאת בוטנים, קינדר, נטולה ועוד, תוכלו גם להזמין משלוח מדליק של עוגיות לאפיה ביתית.
משלוחים: עד 60 דק', במינימום הזמנה של 70 שקלים ודמי משלוח של 20 שקלים
סופט קוקיס, תל אביב 0539347579

דקלא מולא אומנית הפרי
מה במארז?
מגש פירות צבעוני וססגוני, עם מגוון פירות טרופיים ופירות אהובים, מיוחדים וטעימים בטירוף. המגשים עסיסיים, בגדלים שונים ועם שוקולדים וסושי פירות מדליקים. הכי התלהבנו במארזים מהקוקוס, האננס, שוקולד נוגט ריבת חלב ומהאגוזים המקורמלים!
משלוחים: עד 120 דק', במינימום הזמנה של 230 שקלים ודמי משלוח של 25 שקלים
דקלא מולא אומנית הפרי, עפולה 0532413861

כל מה שמתוק בחבילה אחת. צילום: שאטרסטוק

כנאפה נתניה עד הבית
מה במארז?
לא קשה לנחש... כנאפה! התפריט קצר וקולע בול! עם כנאפה קלאסי או כנאפה נוטלה בטעמים וגדלים שונים עם אפשרות לגלידה וניל או פיסטוק ליד. בתכלס'? מה צריך יותר מזה? כנראה שכלום. ואם בכל זאת תתעקשו, יש להם גם בקלאוות, מלבי, אלפחורס ועוגיות בעבודת יד.
משלוחים: עד 25 דק', במינימום הזמנה של 30 שקלים ודמי משלוח של 20 שקלים
כנאפה נתניה עד הבית, נתניה 0539349931

כל המשלוחים מכל המסעדות