10 משלוחי סופלה שוקולד לכבוד יום השוקולד הבינלאומי

יום השוקולד הבינלאומי בפתח ואין יותר הולמת ממנת סופלה שוקולד מעולה לחגיגה עשירה ומושחתת, כדי שלא תעבדו קשה מידי מצאנו לכם 10 משלוחי סופלה מבטיחים

עץ הקקאו הטרופי, ממנו מכינים שוקולד, נקרא ביוונית תאוברומה, ובתרגום: מזון האלים. ואכן, אי אפשר להתכחש לכוח שיש לשוקולד – הוא מתוק, מנחם ועשיר, ועל כך יכולים להסכים בני שבט המאיה שהיו כנראה הראשונים להשתמש בפולי עץ הקקאו כמאכל. את יום השוקולד הבינלאומי חוגגים ברחבי העולם ב-7.7, באירופה מצוין יום זה כיום שבו הגיע השוקולד לראשונה לתוך גבולותיה, סיבה לחגיגה של ממש. המשלוח הראשון המתועד של פולי קקאו לתוך אירופה היה ב-1585, או אז הם שימשו את האירופאים בעיקר בשביל להכין שוקו. נחרוג מהמנהג האירופאי ועל מנת לחגוג את יום השוקולד, נמליץ דווקא על 10 משלוחי סופלה שוקולד מושחת עד הבית:

עוגות דה לה פה

עוגות דה לה פה היא רשת קונדיטוריות פרימיום שמתמחה בעוגות שמנת בעבודת יד, תוכלו להיות בטוחים שהסופלה של דה לה פה הוא דלישס, עם המרקמים והטעמים המדויקים: בצק אוורירי ושוקולדי במרקם ענני, ושוקולד מותך ועשיר.

צילום: שאטרסטוק

למשלוח ג׳קולטה אישי, (24 ש״ח) בעוגות דה לה פה, אבן גבירול 1, תל אביב. 03-6857444

אלימי קונדיטורית שף

באלימי האילתית מציעים מגוון של קינוחים, מאפים, קישים ואפילו עוגות יום הולדת. אבל היהלום שבכתר הוא סופלה השוקולד האישי (22 ש״ח), מוגש מלווה בשמנת מתוקה נפלאה, השילוב המושלם בין השוקולד העשיר והרותח לבין השמנת המתקתקה והרעננה!

למשלוח: Alimi אלימי קונדיטורית שף, האורגים 1, אילת. 053-7933155

מקס ברנר

מקס ברנר, מעוז השוקולד הארצי, מציע את כל מה שטוב ועשוי מקקאו, גם בו ניתן למצוא מנת סופלה שוקולד שמגיעה כמארז של 3 יחידות (82 ש״ח) בטעמים משתנים: קינדר בואנו / לוטו/ אגוזי לוז, עם תוספות של קצפת וכדורי וופל. אחת המנות האהובות והפופולריות בגזרת המשלוחים.

צילום: שאטרסטוק

למשלוח: מקס ברנר בפריסה ארצית. 1-700-70-88-77

אוסטר דלוק׳ס

יום השוקולד הבינלאומי לא יהיה מושלם בלי סופלה שוקולד שמחמיאה לו תוספת פירות קיצית. מאוסטר דלוק׳ס שבראש פינה תוכלו להזמין סופלה שוקולד גדול עם תוספת פירות בצד (45 ש״ח), וליהנות מהשילוב המושלם בין המתיקות הכללית של הקינוח הנפלא, חמצמצות הפירות ומרירות הקקאו.

למשלוח: אוסטר דלוקס, ראש פינה. 053-2719342

בן עמי

הקונדיטור בן עמי רכש מסבתא את המומחיות באפיית עוגות, ומאז שנות ה-90 ועד היום הוא מגיש מאפים בבן העמי המושבה, קונדיטוריה נפלאה בעמק הרפאים בירושלים. סופלה השוקולד (34 ש״ח) של בן עמי מגיע מותאם למשלוח: חימום עצמי בתנור שלכם והוא נפלא, רותח ולא מפסיק לענג את החיך.

צילום: שאטרסטוק

בן עמי, עמק רפאים 38, ירושלים. 053-9429378

לה גופרה

בסניף כרמיאל של רשת הגלידריות לה גופרה מציעים, מלבד גלידה איטלקית בניחוח צרפתי, גם פנקייקים. כביכול, סטינו מהנושא, אבל ההפתעה מגיעה מעל הפנקייק: פנקייק מתוק שמעליו סופלה שוקולד איכותי (56 ש״ח), שמעתם על זה פעם? המנה תגיע מפורקת ולכם נשאר רק להרכיב את השחיתות.

למשלוח: לה גופרה, החרושת 15, כרמיאל, 053-2719874

פטיסייר

פטיסייר במעלות תרשיחא מספקים את הסופלה האיטלקי המושחת ביותר שכדאי להזמין בסוף ארוחת פיצה-פסטה מצויינת של המקום. מתחילים בפיצת הבית עם מוצרלה, וחותמים בסופלה שוקולד (49 ש״ח), בוחרים שני רטבים (למשל, ממרח קינדר או ממרח לוטוס), וממתקים – למשל, אוראו, בואנו, בייגלה, הרשיז.

צילום: שאטרסטוק

למשלוח: פטיסייר, כליל החורש 1, מעלות תרשיחא. 053-4263072

סופט קוקיז

בא לכם להזמין סופלה שוקולד בסגנון קצת שונה? בסופט קוקיז תוכלו לבחור בעוגייה רכה גדולה ומפנקת בטעם סופלה שוקולד (18 ש״ח). אל תפספו גם את תפריט השתייה המפנק שלהם עם מילקשייקים מושחתים להשלמת החוויה השוקולדית. הסופלה לא באמת סופלה, אבל זה מעולה! עוגייה שוקולדת ביותר במרקם המושלם ובטעם סופלה.

צילום: שאטרסטוק

למשלוח: סופט קוקיס, שרונה מרקט, תל אביב. 03-7233088

בוטיק סנטרל

בוטיל סנטרל היא אחת הקונדיטוריות האהובות בארץ, וגם בתפריט המשלוחים העשיר שלה ניתן למצוא מנת סופלה כיפית, המגיעה כמארז של 3 יחידות (53 ש״ח ל-420 גרם) של עוגות שוקולד ללא קמח, במילוי שוקולד לבן כיפי. מומלץ לחמם 15 שניות במיקרוגל.

למשלוח: בוטיק סנטרל בפריסה ארצית. 1-700-700-061

בראנצ׳וס

ברחובותיה של רחובות יושבת בראנצ׳וס, מסעדה מעולה שתמיד מוסיפה טוויסט מעניין, במיוחד למנות המתוקות שבתפריט. בגזרת הסופלה, תוכלו להזמין עד פתח הבית את הסופלה המחוזק של בראנצ׳וס (52 ש״ח), עוגת שוקולד חמה במילוי מפתיע של שוקולד לבן, עם מזרק ענק של קרם שוקולד לבן לחיזוק, כדורי קליל חומים ולבנים, וכל זה גם לצד גלידה בטעם וניל איטלקי, פירורי עוגיות וכמובן גם קצפת, בקיצור, לא משעמם!

למשלוח: בראנצ׳וס, הר צופים 74, רחובות. 053-7888849