סייבר מאנדיי 2020: המבורגרים שווים במשלוח

עוד רגע זה נגמר – מירוץ השופינג הגדול מגיע לשיא ביום שני הקרוב (30.11) עם ה"סייבר מאנדיי", ואנחנו כאן שוב, עם מבצעי המבורגרים ומשלוחים מפנקים שישתלבו חזק בחגיגת הקניות

נובמבר אוטוטו מסתיים החגיגות ממשיכות - לכל אנשי הרגע האחרון, אלו שתמיד חסר להם משהו אחרון אחרון וגם, כל מי שחי כאן בשנה האחרונה ובילה שעות בשוטטות אונליין. הנה הוא בא ה"סייבר מאנדיי" שחל מידי שנה ביום שני האחרון של חודש נובמבר, והשנה 'פעמיים שני כי טוב' עם האירוע שחותם את חודש הקניות הבינלאומי ביום שני הקרוב (30.11). היכון. הכן. צא.

הסייבר מאנדיי חותם את חגיגות האונליין המטורפות שכללו בין היתר, את יום הרווקים הסיני והבלאק פריידי שאנחנו עוד מנסים להתאושש ממנו. משנה לשנה, המכירות רק עולות ושום מבצע שווה באמת לא ממצה את עצמו, ותכלס! היצירתיות של הרשתות הגדולות עולה ומתפרעת עם השנים וכל חג מקבל את הדילים השווים שלו בכל הכבוד הראוי.

חותמים את נובמבר בשגעת קניות. צילום: שאטרסטוק

קחו נשימה ותזמינו המבורגר
השנה במיוחד כולנו באונליין וההשתוללות הווירטואלית בשיאה – לרגל חגיגות סוף נובמבר ארגנו לכם בזאפ משלוחים את המבצעים השווים באמת שיסדרו לכם את הסייבר מאנדיי הקרב ובא. למה לשוטט במרחבי הרשת על בטן ריקה? אין שום סיבה. התמקדנו הפעם בעיקר בכריכי בשרים טריים והמבורגרים פרועים כדי להפוך את חגיגת המשלוחים להכי מוחשית ומתגמלת שאפשר. חג שמח

משלוחי המבורגר ברחבי הארץ

מנות המבורגר מושחתות במיוחד במשלוח

קינג דיוויד בורגר, ראשון לציון

קינג דיוויד בראשון לציון מתמחים בהמבורגרים משובחים, כריכים בשריים ונשנושים מטוגנים. בקיצור, מתמחים בשחיתות. התפריט הכשר של קינג דיוויד כולל מגוון המבורגרים בגדלים שונים, צ'יזבורגר כשר! בתוספת גבינה צהובה מן הצומח וכריכים בשריים מפנקים.

בתפריט המשלוחים תמצאו לא מעט דילים שכוללים את הקציצה הלוהטת עם צ'יפס ושתייה פלוס רטבים וירקות לבחירה. משלוחים בראשון לציון עד השעה 22:45. בתיאבון.

דיל סייבר מאנדיי: המבורגר 250 גרם, צ'יפס ושתייה ב-49 שקלים. כריך אנטריקוט או רצועות עוף עם הום פרייז ב-30 שקלים.

קינג דיוויד בורגר, ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון. 0539366873

לנוח עם בשר מפנק כל הדרך אל הדיל. צילום: שאטרסטוק

זסטי, חיפה

רשת זסטי משנעת המבורגרים טריים בכל אזור הצפון עד השעות המאוחרות של הלילה. התאווה לבשר טרי לא מסתיימת בשום שעה ובוודאי לא בימים אנרגטיים של מבצעים ודילים שאוטוטו מסתיימים. מה אוכלים בזסטי?

המבורגר זו ארוחה מלאה – את המנטרה הזו משננים חזק ב'זסטי' ולצד מגוון קציצות כמו אסאדו, אנטריקוט וטלה, נותנים כאן דגש על ארוחות מלאות שכוללות תוספות ושתייה כמו ארוחת המבורגר, ארוחת כריך ואפילו ארוחת טורטייה.

מותשים לחלוטין מהמירוץ אחר הדיל הכי משתלם ברשת? זסטי עם הצעות מפחידות של המבורגר 220 גרם עם צ'יפס ושתיה, ארוחה זוגית וארוחת טריפל של המבורגר, המבורגר והמבורגר. משלוחים פעילים עד השעה 02:00 בלילה.

דיל סייבר מאנדיי: טריפל 3 המבורגרים 160 גרם, 2 תוספות גדולות ושתייה גדולה ב-119 שקלים.

זסטי, שד' הנשיא 129, חיפה. 0538092877 

כל המשלוחים מכל המסעדות