בלאק פריידי 2020: הטבות טעימות במיוחד

מתרגשים לקראת יום שישי הגדול (27.11)? הנה כל המבצעים השווים שיורידו את המתח ויעזרו לכם לשמור על פוקוס לשופינג הגדול. המלצות משלוחי אוכל לוהטים של בלאק פריידי 2020

מסורת זו מסורת ושוב הגיע יום שישי הכי שווה של השנה עם ההטבות, המבצעים והדילים שיסגרו לכם את הפינה לכל העונה הבאה. במיוחד עכשיו שהקניונים עוד לא פעילים וכולנו התרגלנו להזמנות אונליין, הבלאק פריידי הקרוב (יום שישי, 27.11) צפוי להיות סוער ושווה במיוחד.

הנחות ומבצעים של סושי. נוצ'י. צילום: באדיבות המקום

אמרתם אונליין? אנחנו כאן. לרגל ה – Black Friday סידרנו לגולשי זאפ רסט משלוחים חגיגה של הטבות שוות במיוחד, עם כל הטעמים שיסדרו אתכם בשישי הקרוב ויאפשרו לכם להיות ממוקדים במה שחשוב. שיהיה סוף שבוע רגוע ומתגמל

נוצ'י

נוצ'י בכיכר המדינה מתחברת לחגיגות באופן טבעי ומציעה תפריט סושי רחב ומגוון שמתאים לנשים בהיריון, עם ליין של סושי צמחוני וטבעוני. הציפייה המרגשת מהולה בטעמים מפנקים של רולים עשירים באספרגוס, אבוקדו, בטטה ועוד ועוד. אפרופו חגיגות - עוד בתפריט של נוצ'י קומבינציות מעולות ומגשי מסיבה לאירועים. מזל טוב.

חוגגים בלאק פריידי: 4 מנות לבחירה מהתפריט ב-149 שקלים.

נוצ'י, ה' באייר 10, תל אביב. 0539431005

שופינג של נשנושים. נוצ'י. צילום: באדיבות המקום

באבי

באבי לוקח הכי ברצינות את החגיגות הקרובות עם כל הבשרים המשובחים שיצמידו אתכם חזק לספה ואל אתרי השופינג של הבלאק פריידי. אין יותר מתאים מאוכל ביתי וטרי ליום שישי שכל כולו התפרעות של קניות מתוך הבית החמים. יש גם קינוחים מתוקים לשדרוג האווירה.

חוגגים בלאק פריידי: המבורגר 200 גרם עם צ'יפס ושתייה ב-59 שקלים. מעורב ירושלמי בחמגשית עם אורז וסלטים ב-59 שקלים. כבד עוף או לבבות עוף בבאגט ב-58 שקלים.

באבי, שמואל ברוך 1, ירושלים. 0538096235

 מתפרעים באונליין. צילום: שאטרסטוק

ואלרו

מה יותר חגיגה מחלה טרייה של שישי? חלה עם אסאדו. ואלרו לקחו את הפחמימה היהודית ושדרגו אותה עם כל מה שפיקנטי. שווארמת דגים, רוסטביף, קבב וואגיו וכמובן אסאדו מפורק עם 'חלת ואלרו' לוהטת עם ירקות שרופים וטחינה. מי שאכל בערב שבת יאכל שוב ושוב כל השבת.

חוגגים בלאק פריידי: בהזמנת 5 חלות, החלה השישית מתנה. בהזמנה מעל 199 שקלים, מנה ראשונה מתנה. 

ואלרו, אגריפס 80, ירושלים. 0534270151 

לה דולצ'ה

פיצות תמיד באות בטוב. במיוחד כשיש טירוף באוויר והצורך לנשנש גובר. לה דולצ'ה עם תפריט איטלקי משובח של פסטות, שלל מאפים ולחמים וכמובן המלכה בעצמה, הלוא היא הפיצה שמופיעה כאן בשלל וריאציות וגדלים.

חוגגים בלאק פריידי: מגש פיצה משפחתית עם 2 תוספות, סלט ובקבוק שתייה ב-79 שקלים.

לה דולצ'ה, דרך יפו 141, חיפה. 0539381057

כל המשלוחים מכל המסעדות