חורף 2020: מה מזמינים באשקלון?

בורקס טורקי וטרי, מרקים לוהטים והמון גלידות ושוקולדים מושחתים לחורף. סיור קולינרי דרומי באשקלון (והצצה לאשדוד) עם כל ההצעות המפתות והמשלוחים שיסדרו לכם את החורף הקרוב

החורף משתלט על כל הארץ, מצפון ועד דרום עם גשמי ברכה, הצפות מסוכנות והמון כוסות תה מהבילים. הבית הסגור והמגן נהיה לבילוי העיקרי שלנו בעונה הקרובה, בנוסף לכל השנה האחרונה שכבר הורגלנו לשהות בו יותר ויותר. אז אנחנו רגילים, אנחנו ערוכים, כעת לא נותר אלא להישמר לא להצטנן וכמובן לאכול טוב.

לוהט, לוהט, לוהט! צילום: שאטרסטוק

לאכול טוב, זה אומר גם לשמור על תזונה נכונה ועשירה אבל גם לדעת ליהנות ולהתפנק במידה הנכונה. במיוחד כשסגורים בבית והאופציות לשבור את השגרה מצטמצמות, תמיד אפשר ורצוי להתנחם ולהתחמם עם פחמימה טרייה, מרק עשיר וגם שוקולד מושחת.

כל משלוחי האוכל באשקלון

מתוק בחורף: עוגות וקינוחים במשלוח

מבלים בבית: משלוחים חגיגיים

אשקלון הגדולה התברכה במסעדות רבות ואופציות קולינריות מגוונות. המשלוחים גם כאן עובדעם שעות נוספות ואל תפספסו! יש הרבה טעים שם בחוץ שיכול להגיע עד אליכם. אתם לא צריכים להתאמץ הרבה בשביל זה. שיהיה בתיאבון וחורף בריא. 

בורקס ושוקולד מנחמים

מי לא אוהב בורקסים? מי לא מתגעגע לטורקיה? בבקשה. הכול במארז אחד של פחמימות בארומה של פאן ופינוקים. הבורקס הטורקי כבר יותר ישראלי מכל מאפה אחר והוא מופיע כאן עטור בשלל מילויים של גבינה, תפוחי אדמה וגבינת תרד. עוד קצת שחיתות לסיום קבלו פאי שוקולד או תפוחי עץ.

בורקס בבאלך, הגבורה 1, אשקלון. 0539386435

תמיד קנקן תה בצד. צילום: שאטרסטוק

הכן גופך לחורף עם עוף ומרק

בקייטרינג ריקו התמחור משחק תפקיד מרכזי כאשר במחיר של ארוחה קלאסית אתם יוצאים בכל טוב של תבשילים וסלטים ועוד נשאר קצת לנשנוש הבא. החורף כאן, הסופ"שים ארוכים מתמיד והאהבה לאוכל מזין וטרי לא מסתיימת אף פעם.

כמובן מרקים – קופסאות של חצי ליטר בעשרה שקלים עם מגוון שבטוח תמצאו את המועדף עליכם. קולקציית דגים מפוארת כמו קציצות מטוגנות או מבושלות, פילה אמנון וסלמון בתנור. העסקית של ריקו מתגמל עם עיקרית ושתי תוספות בשלושים שקלים בלבד ועם הצעות מעולות של קציצות עוף, כבד בקר, מוסקה ועוד ועוד רבות וטובות. בתיאבון.

קייטרינג ריקו, אורט 52, אשקלון. 0539346815

גלידות וקרפים לחורף

כשקפוא בחוץ, חמים ונעים בבית. ובזמן שהמזגן דולק על הטמפרטורה הנכונה והרוחות נשארות מחוץ לבית המוגן, זה בדיוק הרגע להתפנק על גלידה מושחתת וקפואה. כן, לא התבלבלנו. מביאים את הקור הביתה בסטייל ובטעמים. זה משוגע וזה עובד מושלם.

נשיקולידה מביאה את כל הפינוקים במשלוח עם מגוון בלתי נגמר של טעמי גלידה בהזמנה של חצי קילו או קילו. פרוזן ויוגורט בגדלים שונים וגם וופל בלגי וקרפים מושחתים ומושחתים יותר. שמרו על עצמכם וחורף בריא ובטוח.

נשיקולידה, אלי כהן 44, אשקלון. 0537106509

 גביע מנצח בכל עונה. צילום: שאטרסטוק

ולסיום, נשארים בדרום עם המשלוחים של העיר השכנה, אשדוד. גם כאן אין מה להילחץ ובכל זמן של מצוקה ורעב, תמצאו את הפייבוריט התורן לפנק אתכם ולהזריק בכם אנרגיה להמשך היום.

כל המשלוחים של אשדוד

אוכל חם וביתי עד הבית
המוכר והטוב יחד עם טריות ומחיר הוגן. זה כל מה שאנחנו צריכים. בלי משחקים מיותרים ועם לב רחב שמשאיר טעם טוב בכל ביס. קבלו את מצעד הבשרים והאוכל הביתי באשדוד עם המיטב של המיטב בפיתה, לאפה או באגט. אפשר גם להתפנק בחמגשיות עם תוספות פלוס מגוון בישולים ביתיים מידי יום.

ביג בראשית שווארמה, הבנים 3, אשדוד. 0537103905

מנדוס, רוגוזין 9, אשדוד. 0539416058

המעורב, ז'בוטינסקי 42, אשדוד. 053611053

כל המשלוחים מכל המסעדות