קר בחוץ חם בלב: משלוחי גלידה מומלצים

הביקוש למתוק לא מסתיים אף פעם - כשמזג האוויר בחוץ מתחיל להתקרר וגם ככה אין יותר מדי לאן ובשביל מה לצאת, אין כמו משלוחי גלידה מומלצים להמתיק מעט את השגרה. גלידה במשלוחים ועוד מתוקים בכתבה שלפניכם

גלידה היא כבר מזמן לא רק קינוח ועשרות הגלידריות הזוהרות שצצות להן בכל פינה יעידו על כך. הבחירה היא לא בין שוקולד חום ללבן ובין גביע גדול לקטן אלא יותר כמו כניסה לעולם זוהר ונחשק שכולל אופציות בלתי נגמרות של מתוק בשלל צבעים וגוונים.

זוכרים את הימים של קופסאות הגלידה במקרר של הסופר, הקופסאות הקפואות שהעידו על לכתו של החורף ובואה של העונה החמה? כל כך פעם. היום, מעצמת הגלידה פילסה לה דרך מכובדת ולא מתחשבת בעונות השנה או בזוטות של טמפרטורות כאלו או אחרות. המשוואה הפכה להיות חדה ופשוטה – "זה מתוק, זה מושחת, זה מנקר עיניים וגורם לכל ריר ותא בגוף להשתולל = זה שלכם ושלכן. נקודה".

בררר של פצפוצים בפה. צילום: שאטרסטוק

דלי של גלידה באמצע החורף
כיום עוד יותר, הקורונה שכללה את תעשיית המשלוחים וגם שיקולים של עצלות, מזג אוויר או כל קושי טכני אחר כבר לא רלוונטיים. דווקא עכשיו, בתחילתה של עונת החורף שמצמידה את כולנו לבתים ומגבירה את הצורך לרגעי נחמה בלתי מתפשרים, זה הזמן לוודא שהחימום בבית עובד, שהחלונות אטומים מספיק ולהתפנק על דלי עמוס בטעמים.

הצורך במתוק לא מסתיים לעולם והשאלה הכי בוערת שצריכה להטריד את כולנו היא 'מתי יהיה מרק גלידה'. אז שוקולד או סורבה, אוראו או ריבת חלב? גם וגם וגם. המלצות משלוחים קפואים בכל הארץ: 

כל משלוחי הגלידות כאן
עוד גלידריות שוות בכל הארץ

קומבינות מנצחות של מתוק. ג'ט לק. צילום: באדיבות המקום

ג'ט לק, באר שבע

שני דברים הם אינסופיים, היקום והרעב למתוק. לא שאנחנו דרמטיים במיוחד אבל אי אפשר בלי מתוק בחיים ואם כבר אז באקסטרים. רשת "ג'ט לק" אימצה את הנוסחה ופורצת כל גבול מתוק אפשרי. בתפריט המשלוחים של ג'ט לק, באר שבע לא מסתפקים בכדורי גלידה אלא מציעים קומבינות משפחתיות, ספיישלים של דונאט ומארזי שמחות. מה למשל?

חוגגים יום הולדת או בת מצווה? זהירות, מתוק לפניכם. מארזי שמחות בגדלים שונים שמורכבים מפנקייקים, חצאי וופל מרובע, סופלה, כנאפה, דונאטס, קצפות ורטבים וכמובן כדורי גלידה. ערב משפחתי בבית שדורש זריקת מרץ? לכו על הקומבינה המשפחתית שכוללת בין היתר מקלות צ'ורוס ווופל אקסטרא מלווה בשוקולד חלב ושוקולד לבן. יש עוד הרבה מתוק. גשו בזהירות לתפריט.

ג'ט לק, התאנה 22, באר שבע. 0539348926

אדלה, בנימינה

למה לבחור אם אפשר גם וגם? לצד גלידות (9 תוספות לבחירה) ויוגורטים (5 תוספות) מציעים ב'אדלה' מיקס של מתוקים בחבילה אחת עם מגוון אופציות כמו שילוב של וופל בלגי עם רטבים ותוספות, 5 יחידות צ'ורוס וקרפ שלושה שוקולדים. אם בא לכם קצת יותר מושחת יש קומבינציה שמשלבת פנקייקים וחצי קילו של גלידה אמריקאית או יוגורט.

ב'פינת' או ליתר דיוק, במרכז המתוקים של אדלה תוכלו להתפרע עם טופי בננה רול עם ריבת חלב, גלידת אוראו בשוקולד לבן ופנקייק שחיתות עם מגוון תוספות ורטבים לבחירה. משלוחים בבנימינה ובכל האזור כמו קיסריה ואור עקיבא עד השעה 22:30.

אדלה, השריג 2, בנימינה. 0537932304

 זמנים מתוקים בדרך. צילום: שאטרסטוק

Verona, חדרה

קילו אחד, שני קילו או שלושה? פעם שלישית גלידה קלאסי. הגלידרייה האיטלקית ורונה בחדרה ממוקדת במטרה ונותנת לכם את הבחירה לפי קילו. מסתפקים בקילו יחיד? תוכלו להזמין עד ארבעה טעמים לבחירה עם אופציות חלביות וטבעוניות ובנוסף 5 גביעים/כוסות. השלב הבא הוא ללכת על 2 קילו ואז האופציות מתרחבות לשמונה טעמים שונים ומשונים.

השלב האחרון והמנצח הוא שלב ה-3 קילו המושלם שמאפשר לכם לשייט בין 12 טעמים לבחירה. תבחרו נכון. משלוחים בכל אזור חדרה עד השעה 23:00. 

גלידה Verona, חדרה. 0539347961

גולדה

רשת גולדה, אולי הרשת הכי מזוהה עם הענף הקר והמפנק הזה, פרושה בעשרות סניפים בכל נקודה ברחבי ארצנו. בא לכם גולדה בבית? זה מה שתוכלו להזמין במשלוח מהסניף הכשר בירושלים – גלידה טרייה במשקל של חצי קילו או קילו אחד, עם בחירה מתוך אינספור טעמים ואופציות מרשימות לתוספות כמו קרם שוקולד שקדים וקרם קוקימן.

סניף גולדה בפרדס חנה מספק משלוחים לכל האזור כולל קיסריה, אור עקיבא, בנימינה, חדרה וזכרון יעקב. כל יום עד חצות. אז תתפקסו ותבינו אם היום אתם בקטע של וניל, פירות יער או דווקא יותר פיסטוק שוקולד או במבה נוגט. הכול אפשרי.

גולדה בית הכרם, אביזוהר 8, ירושלים. 0538674852 

גולדה, הגלעד 1, פרדס חנה כרכור. 0539387104

לחיי גביעים צופני סוד. צילום: שרית גופן

הגלידריות של חיפה 

Leggenda, חיפה

רשת לג'נדה הארצית עם מגוון טעמים ורטבים שלא נגמר עם אופציות טבעוניות מעולות. השיגעון חוגג כאן בכל פינה, ובכל זאת הנה כמה נבחרות:

בהזמנת גלידה חצי קילו תקבלו 4 רטבים לבחירה, רוטב ו-5 גביעים, בקילו שלם תקבלו 5 טעמים, שני רטבים ועשרה גביעים. טעמים לדוגמה – סורבה אננס, בננה ברולה טבעוני, בייגלה מלוח שמנת, פאי תפוזים ושוקולד קראנץ'. בנבחרת הרטבים תמצאו קרם לוטוס טבעוני, רוטב קרם פיסטוק ופירות יער טבעוני. לא נותר אלא ללקק ולהתלקק.

LEGGENDA, הסולל 8, חיפה. 0539370576

לה גופרה, חיפה

ברשת לה גופרה מאמינים שגלידות איכותיות וטעימות צריכות להיעשות במקום על ידי אנשים שמשוגעים על גלידה. איפה שיש שיגעון למתוק, תהיו בטוחים שמשהו שווה שווה מתבשל שם.

לה גופרה, אח"י אילת 9, חיפה. 0539345781

עוד גלידרייה חיפאית וממכרת עם מגוון גלידות, שייקים ופנקייקים -

Geleto mondo, דרך יפו 19, חיפה. 0539384081

כל המשלוחים מכל המסעדות