תקופת החגים בפתח: ארוחת שף עד הבית

תקופת החגים עושה לכולנו חשק לאוכל גורמה, אם לא המטעמים שישבו על שולחן ארוחת החג אז אלו שיגיעו עד הבית ויפטרו אותנו מהטרחה היתרה של ההכנות לערב החג

בין אם זה הקיץ שהתיש אותנו, ההכנות המעייפות לחגים, המרדף אחרי המנה המנצחת לארוחת ערב ראש השנה ואחרי המתנה המושלמת לדודה שמארחת בסוכות, החודשים הקרובים הם בסימן: אין בושה להזמין משלוח, בין אם זה חול המועד והשאריות במקרר כבר לא קורצות לנו, ובין אם אנחנו פשוט מתפתים להזמין ארוחת שף עד הבית שאפשר לאכול מול ריאליטי האוכל המועדף עלינו.

פורסט

מסעדת פורסט שבמושב מעונה מציעה מטבח ים תיכוני מתוחכם ומודרני, מנות פיוז׳ן מחומרי גלם טריים, באווירת מושב נעימה ומרגיעה. אם אתם תושבי הצפון, שווה להזמין את עסקית הצהריים שמכילה פתיחת שולחן עם חמישה סלטי הבית, מטבלים ולחם הבית, מנה עיקרית לבחירתכם משלל מנות כמו שיפודי קצבים, קבב סימטאות איסטנבול או פילה מוסר ים נהדר על מצע ניוקי, כולל שתיה לבחירה (125 ש״ח), עסקית שתסגור לכם פינה אחרי יום של נקיונות ובישולים לקראת החג.

למשלוח: פורסט, הזית 168, מעונה. 053-9416758

קפה טאיזו

קפה טאיזו מבית היוצר של טאיזו והשף יובל בן נריה, היא חווית בפני עצמה, שפותחה

למעשה כתפריט משלוחים ששם לנגד עינו את הרעבים הביתיים שמחפשים ארוחה איכותית וטובה. בתפריט מנות ממטבחי דרום מזרח אסיה שבהן מתמחה השף, מעין מסע של טעמים ומרקמים שמאפשר לשוטט בין השווקים הכי סוערים של אסיה. התפריט מציע ארוחות זוגיות כמו ארוחת טאלי זוגית נוסח ניו דלהי (289 ש״ח), מנות קלאסיות מתיאלנד כמו פאד קפאו (72 ש״ח), וגם קפיצה לויטנאם עם מנת ספרינג רול פריך (58 ש״ח) וסין עם מנת פרייד רייס שהיא האופציה הבטוחה ביותר בתפריט (69 ש״ח).

למשלוח: https://www.taizu.co.il/menu/קפה-טאיזו/

אלימי קונדיטורית שף

אם גם אתם מסיימים יום עבודה מפרך אחרי מנת תןביס או סיבוס שהיא ברירת המחדל שלכם, ומפנטזים על מאפים, מתוקים, עוגיות ועוגות אישיות, אז יש לנו את קונדיטורית השף בשבילכם: אלימי מבית השף קונדיטור אבי אלימי, שיש להרחיק עד אילת בשבילה. במקום מגישים עוגות משגעות עם חזות אסתטית מרשימה לא פחות מהטעמים, תבדקו אותנו כשתזמינו את עוגת היער השחור שהיא למעשה שכבות שמנת שוקולד ושמנת וניל, דובדבני אמרנה מצופה בשוקולד ומקושטת בשוקולד, פטל ודובדנים (120-170 ש״ח) בקונדיטוריה הזו מגישים גם מלוח, עם קישים ופואקצ׳ות במגוון טעמים שיתאימו בול לשולחן החג שלכם, וגם מקרונים לקינוח.

למשלוח: אלימי, האורגים 1, אילת. 053-7933155

שגב אקספרס

השף האהוב משה שגב זיהה את הצורך של כולנו: אוכל בריא, טעים, מהיר וזול שנעשה מחומרי גלם טריים ואיכותיים. וככה נראית שגב אקספרס, תפריט מגוון שמספק גם במשלוחים סלטים, פסטות, פיצה, מנות עוף מוכנות בטאבון, דגים, המבורגרים, מנות טבעוניות ואפילו קינוחים. לא כדאי לפספס את מנת הפטוצ׳יני אספרגוס (84 ש״ח), מנת פסטה שמוסיפה עניין לחיים, או את הדג בקארי (126 ש״ח) שגם הוא לא משעמם בכלל.

למשלוח: https://www.segevchef.com/restaurants/segev-express-tel-aviv/

 

פריים – שף & סושי בר

פריים היא מסעדת בר סושי עם סטנדרט גבוהה של מסעדת שף הממוקמת בראשון לציון ומציעה את כל מה שטוב בגזרת מאכלי הים, הדגים, המוקפצים והסושי. במקום מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות שמשלבות בין אסיה למזרח התיכון. בין אם מתחשק לכם טבעות קלמארי בטמפורה (65 ש״ח) כדי להרגיש על המזח, פאד תאי קלאסי כדי להרגיש באחד מהשווקים של תאילנד, או מאקי טונה (45 ש״ח) וסשימי סלמון (45 ש״ח) שיעניקו את התחכום היפני, בפריים יש את הכל.

Frame פריים, שדרות נים 2, ראשון לציון. 053-7104043