חדשות בורגראנץ': המבורגר מושחת וקומבינה צמחונית

אפליקציה חדשה, המבורגר שנולד עבור קרניבורים מושבעים ומורעבים וארוחה צמחונית ראויה לשמה. כל מה שחדש ברשת ההמבורגרים הוותיקה בישראל

רשת ההמבורגרים בורגראנץ' לא מפסיקה לחדש, להפתיע ולרענן. לצד המוצרים הייחודיים שמלווים את הרשת עשרות שנים כמו הצ'יפס המסולסל או השוקופאי הלוהט, משיקה הרשת מוצרים חדשים שמוכיחים שהיא תמיד נמצאת עם אצבע על הדופק ומסוגלת להתאים את עצמה לטעם של קהל הסועדים הישראלי. נוסטלגיה לצד חדשנות, כבוד לעבר לצד מבט לעתיד ויותר מכל זה, אוכל מהיר אך איכותי וטעים, הפכו זה מכבר לסימני ההיכר המפורסמים ביותר של הרשת.  

להזמנת משלוח בכל סניפי בורגראנץ' בארץ

הראנץ' המשוחת של בורגראנץ'. צילום: באדיבות הרשת

מעולם לא היה פשוט (ומשתלם) כל כך להזמין

כעת משיקה בורגראנץ' אפליקציה חדשה - האפליקציה המתקדמת של רשת בורגראנץ', מאפשרת לכם לאתר את הסניף הקרוב אליכם ביותר, לבחור את המנות שמתחשק לכם לאכול, להחליט אם אתם מעוניינים להכניס שינויים כאלו ואחרים במנות, לרשום הערות מיוחדות לסניף (לציין למשל על כל מנה למי היא מיועדת), להזמין, לשלם וכל זה תוך שניות ספורות בלבד. אך כאן הכיף לא מסתיים, כי בכל פעם שתבצעו הזמנה באמצעות האפליקציה תקבלו הטבה מיוחדת, שתוכלו לממש בהזמנה הבאה.

אפליקציית ההזמנות היא לא החידוש היחיד שהשיקה הרשת השנה. בימים אלה תוכלו לפגוש שני מוצרים חדשים בתפריט: הראשון נולד להשביע את רעבונם של סועדים קרניבורים רעבים במיוחד והשני, לאלו שבשר פחות עושה להם את זה.

בורגראנצמתחדשים כל הזמן. בורגראנץ'. צילום: באדיבות הרשת

ראנץ' על סטרואידים: המבורגר חדש למביני עניין בלבד

היה זה רק לפני שנתיים, בתחילת חודש אוגוסט, כשהשיקה הרשת זוג המבורגרים חדשים: ראנץ' בגדול, במשקל 180 גרם וראנץ' בגדול בגדול, במשקל 250 גרם (לפני צלייה).

זו הייתה הפעם הראשונה שהראנץ' הקלאסי של הרשת הגיע לממדים מרשימים שכאלה אך בימים אלה מתברר, שזו ממש לא הייתה הפעם האחרונה. השבוע התבשרנו על חבר חדש בתפריט, העונה לשם ראנץ' מוגזם: המבורגר אימתני במיוחד, הכולל קציצת בורגר במשקל 360 גרם, ירקות טריים, טבעות בצל מטוגנות, מיונז ורוטב ברביקיו. וכן, זה מושחת וטעים בדיוק כמו שנדמה לכם, אם לא יותר.

הרשת שמפנקת את כוווווולם

בנוסף להמבורגר העצום החדש, בימים אלה משיקה בורגראנץ' גם ארוחת קומבינה צמחונית הכוללת שתי מנות של ראנץ' טבעוני, צ'יפס, טבעות בצל וחטיפי תירס. למעשה למעט חטיפי התירס, שמכילים חלבון ביצה, מדובר בקומבינה טבעונית למהדרין. ואם כבר הזכרנו את הצ'יפס המיתולוגי של הרשת, נציין שהצ'יפס של בורגראנץ' הוא בעל כמות הקלוריות ואחוזי השומן הנמוכים ביותר בהשוואה לרשתות ההמבורגר המובילות (243 קלוריות ל-100 גרם).

לסיום, נעדכן שציפור קטנה לחשה לנו שבקרוב אנחנו צפויים להיחשף למגוון מוצרים חדשים ושלא רק תפריט ההמבורגרים ומנות העוף צפויים להתחדש במנות מדליקות אלא אפילו תפריט הקינוחים. יש למה לצפות!

כל המשלוחים מכל המסעדות