עובדים מהבית? ארוחות עסקיות משתלמות במשלוחים

מכריכי הבשר המושחתים של פילדלפיה, לפיצות המענגות של פיצה גליצ'ה – אם כבר תקועים בבית, למה לא ליהנות מהפסקת צוהריים שווה ומפנקת? אלו הן הארוחות העסקיות המשתלמות ביותר שניתן להזמין במשלוח עד הבית

יותר ויותר עובדים עברו לעבוד מהבית בחודשים האחרונים ונראה שזוהי רק ההתחלה. אז נכון שהמטבח הביתי עבד שעות נוספות במהלך התקופה האחרונה אבל לפעמים מתחשק לנוח קצת מהבישולים. בימים כתיקונם, יכולנו לאסוף את החבר'ה מהמשרד ולצאת לעסקית משתלמת במסעדה הפועלת בסמוך למשרד. כעת שאנחנו עובדים בעיקר מהספה בבית אנחנו נתקלים בעובדה הבעייתית שרוב המסעדות מציעות ארוחות עסקיות בישיבה במקום בלבד.

מתגעגעים לאיטליה? כל משלוחי האוכל האיטלקי במקום אחד

החדשות הטובות הן שישנן בכל זאת כמה צדיקות בסדום, שמציעות עסקיות משתלמות ביותר, גם במשלוחים. אם הרעב התחיל להציק ומתחשק לכם ליהנות מדיל מפנק במיוחד, זה הזמן של המסעדות שרק ממתינות להזמנה שלכם.  

פילדלפיהגם בבית אפשר להתפנק על עסיקת שווה. פילדלפיה. צילום: באדיבות המקום

פילדלפיה – תל אביב ורמת השרון

מסעדת פילדלפיה באה לעולם בשנת 2006 ומותגה מיומה הראשון כאחותה הקטנה של מסעדת דיקסי. אך כפי שהיה ברור משלב מאוד מוקדם, זאת הקטנה גדולה נהייתה: כריכי הבשר המושקעים שהציעה פילדלפיה הפכו לסיפור הצלחה ובעקבות הביקוש, פתחו קברניטי המקום פילדלפיה נוספת, ברמת השרון. הן בסניף התל-אביבי והן בסניף הרמת-שרוני, מציעים ארוחות עסקיות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-12:00.

הארוחה העסקית של האחיות לבית פילדלפיה כוללת מנה עיקרית עם תוספת ושתייה לבחירה, כשבין היתר ניתן להזמין למנה עיקרית במסגרת העסקית מנות כמו "הקבב של חיים" (קבב בלחמניית פילדלפיה עם טחינה וסלט ישראלי, חצאי ירח של עגבנייה ובצל סגול – 56 שקלים), כריך קייג'ין פילדלפיה (פרגית בתיבול קייג'ין בתוספת חסה, עגבנייה, חמוצים, בצל ורוטב מיונז חרדל – 53 שקלים) וטורטיה אנטריקוט (פרוסות אנטריקוט, חסה, עגבנייה, בצל סגול, גבינה סקנדינבית וגוואקמולה ברוטב מיונז צ'יפוטלה – 59 שקלים).

מגוון התוספות כולל בין השאר תפו"א עם שמנת, טבעות בצל, אורז תאילנדי וצ'יפס, כשעבור תוספת הום פרייז או לחם שום, תצטרכו להיפרד משישה שקלים נוספים. הארוחה העסקית הבסיסית כוללת גם שתייה קלה כמו לימונענע, ספרייט או פיוזטי אפרסק. עבור בקבוק בירה בקס, תצטרכו להוסיף עשרה שקלים נוספים.

פילדלפיה, תוצרת הארץ 3, תל אביב. 053-8092749

פילדלפיה, סנה משה 199, רמת השרון. 053-8092675

פילדלפיההכריכים השווים של פילדלפיה. צילום: באדיבות המקום

מאמה מיה – חיפה

מסעדת מאמה מיה החיפאית נפתחה אי אז ב-1988 אם כי לעיתים זה נדמה כאילו הייתה שם מאז ומעולם. במסעדה האיטלקית הוותיקה מציעים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-11:00 מספר ארוחות עסקיות משתלמות במשלוחים, הכוללות מנה עיקרית ושתייה ב-50 שקלים בלבד. בין השאר מדובר בעסקית רביולי (במילוי גבינה, תרד, בשר או בטטה ברוטב שמנת ובזיליקום, אלפונגי, נפוליטנה או פסטו), עסקית פסטה (ספגטי, ריגטוני, פוזילי או פטוצ'יני ברוטב שמנת ובזיליקום, נפוליטנה, פסטו או אלפונגי) ועסקית לזניה (בשר, גבינה או תרד ופטריות). את העסקית מומלץ לשדרג עם קרם בוואריה אישי (19 שקלים) שמאפשר ליהנות מזריקת סוכר קטנה לפני שחוזרים לעבוד.

מאמה מיה, שדרות ההסתדרות 279, חיפה. 053-8093801לכל המשלוחים באזור חיפה. היכנסו>

מאמא מיהעוצרים לעסקית איטלקית של מאמא מיה. צילום: באדיבות המקום

אסיה – הרצליה

אסיה ההרצליינית היא מסעדה ותיקה נוספת שנפתחה בשנות ה-80 של המאה הקודמת. היא באה לעולם בעיצומו של גל המסעדות הסיניות ששטף את הקולינריה הישראלית בימים ההם ובניגוד לרבות אחרות שנפתחו באותם ימים עליזים, הצליחה להתאים את עצמה לרוח התקופה ולהמשיך לשגשג גם במאה ה-21. בתפריט המשלוחים של אסיה תמצאו מספר ארוחות עסקיות, לרבות כאלו המוצעות לאורך כל שעות הפעילות.

העסקית החביבה עלינו באופן אישי, מוגשת מדי יום עד השעה 15:30, עולה 59 שקלים בלבד וכוללת מרק לבחירה (אטריות ועוף, חמוץ-חריף, תירס, וונטון או ירקות), אגרול לבחירה (בשרי או צמחוני), מנה עיקרית לבחירה (בקר סצ'ואן, עוף אננס, עוף אגוזים ועוד רבות נוספות), אורז לבחירה (מאודה או מטוגן) ואפילו קינוח לבחירה (בננה מטוגנת, ליצ'י מתוק או אננס מטוגן). בנוסף נציין כי בהזמנה מעל 65 שקלים מקבלים סלט סיני במתנה ושבהזמנה מעל 100 שקלים, ניתן ליהנות מ-10% הנחה (אין כפל מבצעים).

אסיה, חבצלת השרון 37, הרצליה. 053-8092850מה מזמינים למשרד? הפסקת צהריים קולינרית

אינדירה – תל אביב

בשנת 1993, פורסמה כתבה בעיתון "העיר", לפיה העסקית הטובה ביותר בתל-אביב, מוגשת במסעדת אינדירה. קרוב לשלושה עשורים עברו מאז וגם היום העסקית של אינדירה מספקת את הסחורה ואפילו במשלוחים. העסקית של אינדירה מוצעת בימים ראשון עד חמישי בין 17:00-12:00 ובימי שישי בין 17:00-13:00, עולה 60 שקלים בלבד וכוללת סלט, נאן, מנת אורז, מרק עדשים או עגבניות ומנה עיקרית לבחירה.

במחיר העסקית תוכלו להזמין מנות עיקריות כמו אלו גובי (פרחי כרובית צעירה וקוביות תפו"א מוקפצים קלות בתבלינים הודיים וג'ינג'ר), עוף בקארי ושיש-קבב (נתחי טלה טחונים עם שום, ג'ינג'ר, בצל בתבלון קל, צלויים על גחלים). את העסקית הבסיסית ניתן לשדרג עם מנות Butter Chicken (נתחי חזה עוף טנדורי מבושלים ברוטב עגבניות וחמאה – תוספת של 10 שקלים למחיר העסקית) או מלאי כופתה (תוספת של 15 שקלים למחיר העסקית).   

אינדירה, שדרות שאול המלך 4, תל אביב. 053-8093796מאינדיה באהבה: משלוחי אוכל הודי בתל אביב

אינדירההמיטב של אינדירה גם בעסקית וגם במשלוחים. צילום: באדיבות המקום

פת קואה – הרצליה

מסעדה סינית נוספת שפועלת בהרצליה מאז שנות ה-80, היא מסעדת פת קואה, שנפתחה על ידי לא אחר מהשף והמסעדן ישראל אהרוני. הארוחה העסקית של פת קואה כוללת מנה ראשונה או מרק לבחירה מתוך התפריט, קינוח לבחירה ומנה עיקרית, כשסך הכול ניתן לבחור מבין חמישה מסלולים, המשתנים בהתאם לסוג העיקרית.

מחירי הארוחות נעים בין 149-79 שקלים, כשבקטגוריה הזולה ביותר תוכלו להזמין מנות עיקריות כמו אטריות ביצים עם חזה אווז, אטריות ביצים עם שרימפס ואטריות ביצים עם עוף ברוטב שעועית שחורה ובקטגוריה היקרה ביותר תוכלו לבחור מנה עיקרית ממשפחת מנות הספריבס ובכלל זה ספריבס צלויים ברוטב שום ודבש, ספריבס צלויים ברוטב הוי סין וספריבס צלויים עם פלפלים חריפים.

פת קואה, גלגלי הפלדה 6, הרצליה. 053-9419268תקועים בבית בהרצליה? תפנקו את עצמכם במשלוח עד הבית

פת קואהתסיימו עם משהו מתוק ותחזרו לעבוד. פת קואה, הרצליה. צילום: באדיבות המקום

פיצה גליצ'ה – באר שבע

את המסע נסיים במוסד באר שבעי מפורסם העונה לשם פיצה גליצ'ה, שבו ממתינים לכם לא מעט מבצעים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-12:00. כך לדוגמה, שקשוקה בתוספת סלט אישי ובאגט לבן או סלט יווני, לחם שום אישי ופחית שתייה, יעלו לכם במסגרת המבצע 35 שקלים בלבד ואילו פיצה משפחתית עם תוספת לבחירה ולחם שום, 55 שקלים בלבד.

פיצה גליצ'ה גם מזמינים אתכם למבצעי צוהריים המתאימים למספר סועדים. הכוונה היא למשל לדילים כמו ארוחה משפחתית (פיצה משפחתית עם תוספת אחת, סלט יווני, לחם שום גדול ובקבוק שתייה גדול – 99 שקלים) וקומבינה משפחתית (2 פיצות משפחתיות עם תוספת אחת לכל מגש, סלט יווני, לחם שום גדול, תפו"א מוקרם, זיווה ושני בקבוקי שתייה גדולים – 199 שקלים).

אבל זה לא הכול: בשעות הצוהריים תוכלו ליהנות ממבצע מיוחד: תפוח אדמה מוקרם שני ב-50% על כל הזמנה של תפו"א מוקרם וכן מנת פסטה ב-50% הנחה על כל הזמנה של מנת פסטה. בנוסף על כל הזמנה של 100 שקלים, תוכלו להתפנק עם לחם שום בעשרה שקלים בלבד במקום 20 שקלים.

פיצה גליצ'ה, שדרות ירושלים 2, באר שבע. 053-8096142בא לכם פיצה? לכל המגשים המשתלמים

כל המשלוחים מכל המסעדות