קינוחים עד הבית: יותר מושחת מזה – אין!

מטוגנים, אפויים, שוחים בשוקולד ובעיקר מושחתים עד התחתית! אם אתם מאלו שקמים כל בוקר ועומדים על המשקל, הכתבה הזו לא בשבילכם...אזהרה, תוכן ממכר

אפשר להאשים את הקורונה, אפשר להאשים את העבודה, הילדים או אפילו את חמותך שלא ראית כבר כמה ימים. בשביל כל אלו ועוד אספנו כמה מקומות עם קינוחים שכדאי לשמור לימים קצת פחות מוצלחים בשבוע או לחילופין לימים שבא לכם להתפנק בלי להאשים את עצמכם. עכשיו רק נשאר לבחור במה צופים היום ולחכות לשליח, ערב מתוק ומוצלח מתחיל עכשיו:  

טייגר לילי

בשני הסניפים של טייגר לילי בתל אביב מציעים מטבח תאילנדי תוסס ואותנטי בדגש על אוכל רחוב. ומה יותר אוכל רחוב תאילנדי מאשר בננה לוטי מתוק ורך? אפילו במסעדות מכנים את המנה "אותנטית מרחובות בנגקוק". אפשר להזמין הביתה או לאסוף קינוח בננה לוטי מורכב מבצק פריך במילוי בננה וקוקוס קלוי, מוגש עם חלב מרוכז, אבקת קוקוס וסורבה קוקוס (38 שקלים) ויש אפילו אפשרות לתוספת נוטלה.

בננה לוטי בננה לוטי של טייגר לילי. צילום: דניאל לילה

בכל הזמנה כדאי לבדוק את הצ'ופרים וההטבות בהזמנות במשלוחים (למשל 10 אחוז הנחה).

להזמנות מ-טייגר לילי – סניפי שרונה מרקט ורמת החייל>>

פראטלי

במסעדה האיטלקית פראטלי (האחים) בנתניה מגישים ושולחים עד הבית מנות מהמטבח האיטלקי לצד קינוחים מושקעים ומפנקים. אחד הקינוחים הכי מושקעים הוא כדור רושה - כיפת שוקולד מריר עם פקאנים מקורמלים במילוי קרם נוגט עשיר לצד רוטב שוקולד חם (42 שקלים) והוא אפילו טבעוני.

פראטלי כדור רושה של פראטלי. צילום: דביר אלמוג

פראטלי – גיבורי ישראל 17, יכין סנטר, נתניה, 053-7101244,

בוקריה

במסעדת בוקריה בפתח תקווה מתמחים בארוחות בוקר ובארוחות בראנץ' וכמובן הם גם מתמקצעים גם בקינוחים. בתפריט הקינוחים מסתתרים שלל קינוחים מושחתים יותר או פחות אבל ללא ספק אחד המפנקים הוא פנקייק אוראו - ערמה ענקית של פנקייקים בטעמי אוראו (52 שקלים). מנה גדולה לחלוקה ולשיתוף.

פנקייק אוריאו של בוקריה. צילום נתי חדד

בוקריה - דרך יצחק רבין 17, Y סנטר, פתח תקווה, 053-9417123,

לוצ'נה

במסעדת לוצ'נה – מסעדה איטלקית כשרה בירושלים – מגישים ושולחים מנות המבוססות על מטבח איטלקי רב גוני, כולל קינוחים תוצרת המקום מחומרי גלם טריים. אחד הקינוחים הפופולריים והמפנקים המוגשים בצורה יצירתית ואסתטית להפליא היא ניו יורק צ'יז קייק (29 שקלים).

עוגת גבינה ניו יורקניו יורק צ'יז קייק של לוצ'אנה. צילום: באדיבות המקום

לוצ'נה – ממילא 8, ירושלים, 053-9349090,

קופינאס

מסעדת קופינאס הכפרית ביישוב צור משה מציעה שלל מטעמים בסגנון ים תיכוני ואיטלקי. אחת מגולות הכותרות היא קינוח זוגי מפנק ומושחת במיוחד של קלצונה נוטלה ומסקרפונה - קלצונה ממולא בקרם נוטלה, גבינת מסקרפונה ופירורי בצק פריך, ואם לא הספיק כל השפע הזה אז יש גם כדור גלידה (46 שקלים).

קלצונה של קופינאס. צילום: גליה אבירם

קופינאס – השיבולים, צור משה, 053-9346431,

ליבירה

מסעדת ליבירה בנמל חיפה היא אמנם מעוז אהוב על חובבי בירה כי המקום פועלת מבשלת בירה בוטיקית. אולם לצד הבירות מוגש במקום וגם במשלוחים אוכל טרי, מגוון וטעים. הכלל הזה תקף גם על גזרת הקינוחים. אחד המפנקים והשוקולדיים הוא עוגת פאדג' שוקולד עם בראוניז ורוטב שוקולד (34 שקלים). את הקינוח אפשר ללוות בבירה עד הבית / TA.

שוקולדעוגת שוקולד - המון שוקולד של קופינאס. צילום: אנטולי מיכאלו

ליבירה – הנמל 26, חיפה, 053-9370460,

פרש קיטשן

בבית הקפה פרש קיטשן בתל אביב מכינים, מגישים ושולחים שלל מנות פופולריות ואהובות, חלקן עם זיקה בריאותית. עם זאת סקטור הקינוחים מתאפיין במנות מושחתות ומפנקות לכל הדעות. אחת מהן היא קוקי בום קרמל מלוח ובייגלה (מנה זוגית) - עוגה חמה של בצק עוגיות חמאה ושוקולד צ'יפס, מוגש עם גלידת שמנת וניל, שברי בייגלה וקרמל מלוח (51 שקלים).

Fresh Kitchen - אבא אחימאיר 18, תל אביב, 053-9386444,

בריגדריה

בבוטיק המתוקים הברזילאי בריגדריה ברעננה אפשר להזמין הביתה או לאסוף את אחד הקינוחים המקוריים בארץ: מארז בריגדיירוס (ארבע, שש או 12). בית הקפה מתמחה בהכנה של  מתוקים ברזילאיים, כשרים וצבעוניים, כשגולת הכותרת היא ממתק הבריגדיירו. מדובר במגוון של יותר מ-20 טעמים בהם קלסיק - שוקולד בלגי, ריבת חלב, תות בציפוי סוכריות תות, פיסטוק, שוקולד לבן, ושוקולד מריר, קוקוס, פסיפלורה, וגם בריגדיירו בטעמי חטיפים מוכרים כמו קיט קט, אוריאו,לוטוס, קינדר בואנו וטוויקס. יש משלוחים לכל חלקי הארץ (בתוספת תשלום ותלוי ביעד), מינימום הזמנה 60 שקלים. דמי משלוח ברעננה והסביבה - 10 שקלים.

בריגדריה – החורשת 54, רעננה, 09-8658080