עוגות גבינה מעוצבות במשלוח לשבועות הקרוב

עוגות גבינה לשבועות – הטופ 5 של זאפ משלוחים בעוגות גבינה לחג שבועות, החל מעוגה מעוצבת ועד עוגת גבינה קרה

 

עוגות גבינה לשבועות: מחפשים עוגת גבינה במשלוח עד הבית? מצאנו לכם את חמשת המשלוחים הכי שווים של עוגות גבינה לשבועות, כאלה שיגיעו עד לפתח ביתכם

חג שבועות מתקרב לאיטו וכל מה שמתחשק לנו זו עוגת גבינה לחג שבועות, רצוי עם פירורים, לא נתנגד גם לסירופ פירות יער מעל, אחת כזו שנרשמה כעוגה המיתולוגית בדפי ההיסטוריה של זאפ משלוחים. אז בין אם אתם מארחים או מתארחים – אל תטרחו, פשוט תיהנו. אספנו עבורכם את מיטב הקונדיטוריות, המסעדות והמאפיות שבהן אפשר להזמין או לאסוף עוגת גבינה כהלכתה, או שאם בא לכם לגוון אז עוגה מעוצבת או עוגה גבוהה לשבועות.

 

עוגת גבינה לחג השבועות בדה לה פה

De la paix היא רשת קונדיטוריות שמתמחה כבר יותר מ-20 שנה בעוגות שמנת בעבודת יד ובמגוון עוגות ומאפים אחרים. מאז בית הקפה הקטן בדיזנגוף בתל אביב התפתחה הרשת לסניפים בתל אביב, רמת גן, ראשון לציון, רחובות ואשדוד. לקראת שבועות מציעים ברשת קולקציית עוגות גבינה ואחרות במראה מעורר תאבון במגיעות במשלוחים עד הבית (או באיסוף עצמי). בין היתר אפשר לרכוש עוגה בחושה של גבינה ואוכמניות, עוגת גבינת פירורים עם מוס גבינה בניחוח וניל על בסיס בצק פריך (69 שקל), פאי גבינה ופטל מגבינה אפויה בזיגוג פטל גרוס. (בינוני, 94 שקל), ומנה אישית של קרם גבינה ממוס גבינה, טורט דקיק ופירורי עוגיות חמאה (24 שקל). דמי המשלוחים נקבעים בהתאם לאזור החלוקה ובהתאם לסניף, מינימום 114 שקלים להזמנה. 

דה לה פה, אבן גבירול 1, תל אביב. 03-6857444

 

עוגת גבינה תמיד באה טוב. צילום: שאטרסטוק

 

לימור אומנות האפייה &  בישול

לימור לוי העומדת מאחורי לימור אומנות האפייה והבישול מראשון לציון מתמחה בעוגות, קינוחים, מגשי פינוקים, עוגות מספרים, בצק סוכר וגם במאפים מלוחים. לקראת שבועות היא יצאה בקולקציית עוגות גבינה אווריריות ומפנקות וגם קינוחים אישיים חלביים כמו מלבי ביתי. בין היתר אפשר להזמין או לאסוף עוגת גבינת שמנת אפויה בסגנון אמריקאי (220 שקלים, 26 ס"מ קוטר); עוגת גבינה פירורים קלאסית (150 שקלים, 26 ס"מ קוטר), עוגת גבינה אפויה (150 שקלים‎, קוטר 22 ס״מ) לימור עורכת משלוחים לכל אזור המרכז והשפלה (אשדוד, יבנה, רחובות, תל אביב, רמת אביב, כפר סבא, רעננה, רחובות, בת ים, חולון וראשון לציון). מינימום 110 שקלים להזמנה.

לימור אומנות האפייה & בישול, הפסנתר 1, ראשון לציון. 053-4261580

עוגת גבינה קרה לשבועות ביוגוס Yogo's 

יוגוס היא גלידרייה באשדוד שמציעה מלבד גלידות גם מגוון קינוחים נהדרים שישמחו כל לבב אדם שאינו רגיש ללקטוז. מלבד עוגיות, מילקשייקים, יוגורט ופרוזן יוגורט, פנקייק, קרפ, וופל בלגי, ביוגוס מציעים גם מיני עוגות, מאפים וקינוחים, כולל עוגבת גבינה שנלקחה היישר מרחובות ניו יורק, כזו שנאפתה בבית אבל עשתה עלייה ממנהטן. זו עוגה עשירה שמגיעה על מצע עוגיות חמאה ולא כדאי לפספס אותה בשבועות הזה (30 שקל). אם חשקה נפשכם בעוגת גבינה קרה וטבעונית(!), אז ליוגוס יש גם את זה, עוגת גבינה קרה ממשי טופו שמגיעה בשתי תצורות: עוגת גבינה רגילה ועוגת גבינה עם קונפיטורת תות ביתית ובצק קראמבל פריך (68 שקל).

יוגוס Yogo's, האתרוג 7, אשדוד. 053-7288389

עוגת גבינה משובחת עד הבית! צילום: שאטרסטוק 

 

עוגות מיוחדות לשבועות בדני בתי מאפה

בדני בתי מאפה מציעים את כל מה שמאפייה שכונתית מקצועית ואיכותית אמורה להציע, מלחמים טריים, סנדוויצ׳ים, עוגיות מכל הסוגים כולל עוגיות חלביות, פרווה, ללא סוכר, עוגות פס, יום הולדת, קראנץ׳, וכן קינוחים אישיים, מאפים טריים במספר גדלים ועוד. בתחום עוגות הגבינה, דני לא מאכזבים. אם חשקה נפשכם באחת קלאסית אז תוכלו ליהנות מעוגת פס גבינה פירורים (69 שקל), אם חשקה נפשכם במשהו קצפי ומיוחד יותר אז כמובן שיש עוגת קרמשניט נהדרת (69 שקל) וכמובן שקיימת גם עוגת גבינה פירורים עגולה בינונית (125 שקל) או ענקית (175 שקל) ועוד מיני עוגות בשלל טעמים – מקינדר, אוריאו, וניל עוגיות, שמנת תות ועד ריבת חלב, פסק זמן, לוטוס ומוצארט. 

דני בתי מאפה, הר הצופים 74, רחובות. 053-6316674

עוגת גבינה פירורים. צילום: שאטרסטוק

 

משי מאפים ופיצה

אצל משי מאפים ופיצה תוכלו ליהנות מתפריט קלאסי שמשלב בין לחמים, בורקסים, מאפים, פיצות, עוגיות, ועוגות פס או עגולות. בתחום עוגות הגבינה יש מספר אופציות נהדרות – עוגת פס מוס גבינה ופירורים כולל גרסה ללא סוכר (55 שקלים), עוגת פס מוס גבינה ותותים (55 שקלים) ואם אתם מחפשים עוגה גדולה לאירוח, אז יש גם עוגת גבינה עגולה בקוטר של 18 ס״מ (35 שקלים). אם אתם כבר מארחים אז מומלץ להוסיף לעניין מאפי גבינה שבועות, למשל מארז גביניות עם 5-6 גביניות נהדרות (21.5 שקלים) או מארז אקלרים מצופי שוקולד שבתוכם תמצאו קצפת נהדרת (31.5 שקלים).

משי מאפים ופיצה, כצנלסון יצחק, נתניה. 053-6299925

 

עוגת תותים עסיסית. צילום: שאטרסטוק

 

צילום תמונת שער: שאטרסטוק