בני הדייג משלוחים: הכי טרי, הכי מהיר הכי טעים שיש

"הכול עניין של זמן. מרגע שהלקוח הזמין את המנה, 20 דקות וזה אצלו בבית. זו הדרך היחידה לשמור על הצורה והטריות של הדגים" – רשת המסעדות "בני הדייג" ממשיכה לדוג סחורה טרייה יום יום ישירות לבית הלקוח. מהים לסלון גרסת הקורונה

רשת המסעדות של "בני הדייג" פרושה לאורך החופים של ישראל. בין היתר בהרצליה, חדרה, ראשון לציון ותל אביב. החיבור הגיאוגרפי והקרבה לים מייצרים אווירה קצבית יותר, שמחה יותר וכמובן טרייה הרבה יותר – כל הדגים ופירות הים של המסעדה עוברים מסלול קצר ומהיר מהים ישר אל התנור, הגריל או המחבת ומשם לצלחת.

בני הדייגצילום: שי אפגין

כמו כולם, גם המסעדות של בני הדייג מתנהלות כעת במתכונת מצומצמת של משלוחים וטייק אווי. ניאלץ לחכות עוד קצת כדי לשבת בנחת מול הגלים עם נתח דג עסיסי לצד כוס יין לבן. אז איך מתנהלים בינתיים בשלט רחוק, ואיך משמרים גם עכשיו את האסתטיקה, המראה והמגע המדויק של הדג שעובר דרך ארוכה עד הלקוח?

המסלול המהיר של בני הדייג

לדברי יוסי רבה, מהבעלים של "בני הדייג" התשובה פשוטה: "הכול עניין של זמן. מרגע שהלקוח הזמין את המנה, 20 דקות וזה אצלו בבית. זו הדרך היחידה לשמור על הצורה והטריות של הדגים שכמו תמיד באים במסלול קצר ישר מהים עד ללקוח."

עד כמה המסעדות באמת פעילות בתקופה הזאת? "ביחס לתמיד ההיקף הוא אפסי. פשוט אפסי. אין כמעט פעילות. עובדים ממש מעט ובעיקר מחכים לחזרה לשגרה." מסכם יוסי. "גם עכשיו אנחנו עובדים עם התפריט הרגיל שלנו, ויש אנשים שבאים לקחת טייק אווי ולשבת בחוף. אני רוצה להמליץ על מנה פופולרית שלנו שמתאימה מאוד לקונספט העכשווי - חלת שווארמה. חלה טרייה עם דג מוסר ים, חומוס וכרוב אדום. מנת שף בתוך חלה, והיא נמצאת כמובן גם בתפריט המשלוחים שלנו".

מה מזמינים מבני הדייג?

בבני הדייג נותנים דגש, בעיקר בימים אלו על חבילות הכול כלול של ארוחות מלאות ובשפע שסוגרות את הפינה לכל המשפחה.

כל המנות העיקריות כוללות 8 סלטי הבית ולחם. תפריט הדגים כולל למשל דג בורי עם כל האופציות - אפוי בתנור, מטוגן או גריל. פילה, דג מושט מטוגן, פילה אנטיאס אפוי בתנור עם שמן זית ולימון או דג דניס פתוח וצלוי על הגריל לצד הצעות משודרגות של סטייק סלמון הכולל פסטה ברוטב שמן זית עם סלמון, מיקס דגי ים מטוגן בשמן עמוק והמבורגר דגים.

להזמנת משלוח מבני הדייג תל אביב>>

טריפל פירות ים או דג לוקוס מטוגן?

לא רק דגים – התפריט של בני הדייג מציע מבחר של פירות ים שבאים אף הם בשלל צורות וגדלים. בין האופציות תמצאו שרימפס מוגש עם סלמון או דג לבן, קלמרי מוגש מטוגן בשמן עמוק ומולים מוגשים בתנור עם רוטב חמאה, שום ויין. את כל אלו תוכלו להזמין גם במתכונת זוגית או להתרחב לטריפל עם מיקס ספיישל ל-3 סועדים.

נבחרת הדגים של בני הדייג מציעה הזמנה לפי משקל של מגוון דגים כמו בר ים, מגיע אפוי בתנור במלח גס. מוסר ים, מגיע פרוס מטוגן עם טבעות בצל, לוקוס, מגיע אף הוא פרוס ומטוגן, ודג ציפורה שמגיע בגרסה אפויה בתנור.

צילום: באדיבות המקום

בני הדייג – בקרוב אצלך

ולסיום, גם הצעה בשרית אחת לשם שינוי של ההמבורגר של בני הדייג שכולל קציצת בקר 200 גרם עם ירקות פלוס מנה ראשונה ושתיה. אז המיקום הפסטורלי והבריזה של הים עוד לבטח יחכו לנו, כרגע נוכל לנצל את חצי הכוס המלאה בהחלט עם שפע וטריות עד הבית.

להזמנת משלוח מבני הדייג ראשון לציון>>