פאפאגיו ירושלים - ברזיל אצלכם בסלון

בתפריט המותאם במיוחד למשלוחים ולרעב שלכם, פפגאיו בחרה את המנות הפופולריות ביותר שלה שניתנות לשליחה מבלי להתפשר על האיכות. חנכנו אותו ראשונים ושבענו כדי לספר

ההגבלות החדשות אילצו הרבה מסעדות שלא היו עושות משלוחים בעבר להוציא את החמגשיות ולהתחיל לשלוח את המנות לביתם של הלקוחות. במקרה של פאפגאיו ירושלים, כולם רק מרוויחים.

פאפגאיו היא רשת ששמה כמעט נרדף למסעדת בשרים. רוצים בשר? הולכים לפפגאיו. הם קיימים כבר מ-1996 ובאמת מעטים הישראלים שלא חוו את החוויה הברזיאלית של פפגאיו. קומפלט עם השיפוד הענק המכונה "אספדו קוהידו" עליו מוגשים הבשרים היישר מהצלייה הברזילאית המאופיינת. פאפגאיו ירושלים נאלצה גם היא להיענות לאתגר המשלוחים ולהצליח לארוז את כל הטוב הזה במשלוח.

פאפאגיו משלוחיםצילום: באדיבות המקום

תפריט מותאם משלוחים – אצלכם בבית כמו במסעדה

את החוויה הברזילאית המזוהה כל כך מצליחים בפאפגאיו להעביר במשלוח דרך הטעמים. המנות נבחרו בקפידה בשביל כך. אז מה מזמינים?  אחת המנות המוצלחות והמגוונות היא כמובן פלטת המיקס, שימו לב זוהי מנה זוגית ולאלה שפחות רעבים גם יכולה להיות לשלושה אנשים. המיקס מגיע עם ארבעה סוגי בשרים- אנטריקוט, פרגית, קבב וצ'וריסוס. סך הכל קילו של בשר, והיא מגיעה עם שתי תוספות לבחירה- צ'יפס, אורז או סלט ירוק, 290 שקלים עבור התענוג הזוגי הזה.

מיקס פאפאגיו

עוד מנה קלאסית ומוצלחת במיוחד היא ההמבורגר, 300 גרם בשר שנטחן במקום ברזיליאן סטייל, מגיע עם לחמנייה וירקות טריים ותוספת אחת לבחירה. זה במחיר המאוד אטרקטיבי של 64 שקלים. עוד פנינה בתפריט המשלוחים החדש היא הפרגית, שהייתה פופולרית מאוד גם במסעדה, הניצוץ שלה במרינדה המיוחדת שנעשית במקום עם חרדל, עשבי תיבול וסילאן. מגיעה עם תוספת לבחירה ועלותה 76 שקלים.

מנת דגל נוספת שנכנסה לתפריט החדש היא מנת קבב הבית, גם הוא נטחן במקום עם התערובות המיוחדות שלהם שכוללות בתוכן בקר והרבה ברזיל. הוא מגיע על חציל קלוי, טחינה ופטרוזיליה ומגיע כמובן עם תוספת לבחירה ב78 שקלים. לילדים ובעצם לא רק, יש את מנת שניצלוני פאפגאיו האהובה שמגיעה גם עם תוספת ב-58 שקלים.

נתראה בקרוב

אז נכון שכולנו מתגעגעים לשבת סביב שולחן בפאפגאיו ולקבל פלטות רותחות של בשרים היורדים מהשיפוד המתכתי באופן כה מיומן על ידי המלצר. בימים כתיקונם גם עורכים בפאפגאיו ירושלים מגוון אירועים כמו בר מצוות, ימי הולדת, בריתות, ערבי גיבוש, הרמות כוסית לחברות ועוד ועוד. פאפגאיו ירושלים מתגאה בקהל הלקוחות המגוון שלה, בין אם זה תיירים צרפתיים, ישראלים, חרדים, דתיים לאומיים או חילונים הם רוצים להצליח לשמור על לקוחותיהם מרוצים גם אם זה במשלוח עד הבית. הסניף והמשלוחים כשרים למהדרין. 

פאפאגיו מסעדה

מגיעים לכל מקום בעיר 

בינתיים אפשר להסתפק בעובדה שאפשר ליהנות מהבשרים האיכותיים לאין שיעור של פאפגאיו בנוחיות ביתכם. בשר טרי ואיכותי סוגר פינה של כל ארוחה משפחתית, ערב עם חברים, ארוחת שישי שלא הספקתם להכין ובעצם כל יום חול בו מתחשק לכם להכניס קצת ברזיל הביתה.

המשלוחים מגיעים לאזור ירושלים בעלות של 20 שקלים למשלוח, המנות מגיעות בחמגשיות על מנת לשמור על חום וטריות מירביים.

פאפאגיו ירושלים, יד חרוצים 3, 0539373071