ארוחה משפחתית או ערב רומנטי? האווירה עליכם – האוכל עלינו

עם יין, מאפים, גבינות ועוגות והכל תחת קורת גג אחת, קומפלקס האוכל החדש G27 מביא לכם ניחוחות צרפתיים-איטלקיים עד הבית

מילא מסעדות שנאלצות להמציא את עצמן מחדש בימי הקורונה והנהלים המחמירים, אבל מה עושים עם קומפלקס של בייקרי על פי המסורת האפייה הצרפתית, חנות יין בוטיק ובית קפה המציע ארוחות שף בתקופה מאתגרת זו?

בפחות מ-100 יום מאז שנפתח קומפלקס G27 הכשר ברמת גן וכבר הגיעה הקורונה ופגעה בעסק הצעיר של הבעלים הצעיר, לירן צדיק בן ה-22. אך לירן החליט למנף את הזמן הזה דווקא להתפתחות של הקונספט BAKERY, FOOD, WINE וגם לתרומה לקהילה‎. האוכל האנין, כולל המאפים מהבייקרי והיינות המשובחים, מגיעים ללקוחות עד הבית במשלוח וכעת גם אופציית האיסוף העצמי שוב על הפרק.

יין וגבינות G27צילום: מיטל סולומון

"תקופת הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים וכל אחד היה צריך לעשות את ההתאמות המיוחדות לו כדי להמשיך ולהתקיים במצב הזוי שכזה", אומר לירן צדיק שחלם על בית מאפה צרפתי מאז שהיה בן 16, "במהלך התקופה שמנו לב שאנשים מזמינים יותר אוכל מנחם כמו מאפים, פסטות ופיצות ועם דגש גדול על קינוחים ואנחנו כאן בדיוק כדי לאפשר להם להזמין את זה, ועוד בליווי יין טוב". עם פרוץ המשבר עברו תוך ימים במסעדת G27 לשירות משלוחים עם מטבח מותאם לתפריט טייק אווי, מה שאומר שתפריט הלחמים והמאפים שמתאימים למשלוחים גדל משמעותית.

אז מה אפשר להזמין הביתה מבלי להתפשר על איכות וחוויה? צדיק מעיד שהפיצות מומלצות מאוד גם במשלוח (ממרגריטה דרך קרצ'ופו ועד פיצת בוראטה, 68-49 שקלים למנה) והן מגיעות כמו שהתכוון השף. "אני יכול להעיד שאין כמו משלוח של פיצה שמגיע הביתה חם וממלא ישר כל חלל בריח שגורם להזיל ריר, ועוד במיוחד פיצה מיוחדת כמו שלנו שמוכנה בקפידה רבה מרמת הבצק עד לרמת הרוטב שיוצר שילוב מושלם שמגיעה הביתה ומשאירה שובל של ריח", אומר לירן.

פיצהצילום: תמר גוז'נסקי

ארוחת ערב מושלמת בבית מתחילה בבחירת בקבוק יין טוב, לבן או אדום, מהמגוון שיש בחנות היין של G27. מאפים יכולים ללכת טוב עם יין לבן קליל ופירותי כמו פייב סטון שרדונה. למנות ראשונות מומלץ להזמין פטריות בחמאת מרווה (44 שקלים) ומנת סלקים בשמנת - סלקים מקורמלים על מצע של שמנת לימונית ורכז רימונים ופקאנים (46 שקלים), שתיים מהמנות היותר פופולריות במשלוחים. להשלמת החוויה ולניגוב הרוטב אפשר להוסיף פוקצ'ה קלאסית הנאפת במקום (25 שקלים). בגזרת הפסטות מומלצת מנת פסטה קאצ'יו א-פפה קלאסית מפסטה המיוצרת במקום (58 שקלים) ופיצת בוראטה עם מחית כמהין ופטריות פורטובלו (68 שקלים). לקינוח מומלץ להמשיך בכיוון האיטלקי הקלאסי עם עוגת גבינה אפויה קלאסית וטירמיסו מסורתי.

"השילוב המיוחד שלנו בין מאפיית בוטיק לבין חנות יין ומסעדה הוא השילוש הקדוש כי מצד אחד אפשר לחוות חוויית אוכל טהורה, להמשיך למאפייה שלנו ולרכוש מגוון של לחמים, עוגות, מאפים וקינוחים שנעשים בקפידה ובאהבה רבה ולקנח בבקבוק יין צרפתי מעולה במחיר סיטונאי ומשתלם לכל כיס", אומר לירן.

ערכת טייקאוויערכת אירוח מודולרית. צילום: מיטל סולומון

בנוסף החליט לירן לתרום לקהילה המקומית, בין היתר לבית אבות בשכונה שקיבלו 100 חלות בוטיק ביום שישי במתנה. את רוב השירותים התומכים מגייס לירן מקרב תושבי השכונה, בהם צלמת האוכל ואמנית הקרמיקה, מיקי פולק, המייצרת ליין כלים מיוחד בשחור-לבן למכירה ב- G27בדיל יחד עם העוגות.

לחג שבועות הקרב ימכרו ב- G27קולקציה של עוגות גבינה מושקעות כמו עוגת גבינה פירורים עם מחית תות ומנטה, עוגת גבינה פירורים פסיפלורה, גבינה אפויה אוראו, גבינה פירורים שוקולד לבן, לוטוס וגבינה אפויה קלאסית (220-140 שקלים לעוגה). לצידן יימכרו גם ערכות אירוח חגיגיות מודולריות עם עוגת שמרים, עוגיות, מאפים מלוחים, ריבה וחליטות תה, הכל home made (150 שקלים לערכה) או שלל גבינות במשקל כמו מוצרלה, גרנה פדנו, גאודה הולנדית, קממבר צרפתית ומבחר יינות בוטיק במחירים סיטונאים להשלמת חוויית האירוח.

שירות המשלוחים נרחב למדי וכולל את רמת גן, גבעתיים, תל אביב, קריית אונו, יהוד וסביון. מינימום 50 שקלים להזמנה, דמי משלוח 15 שקלים.

G27 - גולני 27, רמת גן, 053-9414585