קרניבורים בטריינינג: משלוחי בשרים באזור השרון

סטייקים איכותיים, המבורגרים משובחים, שיפודים לוהטים ואינספור כנפי עוף, עושים את דרכם בימים אלה ממיטב המסעדות באזור השרון, לדירותיהם של הסועדים המסוגרים בבתיהם. בקרוב אצלכם...

יש מעט מאוד דברים שמשמחים קרניבורים מושבעים יותר ממראה של סטייק עסיסי על צלחת מבהיקה, שעושה את דרכו מהמטבח לכיוון השולחן. אך האמת היא שבצל המשבר הנוכחי, גם אניני טעם של ממש, יחייכו מפה לפה למראה השליח שעושה את דרכו לכיוונם, עם משלוח של כריכי בשר עמוסים בכל טוב הקצבייה. בכתבה שלפניכם תמצאו שבע מסעדות שישמחו ביותר לשרת אתכם בתקופה הלא פשוטה הזו ולפנק אתכם עם מנות בשריות מוקפדות ואיכותיות.  

אנטריקוט בבאגט, התמונה להמחשה - גם הרעב

 

מסעדת הבית – נתניה

את המסע הקרניבורי שלנו נפתח במסעדת הבית הנתנייתית, שלצד כריכים בשריים כמו כריך קציצות מרוקאיות (35 שקלים), כריך קבב עם סלטים וצ'יפס (35 שקלים) וכריך שניצל (35 שקלים), מציעה גם מגוון רחב של סלטי בריאות. בימי חול שגרתיים, מסעדת הבית היא המקום שאליו מגיעים עובדי אזור התעשייה נתניה בהמוניהם כדי ליהנות מארוחת צוהריים ביתית ובימי שישי, כדי לקחת הביתה אוכל מוכן לשדרוג ארוחת השבת.

בימים אלה לעומת זאת, גודשים את המקום שליחים מיומנים, שבזכותם את המטעמים של מסעדת הבית, ניתן לאכול גם בבית האמיתי.   

מסעדת הבית, גיבורי ישראל 9, נתניה. 052-6112217

לחם בשר –הרצליה

אין עוררין על כך שאת האווירה הרומנטית השוררת במסעדת לחם בשר ההרצליינית, ממש לא פשוט לשחזר בגזרה הביתית. אך כל עוד אתם מצוידים בבקבוק יין טוב, במעט דמיון ובמנות הנכונות, אין סיבה שלא תצליחו להגיע קרוב מאוד לדבר האמיתי.

במסעדת הבשרים המצליחה מציעים בתקופת המשבר מגוון רחב של מנות איכותיות כמו עראיס טלה או פרגית (50 שקלים), צ'אנקי אסאדו (בשר אסאדו בבישול ארוך ברוטב ברביקיו ביתי על קרם בטטה בתוספת קרעי תפוחי אדמה וסלט טאבולה עדשים שחורות – 136 שקלים) ורוסטביף (פרוסות סינטה צלויות בתיבול "שווארמה", שום קונפי, מלח גס, פלפל גרוס וחרדל דיג'ון בתוספת רליש מלפפונים כבושים ופוקאצ'ה ליד – 58 שקלים).

כל אלו ועוד רבות אחרות יוצעו לצד מנות ספיישל המשתנות על בסיס יומי ולמקרה שתהיתם, נעדכן שאת הטיפ לשליח, ניתן בהחלט להשאיר באשראי.  

לחם בשר, השונית 2 הרצליה. 053-9349040

לה ואקה לוקה – הרצליה

לה ואקה לוקה, הגלגול המודרני של מסעדת אל גאוצ'ו, מפנקת את הלקוחות שלה עם שירות משלוחים מתוקתק, גם במשבר הקורונה. תפריט המשלוחים של המסעדה הדרום-אמריקאית כולל מגוון מנות ראשונות כמו סלצ'יצ'ה (32 שקלים), כנפיים (12 יח' – 43 שקלים, 18 יח' – 49 שקלים) ואמפנדה בשלל מילויים טעימים (בשר/תירס/פטריות/גבינות/פרגית – 32 שקלים). לצד הראשונות תמצאו מגוון מנות עיקריות כמו נקניקיות צ'ורפיאן (35 שקלים ליחידה), חצי עוף (79 שקלים) והמבורגר (69 שקלים).

כל המנות העיקריות מגיעות עם תוספת לבחירה ואם מתחשק לכם להגדיל את החיוך, אתם מוזמנים לשדרג את הארוחה עם בקבוק ויינשטפן או סטלה (25 שקלים).

לה ואקה לוקה, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח. 053-9383415

מאג'די – כפר סבא

מטבע הדברים היופי האמיתי במסעדות מזרחיות הוא השירות הענייני והזריז, האווירה הייחודית ושפע הסלטים שמכסים את השולחן בתחילת הארוחה. אך למרות שספק אם נזכה ליהנות מהיופי הזה בעתיד הנראה לעין, אין שום סיבה שתוותרו על המנות המשובחות של מאג'די, ביתו של פורום מאג'די המפורסם, שהוקם ב-2003.

תפריט המשלוחים של מאג'די כולל את כל המנות הראשונות והסלטים המפורסמים של המקום, כשבין השאר מדובר במג'דרה (20 שקלים), חומוס פטריות (35 שקלים), סלט גזר חריף (11 שקלים) וסלט חצילים יווני (11 שקלים).

אך את ההצגה גונבות כמו תמיד, המנות העיקריות הממכרות ובכלל זה מנת העראייס (28 שקלים), לבבות העוף עם הבצל החרוך (55 שקלים) וקבב הבית שמגיע עם רוטב עגבניות (45 שקלים). בנוסף לכל הטעים-טעים הזה, ניתן להזמין גם את הקינוחים של מאג'די במשלוח עד הבית, כדי שאף אחד לא יאלץ חלילה להתנזר מכנאפה בתקופת הסגר.

מאג'די, ויצמן 130, כפר סבא. 053-9348010

תכינו את השולחן - אנחנו כבר מגיעים. צילום:שאטרסטוק

 

המבורגיני – כוכב יאיר

זקוקים בדחיפות להמבורגר אימתני כדי להעביר עוד יום משמים בין ארבעה קירות? להמבורגיני בכוכב יאיר, יש את הפתרון המושלם עבורכם: מנת המבורגר במשקל כולל של 420 גרם העונה לשם Huracan Burger (45 שקלים). מעוניינים לשדרג את המנה עם תוספות מדליקות? אתם תמיד יכולים ללכת על תוספת של עין הפוכה, גאודה או צ'דר (5 שקלים לתוספת) ואם הרעב קשה במיוחד, להוסיף עוד קציצה במשקל 140 גרם (12 שקלים) או פרוסות של חזה אווז (8 שקלים).

בנוסף למגוון המבורגרים מושחתים יותר ופחות, תמצאו בתפריט המשלוחים של המבורגיני גם חטיפי צ'יקן נאגטס (18/23 שקלים), כנפי עוף ברוטב שום ודבש (22/30 שקלים) ומבחר סלטים צמחוניים ובשריים מושקעים.  

המבורגיני, כוכב יאיר. 053-7104698

שף על האש – נתניה

בדומה למסעדת המבורגיני, גם בתפריט המשלוחים של שף על האש, תמצאו המבורגרים לא רעים בכלל. אך במסעדה הנתנייתית, את ההצגה גונבות דווקא מנות אחרות לגמרי. הכוונה היא למשל לשווארמה (בפיתה – 35 שקלים, בבגט או בלאפה – 42 שקלים), לנקניקיות המרגז (בפיתה – 30 שקלים, בבגט או בלאפה – 32 שקלים) ולקבב המשובח (בפיתה – 35 שקלים, בבגט או בלאפה – 40 שקלים).

בנוסף למגוון רחב של מנות בשריות, תוכלו להזמין משף על האש גם מנות צמחוניות כמו חומוס (20 שקלים), שקשוקה (28 שקלים) ופלאפל מעולה (22 שקלים).

שף על האש, אלון צבי (החלוצים) 8, נתניה. 053-6112580

רונן בשרים – נתניה

הוויטרינה העמוסה בכל טוב, הידע הנרחב של המלצריות וסלטי הבית הנהדרים, הם רק חלק מסימני ההיכר של המקום המצליח, שנפתח לפני כשמונה שנים אך כבר היום נחשב לאתר עלייה לרגל לקרניבורים מושבעים. למרבה השמחה, את כל הבשרים האיכותיים של המקום, ניתן להזמין במשלוח עד הבית, גם בתקופת משבר הקורונה.

כל סוגי הנתחים והמנות הבשריות ובכלל זה צלעות הטלה, שקדי העגל, קבב הבית ונתח הקצבים, נמכרים כיום במחיר אחיד של 28 שקלים בלבד למאה גרם. כמו כן רונן בשרים יצאו לאחרונה במבצע מיוחד לארבעה סועדים מורעבים: קילו מיקס בשר לבחירה, סלטים, בקבוק שתייה וקינוחים, תמורת 350 שקלים בלבד. עוד נעדכן כי על כל הזמנה של מעל קילו בשר, תוכלו להתפנק עם קינוח על חשבון הבית (מלבי, בוואריה, סלט פירות או עוגה חמה).

רונן בשרים, שכטרמן 28, נתניה. 053-7103594