ליגת האלופות כבר כאן: 5 משלוחים מושחתים לצפייה מענגת

הדרך למשחקי הגמר רצופה במתח והתרגשות, אז למה שלא תירגעו עם איזה משלוח אוכל מפנק?

מאחורינו מנצ'סטר יונטייד, ריאל מדריד וליברפול ולפנינו המשחקים המעניינים והקריטים באמת, אז לפני שאתם מתרווחים לכם בהנאה בכורסא וצופים במשחקים, כדאי שתבחרו לכם את אחד המשלוחים המושחתים שהכנו עבורכם

*לכל אפשרויות המשלוחים

*בא לכם סושי?


משלוח 1: פיצה לחבר'ה

התאספתם כל החבר'ה לצפות במשחק? מה יותר פשוט, משביע וטעים מפיצה?! ספרו לנו איך אתם אוהבים את הפיצה שלכם, עם פטריות, תירס, אנשובי, או אולי אננס? יש גם גבינה בולגרית, זיתים, וטונה, וזאת רק רשימה חלקית.

כמה זה יעלה לכם: 300 קלוריות בממוצע למשולש

מה תרוויחו חוץ מהנאה: שילוב של חלבונים (בגבינה) ופחמימות (בבצק) שמאפשרים בניית שרירים וצריכת אנרגיה. 8 גרם חלבון, כ- 250 מ"ג סידן, נוגדי חמצון היעיל במניעת מחלות (ליקופן).


משלוח 2: המבורגר עם כל התוספות

זה חייב להיות גדול,  עסיסי, עם ירקות ומטפטף. כל ביס הנאה צרופה שכוללת צ'יפס חם עם קטשופ או טבעות בצל פריכות במידה הנכונה. כדאי להזמין מראש את המנה הגדולה כי מה שלא יעשה לכם המתח, יעשה הטעם!

כמה זה יעלה לכם: 800 עד 1,000 קלוריות

מה תרוויחו חוץ מהנאה: כמות גדולה של חלבון וברזל



משלוח 3: ולנו יש פלאפל

זה שאין לנו ייצוג במשחקים לא אומר שאנחנו לא יכולים ליהנות ממנה פלאפל מלאה בטחינה, סלט ירקות, כרוב כבוש ומלפפון חמוץ, בזמן שאנחנו צופים במשחקים. פלאפל הוא אחד המשלוחים הפופולריים והאהובים, והוא גם מכיל חומרים בריאים כמו חומוס או פול, ירק ותבלינים. אז מה הפלא?

כמה זה יעלה לכם: כ- 800 קלוריות, כולל הפיתה

מה תרוויחו חוץ מהנאה: ברזל, סידן, ויטמין C וחלבון.

 

משלוח 4: מה תעדיפו שווארמה בפיתה או בלאפה?

שווארמה בפיתה, בלאפה, בבגט או בחמגשית עם תוספת – לא חשוב מה תחליטו העיקר שיגיע חם, מתובל, עם שפע סלטים וטחינה, ואם אפשר אז גם בליווי צ'יפס ושלא ישכחו את העמבה!

כמה זה יעלה לכם: כ- 900 בפיתה וכ- 400 בצלחת

מה תרוויחו חוץ מהנאה: חלבונים, ויטמינים ומינרלים, סידן וברזל.



משלוח 5: לנגב חומוס

מה דעתכם על חומוס עם פול או עם טחינה, פטריות, בשר וכו'? שימו לב שהמשימה מצריכה ריכוז בזמן הניגוב ומחייבת פיתות, חמוצים ובירה. אז שנזמין?

כמה זה יעלה לכם: כ- 750 קלוריות, כולל פיתה

מה תרוויחו חוץ מהנאה: עשיר בחלבון ובסיבים תזונתיים, ברזל, וחלבון