פיצה בנס ציונה: מגשים מומלצים עד הבית

מאיטליה עד נס ציונה – מגשי פיצה קלאסיים, טבעוניים ומגוון תוספות משדרגות. כל ההמלצות למשלוחי פיצה בנס ציונה והסביבה

לצד שכונות מתפתחות ומשגשגות, נס ציונה עדיין ממשיכה להרגיש כמו כפר שליו וירוק. הייחודיות של העיר שהיא מצליחה לשמר תחושה של קהילה ובית לצד כל מה שעיר ואם בישראל יכולה לבקש מעצמה. חנויות, בנקים וכמובן מגוון מסעדות ובתי אוכל.

נס ציונההתפתחות קהילתית משגשגת. נס ציונה.צילום: שאטרסטוק

הפעם התמקדנו במגשים של נס ציונה. העיר עצמה וגם בראשון לציון ורחובות שלצידה מציעים לא מעט פיצות במשלוחים עד הבית. החל מחנויות בוטיק בעל אופי ביתי וחם ועד הרשתות המוכרות שיביאו אליכם את המשולשים המוכרים ונוטפי השמן.

לכל משלוחי הפיצות בנס ציונה והסביבה
קולינריה בשיא: משלוחי אוכל מומלצים בנס ציונה


פיצה לב המושבה

החל מיום הקמתה ועד היום מציעה פיצה לב המושבה מנות ביתיות עם דגש על מבצעים ודילים למגשים משפחתיים וארוחות ילדים. פיצה לב המושבה מציעה אווירה נינוחה ונעימה של אכילה מענגת, תבלינים איכותיים וחומרי גלם עשירים. בין המנות של פיצה לב המושבה ניתן למצוא פיצות בגדלים שונים, פינת "מאיטליה באהבה", מאכלים שמקורם בתימן, סלטים ייחודיים וכמובן – קינוחים שעושים חשק. כל אלו מחכים לכם בפיצה לב המושבה ויהפכו את  היום שלכם להרבה יותר מענג.

מגש מומלץ: פיצה אישית ללא גלוטן(30 שקלים) עם מגוון תוספות לבחירה (8/10/15 שקלים).

פיצה לב המושבה, הבנים 87, נס ציונה. 0539427629

כל משלוחי האוכל של נס ציונה

פיצההמגשים של נס ציונה. צילום: שאטרסטוק

Tanto פיצה פסטה

בטאנטו נכנסו חזק לתוך המטבח האיטלקי ומציעים מגוון דילים משולבים של פסטות, פיצות ותפו"א מוקרמים עם סלט ושתיה. תמצאו כאן גם תפריט פסטות ורביולי גבינות וטבעוני, ארוחות ילדים וקרפ פיצה מנצח עם רוטב פיצה בולגרית ומוצרלה.

מגש מומלץ: פיצה ביאנקה אישית עם רוטב אלפרדו, מוצרלה, פרמזן ובולגרית + שתיה (45 שקלים)

TANTO פיצה פסטה, האירוסים 53, נס ציונה. 0539368425

מלדיני פיצה בר

מלדיני פיצה משקיעים בפיצות שלהם ומציעים מגוון פיצות נפוליטניות עם קמחים איטלקיים מלאים, רוטה עגבניות מיובאות וגבינות יוקרה. בין היתר מציעים כאן פיצת 4 גבינות עם ריקוטה, מסקרפונה, מוצרלה מגורדת, בולגרית, ופסטו (66 שקלים) או פיצת פולנטה משפחתית עם פולנטה, מוצרלה מגורדת, פטריות טריות ומחית כמהין (66 שקלים).

מגש מומלץ: 2 מגשי פיצה טבעוניים + לחם שום (119 שקלים)

מלדיני פיצה בר, משה לרר 1, נס ציונה. 0539371217

פיצהלמה לבחור אם אפשר גם וגם. צילום: שאטרסטוק

פיצה האט

על רחוב ויצמן המרכזי של נס ציונה תמצאו את פיצה האט מציעה חוויה ייחודית ועשירה של טעמים המוכרים בכל רחבי העולם עם חומרי הגלם האיכותיים. התפריט כולל מגוון פיצות קלאסיות, פיצות עם נגיסי גבינה, ללא גלוטן וחיטה מלאה, וכמובן מגוון קישים, פוקאצ'ות וקינוחים מתוקים.

מגש מומלץ: פיצה קרימי בייטס עם 28 נגיסי גבינת שמנת איכותית בשוליים (79.9 שקלים)

פיצה האט, ויצמן 37, נס ציונה. 0538092650

כל המשלוחים מכל המסעדות