שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
הגיע מהר חם וטעים
הגיע בשעתיים איחור, האוכל היה קר.. הפיצה קרה וחלק מהםיצה הייתה מקופלת כזאת כאילו מחצו אותה ושמו במגש.. לא אקנה ממכם שוב ... קיבלתי חוויה לא נעימה.
משלוח מהיר ואדיב! מחיר מצויין
מרוצה מאוד
משלוח מהיר ואוכל טעים
מרוצה.
הביאו פטריות במקום תירס
המשלוח הגיע ב20 דק איחור !!! האוכל היה קר והייתי צריכה לחמם
הפיצה הגיעה אחרי קצת יותר משעה והכי בעייתי שהגיעה קרה
הזמנתי 2 פחיות ספרייט ושילמתי עליהם .הבאתם לי רק אחת .אשמח לקבל משהו במקום
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
