שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
נחמד לא יותר
הכל היה טעים תודה
נהניתי מכל ביס. פשוט מצויינת
היה ממש טעים!😊
וואלה היה אחלה
היי, הפיצה הגיעה אחרי 40! דקות , אמנם זה בזמן המוגדר אך הפיצה הגיעה קרה מאוד, יבשה. מאכזב….
טעים מאוד קצת יקר אבל שווה
המשלוח לקח שעה משלוח הזיוה הגיע קצת שרוף
היה לנו ממש טעים אבל השמנו כי היה טעים
מאד מאוכזב שהיה כתוב זמן משלוח 29 דק והגיע אחרי שעה ורבע
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
