שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
ביצענו הזמנה באתר ואספנו בעצמנו .. ההזמנות לא תאמו למה שכל אחד מאיתנו ביקש ללא רטבים ללא תוספות כמו שסימנו בהזמנה. וגם ... לא כל ההזמנה הייתה בשקית , כמובן שהביאו לנו אחר כך אחרי שחייגנו ,
שירות מעולה והאוכל טרי וטעים
היה מצויןן
👍🏼
מאד טעים ומשביע ב״ה מעולה!!!!!
היה בסדר... הרבה יותר טעים היה כשאכלנו במקום
טעים!
לקי שעה עד שהבינו שהזמנתי וגם זה אחרי שהתקשרתי לא כיף לקבל משלוח אחרי שעה וחצי
היה טעים
מדהים
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
