שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
הזמנתי בשעה עשר ועשרים וקיבלתי כמעט ב23:40 האוכל כבר היה קר והציפס שלא נדבר מאכזב ממש, אני לקוחה קבועה וזה היה לא לעניין... בכלל
הציפס והכדורי פירה היו מפוצצים בשמן וגם החצילים . חסה מלאה מלאה חול
טעים, אבל היה קמצנות על השניצל, קצת הרגיש באגט סלטים וחבל, תפנקו בשניצל ויהיה אליפות ובנוסף הגיע קר.
היה טעים מאוד
לא מביאים את הכמות סלטים שמבקשים אומרים לך שהמחיר יותר יקר אחרי שאתה מסיים להזמין
מזעזע לא הזמין יותר מהמסדע הזמנתי משהו אחד קיבלתי משהו אחר וגם שהתקשרתי למסעדה והוכחתי להם הם לא הסכימו להחליף פשוט בושה...
בקשתי מלא דברים והגיעה לי לא נכון
השניצל הכי טעים בעיר !
לא הגיע המשלוח בכלל
הזמנתי חמגשית ובגט היו 2 בגטים בלי צ׳יפס בכלל ובלי התוספות שבעקשתי
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
