שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
נהנתי מאוד היה טעים וחם מושלם
הגיע חם אבל קצת מאוד בשר כמעט ללא הזמנתי פיקנטי וממש לא היה פיקנטי
היה מושלם למרות ההזמנה הגדולה
לצערי לא היה בכלל ירקות במוקפץ , רק אטריות ממש מבאס
מרוצה מהחוויה
חבל שלא שמתם איולי שום שגם ציינתי בהזמנה
אוכל הגיע ארוז טוב רק המשלוח לקח שעה
אלופים. מנות גדולות מאוד ,אוהב את האוכל שלכם
המנות היו לא אכילות, זרקנו אותן כמעט בשלמותן. המעט שכן אכלנו השאיר אותנו עם כאב בטן ובחילה.
הגיע מאוחר, כל הרוטב נשפך בשקית. האוכל טעים
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
