שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
ההזמנה לא התקבלה בנסעדה ונאלצנו להתקשר לאחר שעה ולגלות זאת. סהכ המתנו 1 שעה וחצי והפימה לא ממש טעימה. מחיר לא ראוי. סהכ ... אכזבה. לא נזמין שוב מחברת השליחויות ולא מהמסעדה. רמה נמוכה מאוד
תודה רבה היה ממש טעים.
זמן משלוח מהיר 15 דקות בארך , טעם טוב חיסרון בצק דק
טעים מאוד
אוכל הגיע חם וטרי
יקר מידיי ולא טעים בכלל
נחמד טעים אבל יותר מידי שומני
הפיצה הגיעה חמה הבצק דק ולא שרוף בטעם אשתנור
לצערי הייתה מלוחה מדי.
הפסטה לא הייתה טעימה בכלל ביקשתי גבינת פרמזן בצד ולא קיבלתי וכנראה גם שהפסטה הייתה מוקרמת למרות שלא ביקשתי ובכלל לא היה ... לזה טעם של שמנת פטריות
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
