שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
סבבה לגמרי
מרוצה מאוד, המשלוח הגיע מהר והשליחים מאוד נחמדים אין ספק שאחזור להזמין שוב😋
היה מעולה מנה טובה מאוד נהנתי מאודדדדד 👍👍🙏🙏🙏
לא מרוצה הגיעו באיחור מעל חצע שעה וגם לא הביאו כל הזמנה
היה טעים מעולה והגיע מהר
מאוד מרוצה!!!
מצויין
מחיר טיפה יקר , סכ''ה ארוחה מהנה רק באסה שהקציצה הגיעה בצד . סכ''ה שאפו על ההכנה
שכחתם להביא לי כמה רטבים, סהכ טוב
קר ויבש
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
