שלום אורח
התחברות/הרשמה

שלום אורח
התחברות/הרשמה

חיפוש משלוח

לאן לשלוח?
איזה סגנון?
הקלד את שם המסעדה

מיט נייט תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 57

חוות דעת

דירוג גולשים
3.5
אוכל
3.2
שירות
3.6
אווירה/משלוח
3.3
מחיר
3.0
הזמנתם מכאן? הוסיפו חוות דעת
582 ביקורות וחוות דעת על מיט נייט תל אביב
מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יסמין - תמונה
יסמין מבקר מתחיל
אומנוםנום
0.0

פעם ראשונה שהזמנו ממיט נייט. המחשבה הייתה שסנדביץ' הוא סנדביץ'. גם המחיר התאים למה שמדמיינים כסנדביץ (של בתי קפה וכאלה).... הגיע מפלצת! טעים ברמות, מופצץ רוטב (מתים על זה) וענקייייי! נשאר אוכל למחר :P אומנוםנום. דפנטלי לא פעם אחרונה :)

עוד פרטים
רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
טעות בהזמנה אבל לא נורא
0.0

הזמנתי רוסטביף עם חלפיניו אך קיבלתי מקסיקני.... לא נורא היה טעים גם ככה

רונה בר - תמונה
רונה בר מבקר מתחיל
על הפנים
0.0

פעם שניה שחסרים להם מוצרים והם לא מעדכנים את האתר. נאלצתי לבטל את ההזמנה כי בלי המוצר החסר לא הגעתי למינימום ההזמנה שלהם... (הפרש של 5 ש"ח) והם לא מוכנים להוציא משלוחים בפחות, גם אם זה פאשלה שלהם. בנוסף הם מתעלמים מתלונות בעמוד הפייסבוק שלהם. קיצר, על הפנים. לא אזמין משם יותר

עוד פרטים
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
בעיה בלחם
0.0

אהלן אני יודעת שאתם אופים את הלחם במקום ובדרך כלל זה מאוד טעים, בלחם שבן זוגי קיבל במנה שלו היה ממש שרוף ולא טעים והרס... לו את כל המנה

עוד פרטים
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
הערות על האוכל של המשלוח
0.0

תכלס התאכזבתי. חבר אמר שאכל במסעדה ומאוד נהנה - אבל המשלוח היה אכזבה. הזמנו 3 המבורגרים קטנים, ציפס קטן וכנפיים בטריאקי... . ההמבורגרים היו סבבה, ציפס הגיע קר (!!!) היה במצב צביקה לא אכיל בעליל, הכנפיים בטריאקי היו האכזבה הכי גדולה - רוטב עם ריח לא טוב ובנוסף הכנפיים לא נוקו כמו שצריך והיו שאריות של נוצות. התאכזבנו מאוד וזרקנו חלק. לא חושב שאי פעם אזמין משם שוב.

עוד פרטים
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
שרות ומשלוחים בזיון!!
0.0

היום החלטתי למרות הכול לנסות את המקום ולהזמין מהם, כשהזמנתי התלבטתי האם להזמין צ'יפס או לא כי אני יודע שבדרך כלל מתקרר..... . בעקבות המרחק הקרוב החלטתי להזמין (3.4 ק"מ ממני) לאחר שעה בדיוק של המתנה התקשרתי למקום לשאול על מהות האיחור נאמר לי השליח כבר לקח את ההזמנה והוא אמור להגיע כול רגע.. המשכתי להמתין ולאחר חצי שעה נוספת החלטתי שאני לא מוכן יותר להמתין והתחלטי להתארגן כדי ללכת לאכול משהו לפני שכול המקומות יסגרו הספקתי להגיע למקום להזמין ולאכול! לאחר שעתיים ועשרה החלטתי להתקשר רק להגיד שלא יצפה ממני להמתין יותר ושפעם הבאה רק יודיע שמאחר וביקש שתי דקות ויחזור עליי... פתאום לאחר שעתיים ורבע מרגע ההזמנה השליח מתקשר להגיד שהוא מצטער אבל זה לא בעיה שלו היו לו משלוחים קודמים וניסה לברר איפה אני ממוקם... אמרתי לו שבעל המקום אמר לי שהא עזב לפני שעה ורבע ושאני לא מעוניין באוכל קר ושרק יודיעו בפעם הברה ללקוח אם מתעכב, התשובה של השליח היה שבעל המקום הביא לו את האוכל רק לפני חצי שעה ושזה לא בעיה שלו שאפתור את הבעיות עם המקום... קיצור אכזבה ובגלל זה אפילו לשבת שם לא יקרה!

עוד פרטים
הדר - תמונה
הדר מבקר מתחיל
אכזבה בלשון המעטה
0.0

אם תפתחו את המילון על המילה ״אכזבה״ תקבלו את החוויה שהייתה לי היום - חיכיתי שעה וחצי להזמנה כדי לקבל כריך עם שערה בפנים ... וסלט עגבניות שהקשר בינו לבין התיאור באתר (בצלים, צ'ילי טרי וכוסברה) הוא מקרי בהחלט - פלחי עגבניה, כמה חתיכות בצל ורוטב ירוק מסתורי. חצי הזמנה הלכה לפח. למרות חוויה חיובית שהייתה לי לפני שנה, לא אזמין פעם נוספת.

עוד פרטים
אולה - תמונה
אולה מבקר מתחיל
באופן כללי האוכל דיי טעים, הגיע בזמן.
0.0

הכנפיים קצת מלוחות מדיי לטעימי אבל באופן כללי נחמד

ניר - תמונה
ניר מבקר מתחיל
שירות
0.0

היי הזמנתי ממיט נייט. קיבלתי את ההזמנה די מהר, חם וטרי. המנה הייתה מדהימה וטעימה. כן ירבו :)

שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
הערות
0.0

לא היה יחס להערות שנרשמו באפליקציה