שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
חכינו שעה וחצי למשלוח כשכל שנייה אומרים שזה כבר בדרך ביקשנו מלא רטבים אפילו רוטב אחד לא קיבלנו הלחם שום זוועתי והסלט ה... וא רק סלט חסה בלי טעם ונגיעה קטנה של עגבניה ומלפפון
איחרה ביותר משעה, בלי שום עדכון או התנצלות. הגיעה קרה והבצק לבן כמעט לא אפוי. לא מזמינים יותר. ממש לא ממולץ
מחיר בשמיים! וגם מאחרים למעלה משעה למשלוח בלי לעדכן את הלקוח! סיפור שחוזר על עצמו כל פעם, אין עם מי לדבר שם. לא ממליץ ול... א מזמין יותר
מזמין מהם פעם/פעמיים בשבוע.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
